Paikkarien pointsit ja ositaisimetys jne.?
Mulla on reilun kolme vuotta vanhat points-ohjeet joilla aikanaan pudotin 10kg. Nyt pitaa tiputtaa vahan raskauskiloja, mutta...
Vielako pointsit on ennallaan? Muistelen, etta esim. pastaa sais jollain pistemaaralla syoda niin paljon kun haluaa? Onko nain? Mun ohjeissa vaan perunaa ja leipaa saa syoda " maarattomasti" .
Enta paljonko pisteita saan kayttaa per paiva kun painoa on 70,5kg ja osittaisimetan? Vauva (6,5kk) siis syo parilla aterialla kiinteita ja muuten on tissilla. Enta missa vaiheessa imetyksesta ei enaa saa helpotusta?
Enta miten paljon saa liikuntapojoja vaunujen lykkaamisesta?
Jos joku osaa edes johonkin noista vastata, niin kiva olis. En viittis naiden viiden kilon takia alkaa uusia ohjeita tilaamaan :/. Niin ja sorry nuoa aat ja oot nappiksesta puuttuu toistaiseks viela aakkosten vikat kirjaimet.
Kommentit (6)
Laskeskelen siis ton mukaan :). En mø ennenkøøn ihan pilkulleen ohjeita noudattanut ja hyvin putosi paino. Toivottavasti kesøllø taas nprmaalikukemissa :)
Joo, en mäkään noudata ohjeita kovin pilkulleen, mutta ihan hyvin tippuu silti. Ryhmässä käyn melko säännöllisesti. Hassua kyllä, mua jotenkin motivoi se, että käy vaa' alla kerran viikossa ja saa pudotuslukemat omaan korttiin. Voisihan sitä punnita itsekin, mutta mulla se ei vaan toimi.
Mutta on sitä hullumastakin maksettu. Mulla yhdeksän pudotetun kilon hinnaksi on tullut 140 ¿. Vielä kolme kiloa tavoitteeseen ja sen jälkeenkin haluan käydä vielä ryhmässä tasapainoilemassa. (Olenko sitten säästänyt vai tuhlannut ruokakaupassa, sitä en osaa sanoa.)
paikkareiden ryhmässä niin söin 8 pistettä lisää päivässä ja silti laihduin ihan hyvää vauhtia. Ainakin silloin se oli 8 pistettä eikä se laihduttaminen ole sen jälkeen muuksi muuttunut.
Ma varmaan kavisin myos ryhmassa, mut kun asun ulkomailla eika paikallinen kieli oikein riittavasti taitu :).
Mut hyvin tosiaan putos aikanaan ilman ryhmaakin. Sillon vaan oli mahdollisuus harrastaa liikuntaa ja paljon. Liikuntapisteitakin soin kaikki mita tienasin ja paljon yli sen mita suosittelivat, mut toisaalta liikuinkin kuin fittness-urheilija...
Ennen lapsia oli kyllä helpompi laihduttaa, kun ehti liikkua paljon, mutta imetyksellä on melkein sama vaikutus, joten suosittelen kyllä lämpimästi pointseja jo imetysaikana.
Kakkonen täällä taas, vaikka oikeasti pitäisi opiskella, kun vauva nukkuu.
viisi pistettä, pisteet lasketaan nykyään painon lisäksi iän, pituuden, työn jne. mukaan. Sulla on varmaan noin 20-22 + viisi imetyspistettä.
Liikuntapisteitä saa syödä yht. 12 / viikko, reippaasta kärrintyöntämisestä olen itse laskenut pisteen / puoli tuntia, sekin riippuu omasta painosta ja vauhdista.
Onnea laihdutukseen, kesää kohti on kiva keventyä!