onko veroilmoituksen palautuksessa jotain kellonaikaa? Riittääkö, että lähetetty 12 mennessä?
Kommentit (6)
Palvelu menee netissä kiinni ensi yönä 00.00. Jos et ole siihen mennessä ehtinyt lähettää, sitten ei enää netissä onnistu.
Paperiversio ehtii vielä ensi viikollakin.,.postihan kulkee niin hitaasti eikä lähetyksiä enää edes leimata.
Teen netissä. Ilmoitan kotitalousvähennyksiä tuonne. Ei siitä toimenpiteitä tuu mutta ei palautuksiakaan sitten, jos olen myöhässä...
Kysyisin vielä muuten niistä! Mulla löytyi nyt vain yksi lasku käyttämistäni palveluista. Olen kuitenkin käyttänyt ainakin kaksinkertaisesti enemmän (siivoojan palveluita) kuin mitä laskusta käy ilmi. Entäs jos arvaan tuonne ne loput, onko se hirveä petos, jos ne laittaa suunnilleen? Vai laitanko vain sen, minkä varmaksi tiedän ja pystyn todistamaan?
Sähköinen ilmoitus riittää tämän vuorokauden puolella.
Etkö näe omalta tililtäsi, minkä verran olet laskuja maksanut? Minä ilmoittaisin ne, mitkä tiedän maksaneeni. Verottaja saattaa kysyä kuittia tai sitten ei. Luulisi, että palveluntarjoajalta olisi mahdollista saada tiedot laskuista jälkeenpäinkin. Fiksummat firmat lähettävät asiakkaalleen tiedot koko vuoden laskutuksesta koottuna.
Vierailija kirjoitti:
Etkö näe omalta tililtäsi, minkä verran olet laskuja maksanut? Minä ilmoittaisin ne, mitkä tiedän maksaneeni. Verottaja saattaa kysyä kuittia tai sitten ei. Luulisi, että palveluntarjoajalta olisi mahdollista saada tiedot laskuista jälkeenpäinkin. Fiksummat firmat lähettävät asiakkaalleen tiedot koko vuoden laskutuksesta koottuna.
Kiitos!! Mulle ei tullut mieleen, oon jotenkin väsynyt. Tottakai voin ne nähdä omalta tililtä. Kiitti. :) Ap
Teetkö netissä vai paperisena versiona?
Netissä jää aika näkyviin, mutta paperisena ei.
Mulla on jäänyt muutaman kerran se kirjekuori pyörimään pöydille ja kuukausikin mennyt yliaikaa. Ei toimenpiteitä.