Rianna Angelia Milana Räikkönen on syntynyt!
Kommentit (267)
Voi hyvä luoja, hyvää päivää ja kaikki loputkin letkassa. Nyt on pintaliitäjälle sattunut oikein viimeisen päälle kunnon moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää nimi vitsi? Apua.
Vitsi? Mun mielestä kaikki nimet oli ihan normaaleja nimiä. Ei mitään väkisinväännettyjä.
Millähän meriiteillä porukka täällä taas haukkuu?
Koulutusmeriiteillä.
Aah, repesin tolle kuninkaalliskommentille. Mamman mielestä se on kuninkaallista jos ip- lehti julkaisee instapäivityksen. Buahahahaaaa
Vierailija kirjoitti:
Angelia Milana kuulostaa romaninaiselta.
Täsmälleen. Ja vielä Riannan paikalle joku Rosina tai Regina.
Miksi pitää haukkua?antakoon lapselleen minkä nimen lystäävät.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietinmyös, että onko Angelia- nimessä kirjoitusvirhe. Voisi olettaa, että nimen pitäisi olla ANGELINA, ANGELA tai ANGELICA.
Miten Angelia pitäisi lausua? Asuvatko Räikkoset Sveitsissä saksan- vai ranskankielisellä alueella? Saksalaisen lausumana nimi on aika terävä ja ranskaksi ei oikein taivu, kun ei pääty e- kirjaimeen.
Ihan yhtä hienosti ranskalaisittain taivutellaan, kuten Räikkönenkin.
Ihmettelin jo Mintun huonoa häästailausta... rahaa on kuin roskaa, mutta puku oli kamala ja kampaus ei sopinut hänelle. häälook osoitti jo Mintun erikoisen (huonon) maun.
Mitä tulee näihin lasten nimiin... Robin vielä menettelee ja sopii ihan hyvin Räikkösen kanssa. Tämä tytön nimi on valitettavasti yhtä huonolla maulla valittu kuin tuo olematon häätyyli. Valitettavasti nuo nimet, ja ne myös rimpsuna yhdessä, menevät wt osastoon.
Rahalla voi ostaa kyllä vaikka kuinka monta Chanelin laukkua, mutta sisältä tulevaa tyyliä se ei korjaa, valitettavasti.
Minusta tuo on kiva nimi, sopivan kansainvälinen tälle perheelle.
Koominen tuollainen nimi olisi lapselle, jonka äidin reviiri rajoittuu ruokakaupan ja asuinlähiön välillä ramppaamiseen, sitten kiljutaan rööki suussa parvekkeelta " RIANNAAA PÖNTINEN !"
Aivan kamala,kuitenkin kun suomalaiset vanhemmat niin ei kyllä nimi sovi ollenkaan..
Rianna on mun mielestä kaunis ja kiva nimi. Lapseni ystäväpiiristä löytyy myös.
Milana on kaunis nimi. Rianna ja Angelia aika huonoja. Itse veikkasin nimeksi Rosaa. Mutta kai se olisi ollut liian hyvällä maulla valittu.
Rianna Räikkönen kuulostaa vähän koomiselta. Tosin olen tavannut pari Riannaa ihan Suomessakin ilman mitään kansainvälisiä kontakteja. Fiksumpi se Rianna on ulkomailla asuvalla suomalaisella lapsella kuin Suomessa Lohjan metsikössä asuvalla Pöntisellä.
Minusta olisi kyllä ollut paljon coolimpaa antaa suomalaisuutta korostavat nimet noin, kun asuvat ulkomailla. Esim. Reino ja Raisa Räikkönen olisivat olleet hienot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angelia Milana kuulostaa romaninaiselta.
Täsmälleen. Ja vielä Riannan paikalle joku Rosina tai Regina.
Korttipakkateeman mukaisesti Acen kaverina olisi pitänyt olla Queen. Tuli tässä nyt kyllä mieleen, että oliskohan Acen ollutkin tarkoitus olla Ice, kun on Icemanin lapsi?
On kyllä pakko sanoa, että Häkkisten Hugo ja Aina ovat mielestäni onnistuneet nimet.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Minttukin oikeasti Minna.
Ei ole vieläkään valjennut, miksi joissakin perheissä lasten etunimien pitää alkaa samalla alkukirjaimella :)
Mä en myöskään käsitä tätä kennelnimivillitystä.
Olisivat valinneet suomalaisen nimen: Reetta, Riikka, Raija tai esim. Ritva Räikkönen 😊.
Mitä ämmiä: arvostellaan pienen vauvan nimeä..Huh huh!
Rianna Räikkönen : ihan kaunis ja sointuva nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kiva nimi :)
Olkaapa rehellisiä, vaikka ne olisi antaneet minkä nimen tahansa, haukkuisitte täällä.
No jos se olisi ollut vaikka se täällä veikattu Rosa tai Rebekka, niin enpä usko.
Rosa Milana tai Rebecca Milana olisi varmasti saanut enemmän yläpeukkua."Hei Minttu-rakas. Olisitpa antanut tyttärellesi nimen Rosa tai Rebecca. Ei olisi niin työlästä alapeukuttaa tuota Riannaa. Olisi voinut yläpeukuttaa. Ei mulla muuta. Kimille terkut."
Oikeesti, kuinka monelta te kysyitte mielipidettä lapsenne nimestä? Kuinka paljon teitä olisi loukannut tai loukkasi, kun joku Rouva Suorasuu kommentoi lapsen nimeä ja ehdotti parempaa?
Minusta ovat kovasti itseään täynnä oleva pariskunta. Miten Kimi voi tienata miljoonia kiertämällä autolla yhtä ja samaa ympyrärataa yhä uudelleen ja uudelleen?
Järjettömältä tuntuu tosin kaikki muukin urheilu - kuten jalkapallo ja jääkiekko.
Annettakoon jokaiselle oma kiekko ja pallo, ettei tarvii ukkojen taistella yhdestä lätystä tai pollasta verissäpäin.
R-kirjaimella alkava nimi on aina vähän riski. Mun kaverilla on paha ärrävika ja sekä etunimi että sukunimi alkaa ärrällä. Eikä voi käyttää edes toista etunimeä koska siinäkin on r. Fiksusti ajateltu vanhemmilta...
Kyllä repesin kun näin koko nimen ja jotain kertoo kyseisistä ihmisistä. Veikkaa että minttu-rakas on koko nimi hirviön keksinyt. Ihan sama kun olisi ollut joku, amanda viktroria elisabeth miranda mähönen. Se sukunimi lopuksi paljastaa kuitenkin missä mennään, vaikka kovasti yritetään peitellä sitä kansainvälisillä, naurettavilla ja hienoilta kuuluvilla nimillä.
Aikuiset ihmiset hävetkää, jos osaatte!
Ja kyllä, aukaisin ketjun ihan vain sanoakseni tämän.
Täytyy ihmisillä olla pohjattoman paha olla, että jaksatte sekaantua näin suurella innolla asiaan, joka ei teille mitenkään kuulu.
Tältä paskapalstaltako Räikkösten olisi pitänyt nimenvalintaan apua pyytää?
Kateus on kamala sairaus! Te taidette lopulta tukehtua kateuteenne.
Ja nyt rassukat alapeukuttaa, kun menee tunteisiin.
Ja en ole Minttu, en tunne Räikkösiä, mutta häpeän teitä.
Minä mietinmyös, että onko Angelia- nimessä kirjoitusvirhe. Voisi olettaa, että nimen pitäisi olla ANGELINA, ANGELA tai ANGELICA.
Miten Angelia pitäisi lausua? Asuvatko Räikkoset Sveitsissä saksan- vai ranskankielisellä alueella? Saksalaisen lausumana nimi on aika terävä ja ranskaksi ei oikein taivu, kun ei pääty e- kirjaimeen.