Mitä toimenpiteitä vanhentuville kasvoillesi on tehty?
Yleistä gallupia! Mitä pieniä tai suuria toimenpiteitä olet tehnyt häivyttääksesi ikääntymisen merkkejä? Mikä toimi ja mikä ei? Ikäsi?
Ja jokainen jonka sormet jo syyhyävät päästä naputtelemaan jossain muodossa "En mitään, olen 59-vuotias, näytän edelleen viisitoistakesäiseltä ja tulin vain aukomaan päätäni teille kurjille kuolevaisille." voi jättää viestin kirjoittamatta koska ketään ei kiinnosta.
Itse olen kolmekymppinen, naamassa alkoi pari vuotta sitten ikääntyminen näkymään melkoista vauhtia hyvin epäesteettisen näköisesti. Olen kokeillut seuraavia:
Botox - toimii. Käyn ottamassa kaksi kertaa vuodessa silmienväliin jotta siihen pyrkivä kiukkuryppy pysyy poissa.
Täyteaineet - toimii tavallaan. Nasolabiaaleihin olen kokeillut muutaman kerran eri vahvuisia, lopputulos on ollut erittäin hyvä mutta kestänyt vain muutaman viikon vaikka yli vuoden kestoa on lupailtu. Kuulema aineenvaihduntani on vain liian vilkas.
Mesolangat - ei mitään vaikutusta nähtävillä, ei toimi.
Mikroneulaus - en osaa sanoa. Neulaan säännöllisesti (noin vuoden ajan neulaillut) eikä se ainakaan ole huonompaan suuntaan naamaa vienyt joskaan ei mitenkään silminnähden parempaankaan.
Kommentit (73)
Joo kannattaa jo hyvissä ajoin kolmenkympin kynnyksellä alkaa haalia lankoja ja myrkkyjä ihon alle, kiihtyvällä tahdilla. Viisikymppisenä ei sitten ole muuta tehtävissä kuin naaman vaihto nuorempaan (kai sekin on sitten jo arkipäiväinen toimenpide). Ja kaikesta tästä vaivasta tavoitteena naama, joka on sama joka ainoalla näihin toimenpiteisiin ryhtyneellä (kireä liikkumaton samanmallinen duckface, tonni meikkiä ja muovilisukkeita siellä täällä). Ja rahaa tähän lystiin on palanut omakotitalon verran. En tajua alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako sibeliukseen ottaa botoxia vai hyaluronihappoa?
Vielä ei ole tehty mitään mutta kun 30 tulee mittariin haluan tuon viharypyn pois.Muuten ei ole ikääntymisen merkkejä iholla, noudatan korealaista ihonpuhdistusmenetelmää
Jos ryppy ei ole vielä syvä, niin ehdottomasti botox. Se estää kulmien kurtistelun, jolloin ryppyä ei pääse syntymään ja lievä ryppy häipyy pois. Säännöllisesti otettuna ryppy myös pysyy poissa ja ainakin itselleni lääkäri sanoi, että ajan mittaan kulmien kurtistamiseen tarkoitetut lihakset heikkenevät ja surkastuvat niin, että aina hoidon tarvitsee uusia aina vain harvemmin.
Jos ryppy on jo niin syvä ettei lähde pois kulmien kurtistelun lopettamisella, niin täyteaineet astuvat kuvioon. Ne tosin pitää varmaan kuitenkin yhdistää botox-hoitoon jotta lopputulos olisi hyvä ja kestäisi pidempään.
Yläluomileikkaus 55-vuotiaana. Mulla oli lurppaluomet jo kolmekymppisestä asti. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Aivan kuin silmät olisivat suurentuneet ja katse avartunut.
Vierailija kirjoitti:
Onko suvussasi ollut tuollaista nuorena vanhan näköiseksi tulemista? Jos ei ole, kannattaisi käydä lääkärissä. Sinulla voi olla joku vakavampi sairaus jos olet jo kolmikymppisenä niin vanhan näköinen että tarvitset kaikki nuo toimenpiteet.
Tässä sitä on oikein kunnon vittupää. Myös aika moni muu vajaaälyinen ja lukutaidoton tyyppi on vastannut ketjuun.
Mä haluaisin kohottaa kasvoja niin, että pskien ala/etuosasta poistuisi sellainen roikkuva osa. Ei ole varmaan muuta keinoa kuin perinteinen kohotusleikkaus? Kuulostaa isolta toimenpiteeltä...
Liityn tähän "En mitään"-kuoroon, vaikkei niin saanut sanoa. Pieniä ryppyjä silmäkulmissa, eivät haittaa.
N35
Olen ottanut pari kertaa botoksia sibeliusryppyihin. Tulos on kestänyt kaksi kuukautta, joten en jatkanut kun tulee liian kalliiksi.
Mikroneulaan itse ja käytän sen jälkeen A-vitamiinia, lisäksi teen satunnaisesti maitohappokuorinnan.
Nyt olen innostunut kasvojumppaan. Ostin laitteen, joka saa lihakset jumppaamaan (kuten take ten).
Suunnittelen tehtäväni rasvasiirron alaluomiin, sillä minulla on syvä ura posken ja alapuolen yhtymäkohdassa.
Ikää on 55.
Ylähuuleen on pariin-kolmeen kertaan laitettu hyaluronihappoa. Nasolabiaaleihin botoxia kerran kuin myös suupieliin.
Ikäväkseni olen perinyt isänäidin ulkomuodon ja poskipääpussit alkavat ilmaantua (malar bags). Niille ei kai voi tehdä mitään piikeillä, kasvojenkohotus ainoa keino ja liian kallis ja en oikeastaan halua leikkauksia.
Otsassa ollut juonteita aina, ei vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleistä gallupia! Mitä pieniä tai suuria toimenpiteitä olet tehnyt häivyttääksesi ikääntymisen merkkejä? Mikä toimi ja mikä ei? Ikäsi?
Ja jokainen jonka sormet jo syyhyävät päästä naputtelemaan jossain muodossa "En mitään, olen 59-vuotias, näytän edelleen viisitoistakesäiseltä ja tulin vain aukomaan päätäni teille kurjille kuolevaisille." voi jättää viestin kirjoittamatta koska ketään ei kiinnosta.
Itse olen kolmekymppinen, naamassa alkoi pari vuotta sitten ikääntyminen näkymään melkoista vauhtia hyvin epäesteettisen näköisesti. Olen kokeillut seuraavia:
Botox - toimii. Käyn ottamassa kaksi kertaa vuodessa silmienväliin jotta siihen pyrkivä kiukkuryppy pysyy poissa.
Täyteaineet - toimii tavallaan. Nasolabiaaleihin olen kokeillut muutaman kerran eri vahvuisia, lopputulos on ollut erittäin hyvä mutta kestänyt vain muutaman viikon vaikka yli vuoden kestoa on lupailtu. Kuulema aineenvaihduntani on vain liian vilkas.
Mesolangat - ei mitään vaikutusta nähtävillä, ei toimi.
Mikroneulaus - en osaa sanoa. Neulaan säännöllisesti (noin vuoden ajan neulaillut) eikä se ainakaan ole huonompaan suuntaan naamaa vienyt joskaan ei mitenkään silminnähden parempaankaan.
Valtava määrä ja noin nuorena. Kalliiksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa jo hyvissä ajoin kolmenkympin kynnyksellä alkaa haalia lankoja ja myrkkyjä ihon alle, kiihtyvällä tahdilla. Viisikymppisenä ei sitten ole muuta tehtävissä kuin naaman vaihto nuorempaan (kai sekin on sitten jo arkipäiväinen toimenpide). Ja kaikesta tästä vaivasta tavoitteena naama, joka on sama joka ainoalla näihin toimenpiteisiin ryhtyneellä (kireä liikkumaton samanmallinen duckface, tonni meikkiä ja muovilisukkeita siellä täällä). Ja rahaa tähän lystiin on palanut omakotitalon verran. En tajua alkuunkaan.
Kiva, kun silti tulit saarnaamaan ja hurskastelemaan muille, näiden omista valinnoista.
Viisikymmentä lähentelee, ja onhan sitä välillä tullut kasvoja ihan vartavasten pestyäkin. Tokkopa tuohon lärviin sen enempää kannattaa uhrata.
"Hymy on paras kasvojen kohottaja"... ja terveet elämäntavat. Suolainen ja rasvainen ruoka aiheuttavat minullekin silmäpussit ja turvonneen näköisen naaman. Kun syön niukemmin, ei ilmiötä tule. Siis ei pikaruokaa! Poskien ja leuan alaosa ovat alkaneet roikkua, mutta peitepuuterilla varjostamalla olen saanut ne taiottua piiloon. En myöskään käytä alkoholia. Se näkyy ikätovereiden ja nuorempienkin naamasta. Nimenomaan viinin ystävät erottuvat heti, vaikkei vielä alkoholisti olisikaan. Samoin paljon urheilevat vanhenevat kasvoiltaan liian aikaisin, moni huippu-urheilija näyttää reilusti ikäistään vanhemmalta.
Olen myös huomannut, että jatkuva kasvojen puunaaminen ja ylihoitaminen vanhentavat. Itse käytän vettä ja saippuaa.. ja usein tulee mentyä meikit päällä nukkumaan... ja jos ei ole menoa, jatkan niillä seuraavankin päivän, lisään ehkä ripsiväriä. En ole koskaan omistanut esim. kasvovettä. Voiteina käytän halpoja markettirasvoja ja ne riittävät pitkään, kun ei joka päivä tarvitse laittaa.
Olen 58 ja minua luullaan eri yhteyksissä porukan nuorimmaksi. Olin 36 kun viimeisen kerran kysyttiin Alkossa papereita.. se oli yksi harvoja käyntikertoja, olen käynyt elämäni aikana viidesti. Vuotta aiemmin kävin elämäni ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen kerran kosmetologilla. Hän kysyi mitkä ovat ihonhoitotottumukseni, kun iho on pysynyt niin rypyttömänä. Vastasin tekeväni kaiken juuri päinvastoin kuin suositellaan. Sitä aikaa myös tupakoin vielä ja nukuin liian vähän :)
Vierailija kirjoitti:
Yläluomileikkaus 55-vuotiaana. Mulla oli lurppaluomet jo kolmekymppisestä asti. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Aivan kuin silmät olisivat suurentuneet ja katse avartunut.
Minulla on aina (lapsesta asti) ollut raskaat luomet ja pidän niistä.
Joskus on joku kosmetologi mussuttanut että onpa pahasti laskeutuneet luomet. Lisäsi kyllä siihen että on pahempiakin nähnyt. Olin silloin alle kolmekymppinen ja ihmettelin että miten niin laskeutunut. Ainahan ne on tämmöiset olleet :D
Tämä on kyllä hurja ketju!!! Ei voi kuin ihmetellä!!! =O
Parta jätetty ajamatta. Jo vuosia.
Vaihdoin Nivea Softin Nivea Cremeen. Seuraavana toimenpiteenä harkitsen erillisen silmänympärysvoiteen hankkimista.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin Nivea Softin Nivea Cremeen. Seuraavana toimenpiteenä harkitsen erillisen silmänympärysvoiteen hankkimista.
Just meinasin tulla sanomaan samaa. Saippua ja Nivea ovat riittäneet, eikä aikomustakaan ottaa järeämpiä aseita käyttöön. Ikää 48, luullaan yleensä 35-vuotiaaksi. Ihan hirvittää millaisia toimenpiteitä jo kolmekymppiset tekevät naamoilleen. En usko, että lopputulos on sitten minun ikäisenäni kovinkaan kaunista katseltavaa.
Vaikka kiellettiinkin niin sanon silti, että mitään kosteusvoiteita kummempaa ei ole tehty. Olen 59v enkä näytä 15-kesäiseltä. En koe tarpeelliseksi, koska en ole mikään tv-stara. Vanhenemisen merkit alkoi näkymään n. 45-vuotiasna. Olen suht tyytyväinen naamaani, hyvät geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just meinasin tulla sanomaan samaa. Saippua ja Nivea ovat riittäneet, eikä aikomustakaan ottaa järeämpiä aseita käyttöön. Ikää 48, luullaan yleensä 35-vuotiaaksi. Ihan hirvittää millaisia toimenpiteitä jo kolmekymppiset tekevät naamoilleen. En usko, että lopputulos on sitten minun ikäisenäni kovinkaan kaunista katseltavaa.
Ei tuon ikäisen katsominen kovin kaunista ole muutenkaan.
Lyön vetoa, että kauniimpaa katseltavaa kuin sinä olet koskaan ollutkaan.
Älkää pilatko Sibeliuksianne, ne on kivan näkösiä☺