Miksei naisilla ole joka paikassa pakollisina työkenkinä korkeakorkoisia kenkiä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Navettatöissä kätevät.
Kuten myös metsässä, enkä nyt tarkoita käpyjenkeräämistä.
Samasta syystä kuin korkkarit eivät ole pakolliset työkengät miehilläkään. Ne heikentävät työturvallisuutta, ovat epämukavat ja ja haitaksi jaloille. Muuntyyppiset kengät soveltuvat työkengiksi paremmin. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Toisi varmasti uskottavuutta asiakkaiden silmissä, kun kipsuttelisin koroissani nostamaan 15kg ruokasäkin asiakkaan saksanpaimenkoiralle.
Asiasta kukkaruukkuun, näin kerran kun (ilmeisesti) TET:tiläinen, nuori tyttö seisoi jakkaralla stiletti-koroissa ja pienessä narutopissa siivoamassa akvaariota. :D
Toimii ainakin csi:ssa, miksei siis täälläkin?
Kannattaa olla parit työkengät ja vaihdella päivän aikana. Itsellääni on noissa yksissä varmaan 5cm korkoa ja on muuten hyvät.
Vai korkkarit. Työskentelen kokkina ja meillä tulee olla turvakengät, mutta eivät ole hyvät jaloille.
Vierailija kirjoitti:
Nehän ovat mukavat.
Koska se olisi ihmisoikeuksien polkemista. Jotkut tykkää käyttää niitä mutta eivät kaikki.
yksi korkokenkiä käyttämätön
Toimis varmaan tosi hyvin töissä.
Terveisin ryhmäliikunnan ohjaaja
Juu korkkarit olisi tosi kätevät tallihommissa hepan lantaa heitellessä. Kokeilen heti huomenna.
Aikanaaan eräät "seurueeseen" kuuluvat nuoret naiset olivat kesätöissä hautausmaalla.
Parin päivän päästä joutuivat pyytämään sukunsa vanhimmalta luvan siihen ettei heidän tarvitse käyttää korkokenkiä. Korko ei oikein sovellu pehmeällä nurmella kävelyyn.
Se olisi kyllä pähkähullua. Niillä on niin epämukava kävellä ja olen lisäksi sen verran pitkä omasta mielestäni (167cm), että joutuisin katsomaan useimpia ystäviäni ja poikaystävääni alaspäin. Tykkään kun oon samalla tasolla samanpituisen poikaystäväni kanssa, ylöspäin kurkottelukin sattuu minua niskoihin joten onnea on samanmittaisuus :D