Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos oppilaat menisivät opiskelulakkoon ruotsin osalta niin antaisikohan se potkua pakkoruotsin lakkauttamiselle?

Vierailija
16.05.2017 |

Minusta tuntuu että kohta tarvitaan jotain järeämpiä toimia että tää hullutus saadaan loppumaan. Joku laaja kaikkia kouluja koskeva lakko voisi toimia. Ruotsia pitää nykyään jo opiskella alakoulussa vaikka hommanhan piti lähteä juuri toiseen suuntaan. Lapsille voisi vähintäänkin kertoa etteivät panosta ruotsin opiskeluun, opiskelevat sen verran että pääsevät läpi, eivät yhtään enempää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vanhemmista tehtäisiin rikosilmoitus ellei pysty pätevästi osoittamaan kotiopetuksen järjestämistä oppiaineen osalta.

Olen varma että tuhannet vanhemmat ovat valmiita rikosilmoituksesta huolimatta valmiita tukemaan pakkoruotsin poistossa. Varsinkin jos tuhannet vanhemmat toimisivat näin asia olisi äkkiä taputeltu eduskunnassa.

Sinun pelottelusi ei oikein tehoa.

Vierailija
22/23 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lapsieni pitäisi lakkoilla sinun halujesi takia? Heistä ruotsin opiskelu on ollut kivaa. Lisäksi pitävät sitä helppona kielenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä lapsieni pitäisi lakkoilla sinun halujesi takia? Heistä ruotsin opiskelu on ollut kivaa. Lisäksi pitävät sitä helppona kielenä.

Ruotsin voisi siirtää valinnaiseksi pakollisen sijaan. Itse vielä peruskoulussa tykkäsin ruotsin opiskelusta, mutta sen jälkeen ymmärtänyt että itse en sitä tule ikinä tarvitsemaan. Sen sijaan minulle olisi ollut enemmän hyötyä esimerkiksi saksasta tai japanista. Motivaatiotakin olisi riittänyt.