Tuleva anoppi vaatii hääjuhlia
Perheessä on monen monta poikalasta ja minä olen ensimmäinen anoppilaan asti päässyt naisystävä. Miehen äiti on ollut kovin innoissaan, että nyt perheessä on vihdoin ensimmäinen tyttölapsi ja nyt niitä ihkuja tyttöjuttuja pääsee vihdoin tekemään! ...harmi vain, ettei minua pätkääkään kiinnosta mitkään kauneudenhoito- tai muotijutut, tai prinsessahäät varsinkaan.
Aiemmin välit ovat olleet suht hyvät, mutta nyt hän on tuohtunut, kun ollaan suunniteltu hiljaista matkaa maistraattiin ja korkeintaan jotain kakkukestejä kavereiden kesken. Hän luulee poikansa olevan tämän takana ja räyhää hänelle, ja kun miestä ei kiinnosta häiden tyyppi yhtään, minua pelottaa että hän menee mukaan anopin hössötykseen.
Miten toimia? Meneekö tässä välit? Mikään isojen juhlien keskipiste en halua olla, enkä kuulu edes kirkkoon.
Onneksi anoppi ei oikeastaan halua mitään häitä, kunhan näyttää pojalleen, millainen sinä olet muita ihmisiä kohtaan. Poikien äidit kovin harvoin haluavat tyttöjä perheeseen, koska he ovat ylpeitä saavutuksestaan eli laumasta iloisia veijareita. Kyllä se miehesi aika pian huomaa, että ilkeytesi anoppia kohtaan on sen verran vakavaa laatua, että kanssasi ei kannata pariutua, jos haluaa mukavan elämän.