Rianna Angelia Milana Räikkönen on syntynyt!
Kommentit (267)
Ihan hävettää teidän joidenkin puolesta. Kehtaatte vängätä ja haukkua lapsen nimestä sivukaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä repesin kun näin koko nimen ja jotain kertoo kyseisistä ihmisistä. Veikkaa että minttu-rakas on koko nimi hirviön keksinyt. Ihan sama kun olisi ollut joku, amanda viktroria elisabeth miranda mähönen. Se sukunimi lopuksi paljastaa kuitenkin missä mennään, vaikka kovasti yritetään peitellä sitä kansainvälisillä, naurettavilla ja hienoilta kuuluvilla nimillä.
Ja sinun typerä viestisi kertoo yksinomaan sinun typeryydestäsi, kateudestasi ja katkeruudestasi.
Katkera en ole tippaakaan. Nimi on todella typerä ja jos olet noin kevyt aivoinen niin pahoittelut. Kovin henkilökohtaiseti otat.
Myös minun mielestä sun eka viesti oli katkera ja typerä. En tiedä mitään yhtä idioottimaista kun arvostella pienen lapsen nimeä. Jokainen vanhempi valitsee omasta mielestä kauniin nimen lapselle. Aivotonta on tulla haukkumaan nimeä typeräksi varsinkin kun se ei edes ole mikään hatusta vedetty, tiedän monta Riannaa (Englannissa asuessa näihin tuli törmättyä)
Kyse ei ole siitä että ottaa henkilökohtaisesti vaan tuollainen ivaaminen ja arvostelu nyt vaan on typerää!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää nimi voittaa 6-0 Laura Jenna Ellinoora Aleksandra Camilla Jurvasen :DDDD Olkoon kuka vaan ja asukoon missä vaan, mutta kun sukunimi on supisuomalainen ja viellä ä:llä ja ö:llä, niin Laura (kansainvälinen), Maria (jep, samoin) jne. sopisivat niin kovasti paremmin.
Mutta ehkä tämä etunimi on turva sen, pienen ihmisen.
Eipä toi Rianna kauheasti Laurasta tai Mariasta eroa. Sointuu kaiketi vielä paremmin sukunimeenkin, kun alkaa samalla alkukirjaimella. Tämähän se on monien mielestä ilmeisesti se tärkein pointti etunimeä valitessa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset hävetkää, jos osaatte!
Ja kyllä, aukaisin ketjun ihan vain sanoakseni tämän.
Täytyy ihmisillä olla pohjattoman paha olla, että jaksatte sekaantua näin suurella innolla asiaan, joka ei teille mitenkään kuulu.Tältä paskapalstaltako Räikkösten olisi pitänyt nimenvalintaan apua pyytää?
Kateus on kamala sairaus! Te taidette lopulta tukehtua kateuteenne.
Ja nyt rassukat alapeukuttaa, kun menee tunteisiin.
Ja en ole Minttu, en tunne Räikkösiä, mutta häpeän teitä.
Olen samaa mieltä huonosta ja asiattomasta käytöksestä. Mutta kateudesta en ole varma.. luultavasti suurin osa ei ymmärrä nyt annettua nimeä eikä pidä siitä, ilman mitään kateutta Räikkösiä kohtaan.
Jotenkin rasittavaa kun kaikki laitetaan aina kateuden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Umpisuomalainen lapsi ja tuollainen nimi? Vanhemmat Kimi ja Minttu... Vai niin. Tuota noin... Ei nimi miestä pahenna muttei välttämättä parannakaan :)
Puhuukohan toinen vanhemmista lapsille sitten englantia ja toinen ranskaa?
Saksaa ja englantia pikemminkin. Sveitsin ranskankielinen alue on hyvin pieni. Eivätköhän asu itse saksankielisellä.
Ihan tosissaanko joku ajattelee että Ritva/Raisa/tms olisi pienelle tytölle nyt sopivampi nimi kuin Rianna?
Ja vielä perheessä joka ei välttämättä koskaan tuke asettumaan Suomeen. Mikä velvollisuus Räikkösillä olisi viedä perinteisiä suominimiä maailmalle, eikö heillä ole sama oikeus kuin "tavisvanhemmilla" antaa lapsilleen juuri ne nimet joista he itse pitävät?
Aivan ihanat nimet! Eikä haittaa vaikka sukunimi on Räikkönen - onhan se maailmalla tunnettu :D.
Kiitos sille, joka linkkasi tuon Angelia-laulun. Kuka tietää, vaikka nimi olisi tullut siitä. Hieno juttu, että eivät tyytyneet Rosaan, Rosannaan tai Rebekkaan vaan etsivät persoonallisemman ja sointuvamman nimen.
Kaikkea hyvää sekä vauvalle, että hänen perheelleen!
Muistakaa, että täällä haukutte pienen vastasyntyneen vauvan nimeä! Jos haluatte haukkua Minttua ja Kimiä, niin keksikää sitten jotain muuta, mutta älkää nyt tsiisus sentään alkako VAUVAA haukkumaan!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpisuomalainen lapsi ja tuollainen nimi? Vanhemmat Kimi ja Minttu... Vai niin. Tuota noin... Ei nimi miestä pahenna muttei välttämättä parannakaan :)
Puhuukohan toinen vanhemmista lapsille sitten englantia ja toinen ranskaa?Saksaa ja englantia pikemminkin. Sveitsin ranskankielinen alue on hyvin pieni. Eivätköhän asu itse saksankielisellä.
Luultavimmin puhuvat suomea ja englantia.
Ei minusta noiden nimien ulkomaalaisuus nyt se pääasia nimen outoudessa ole. Enemmän häiritsee soinnuttomuus, kun kolme pitkää nimeä on peräkkäin. Ei sellainen supisuomalainen Helena Johanna Kristiina -rimpsukaan sen paremmalta kuulostaisi, mutta esimerkiksi Helena Anna Kristiina taas sointuu paremmin kuin ylipitkä rimpsu. Mutta ei siinä mitään, nätti nimihän tuo Rianna on ja sopii isoveljen nimeen. Itse olisin vain keskimmäisen nimen tilalle vaihtanut jonkin lyhyemmän nimen.
Lukematta koko ketjua; olenko ainoa jolle tuli heti Angeliasta mieleen Angelin siskokset...?
Aika omituinen nimi. Eipä siinä, omaperäisyys on ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuukohan toinen vanhemmista lapsille sitten englantia ja toinen ranskaa?Saksaa ja englantia pikemminkin. Sveitsin ranskankielinen alue on hyvin pieni. Eivätköhän asu itse saksankielisellä.
Asuvat ainakin wikipedian mukaan Zugin Kantonissa Baarissa, joka on saksankielistä aluetta, virkakieli saksa. Jos lapset menevät sikäläiseen kouluun, koulun opetuskieli on saksa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta noiden nimien ulkomaalaisuus nyt se pääasia nimen outoudessa ole. Enemmän häiritsee soinnuttomuus, kun kolme pitkää nimeä on peräkkäin. Ei sellainen supisuomalainen Helena Johanna Kristiina -rimpsukaan sen paremmalta kuulostaisi, mutta esimerkiksi Helena Anna Kristiina taas sointuu paremmin kuin ylipitkä rimpsu. Mutta ei siinä mitään, nätti nimihän tuo Rianna on ja sopii isoveljen nimeen. Itse olisin vain keskimmäisen nimen tilalle vaihtanut jonkin lyhyemmän nimen.
Ehkä se on epäsointuinen suomalaiseen korvaan mutta ei kansainvälisesti?
Ihmetelttinhän ja paheksuttiinkin täällä myös pikkuprinsessa Charlotte Diana Elizabethin sujumatonta nimeä aivan kuin meidän ääntämys ja järjestys olisi ainoa oikea ja kaikkialla normaali.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että täällä haukutte pienen vastasyntyneen vauvan nimeä! Jos haluatte haukkua Minttua ja Kimiä, niin keksikää sitten jotain muuta, mutta älkää nyt tsiisus sentään alkako VAUVAA haukkumaan!!!!!
Luetun ymmärtäminen?!? TSIISUS SENTÄÄN!!
Nimi on yhtä mauton kun Mintun kamala häätyyli ja logoilla varustetut merkkituotteet. Rahalla voi ostaa paljon, muttei tyylitajua.
Ei hemmetti mitä mielipiteitä!!
Ettehän te sen nimen kanssa elä. Ja vanhemmat antaa lapselleen just sellasen nimen kun haluaa. Mikä ihme teitä haukkujat oikein vaivaa?
Jos olette haukkujat koskaan kuulleet käytöstavoista, niin tässä vaiheessa sivistyneet ihmiset onnittelevat perheenlisäyksestä!
Ainakin minun puolestani, Onnea Minttu ja Kimi!