sisarusten ikäero?
kuin isoja ikäeroja teillä on sisaruksiin?
ja miten se on vaikuttanu teidän sisar suhteeseen?
tässä sain tänään tietää että oon taas tulossa siskoksi isäni ja äitipuoleni puolesta.
muuten ihan fine mutta minä ja "äitipuolen" välit on yhtä jäätävät kuin Siperian keli. eli kylmääkin kylmemmät.
21v on tulossa ikäeroa ja seuraavaan pikkusisarukaeen on kuukautta vaille 20 vuotta. kyseistä lasta oon nähny ehkä 4 kertaa elämänsä aikana. enkä todellakaan tiedä onko tietonen minusta ollenkaan.
äitipuoli taitaa saada kuparikierrukan joululahjaksi. 😂
piip piipm
Kommentit (5)
Itse olen tänä vuonna 24, sisarukset 31, 36, ja 39, jos en nyt ihan väärin muista... voi olla että tulee 40:täkin täyteen vanhimmalle.
Toisinaan surettaa, etteivät vanhempani "tehneet" minua nuorempana, sillä vanhemmat ovat jo siirtyneet eläkeikään, ja haluaisin heidän kuitenkin olevan elämässäni täysivoimaisina mukana vielä vuosikymmeniä, mistä ei voi olla varma (tosin mistään ei elämässä ikinä voi olla).
Itse olen 24v, sisarukset 27v, 25v, 12v, 9v ja 6v. Välit ovat isään ja äitipuoleen hyvät, samoin sisaruksiin. Ollaan tekemisissä viikottain, joskus ihan päivittäinkin. Just pari kk sitten kolme nuorinta oli mun ja miehen luona viikon hoidossa kun isä puolisoineen oli ulkomailla kahdestaan.
Veljeni on 43 ja siskoni 40, itse olen 21. Suhteet on "ihan ok", suuresti on vaikuttanut varmasti se, että olemme asuneet aina kaukana toisistamme ja koskaan emme ole samaan aikaan kotona asuneet. Siskon kanssa näemme useammin, kun asuu sentään Suomessa.
Olen 51-vuotias, veljeni (oikea veli, ei -puoli) täyttää tänä vuonna 70. Veljeni on aina ollut kateellinen ja mustasukkainen kuopusasemastani - seikka, joka valkeni minulle vasta juuri ennen isäni kuolemaa melkein 12 vuotta sitten. Nyttemmin molemmat vanhemmat kuolleet, veljeni ja minä emme enää pidä mitään yhteyttä toisiimme. Good riddance, sanon minä. Ei ole ikävä.
Itse olen 25 v, veli(puoli) 16 v ja sisko(puoli) 12 v.
Ehkä enemmän meidän suhteeseen on vaikuttanut se ettei olla koskaan asuttu yhdessä saman katon alla. Asutaan kaukana toisistamme joten ei nähdä usein. Ollaan kuitenkin säännöllisesti yhteyksissä.