Mies: törmäät tiellä ilkeään haltijaan joka taikoo sinut joko pieni mulkkuiseksi tai kaljuksi. Kumman valitset?
Joko hiukset lähtevät pois tai munasta muuttuu pieni käpy. Mikä on valintasi?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljut saa enemmän.
Vaatii tosin vahvan kallon. Pienipäisillä kalju on aika nolo.
Ja tumman ihon
Anteeksi nyt mutta miehessä Olemus komeat kasvot ,silmät ja kroppa on tärkeämpää.
Kuin kynitty pää tai sukuelin.
Mä olen jo kumpaakin. Ehdottaisin ilkeälle haltijalle seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon että kyllä usealle meille tuo kaljuus olisi pahempi asia miehellä kun vehkeen pieni koko.
Niin, ihme myytti, että mitä isompi, sen parempi. Ei tosiaan ole. Tosin ei kaljuuskaan ole minulle mikään turnoff, sen sijaan liian pumpatut lihakset ovat.
Lihakseton kalju mies näyttää ihme madolle tai syöpäpotilaalle jolla on viikko elinaikaa
N23
"N"23 xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljut saa enemmän.
Vaatii tosin vahvan kallon. Pienipäisillä kalju on aika nolo.
Ja pituutta ja lihaksia
Ottaisin mielummin pienikaluisen kun kaljun miehen. Kaljut ovat rumia etenkin jos on valkoisella miehellä
Kalju tietenkin. Minulla on paksut ja pitkät hiukset sekä normaalia kookkaampi tyyli. Nautinto ja toimivuus menevät ehdottomasti tyylin edelle. Sitä paitsi muuttaisin vain tyyliäni kaljuun sopivaksi. Ei ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kalju tietenkin. Minulla on paksut ja pitkät hiukset sekä normaalia kookkaampi tyyli. Nautinto ja toimivuus menevät ehdottomasti tyylin edelle. Sitä paitsi muuttaisin vain tyyliäni kaljuun sopivaksi. Ei ongelmia.
Piti kirjoittaa, että normaali kookkaampi kalu.
Hieman jo väsynyt kauppamatkustaja ajoi hiljaisella tiellä kesäyössä kohti kotia. Mielessä vaimo ja oma vuode, samalla radio pauhasi pitäen kauppamatkustajan hereillä BAM! Jarrut pohjaan MIKÄ TUO OLI totesi mies. Autosta ulos ja ihmettelemään mihin sitä törmättiin.
Kohta kauppamatkustaja löysi verisen jäniksen keskeltä tietä ja hyvänä ihmisenä kauppamatkustaja päätti siirtää tuon elämänsä viimeisen pysäkin kohdanneen jäniksen tiensivuun. Koskettaessaan jänistä jänis virkosi!
Kauppamatkustajaan iski pelko sekä kummastus, että mitä hemmettiä! Jänis nopsaan totesi " Sinä olet ainut joka on jäänyt katsomaan kuka auton alle jäi. Minä olen oikeasti haltija ja toteutan 3 ainoastaan 3 toivomusta sinulle. "
Tarinamme mies oli ihmeissään ollen varma olevansa piilokamerassa. Mutta esitti toiveen sen ensimmäisen toiveen:
1. lompakko mistä rahat eivät lopu ikinä!
PUFF ! Jänis tai siis haltija sanoi " No ota lompakko käteen ja vedä seteleitä esiin. " Kiskominen alkoi ja kokoajan lompakosta pursusi seteleitä! JEEE tuumi kauppamatkustaja ja samalla mietti toista toivomusta:
2. ulkonäkö! Kumpa olisin komea kuin kuuluisat Hollywoodin miesnäyttelijät!
PUFF ! Siihen sitten meidän jänis " No mene autoon ja katso itseäsi taustapeilistä. " Miehemme hyppäsi autoon ja katsoi itseään peilistä JA oli viimeisen päälle komea sekä karismaattine! YES YES!!!! Mahtavaa kauppamatkustaja ajatteli. Sitten se viimeinen toivomus... Vaikeaa vaikeaa.
Miettiessään toivomusta mies katseli niitylle missä hevoset olivat nauttimassa laitumella olostaan kesäyössä ja sitten välähti!
3. Joo haluan vehkeet kuin tuolla hevosella on itselleni! ( Tähän väliin haltija kysyi " oletko nyt varma? ) JOO JOO OLEN!
PUFF ! Jänis sanoi " No niin 3 toivomusta on käytetty JA ÄLÄ NYT ala esittelemään vehkeitäsi !"
Innoissaan mies hyppäsi autoon ja ajoi hurmiossaan viimeiset kilometrit kotia kohti mielessään vaimo, jonka tulisi yllättämään.
Vaimo nukkui mutta pakkohan hänet oli herättää kun tälläinen tapahtuma oli kohdannut. Vaimo ylös ja ensimmäinen ihmettely oli miehen kasvot ne olivat upeat! Sitten mies alkoi esitellä lompakkoa kiskoen sieltä seteleitä esiin samalla kehuen miten rahahuolet on ohi ja hän jää kotia!
Viimeinen yllätys kyllä kaataisi vaimon ajatteli kauppamatkustaja innoissaan kun hän näyttäisi vehkeensä vaimolle! " KATSOS VAIMO" tokaisi samalla aukoen vyötään nappi ja vetoketjua housuistaan. TADAA!!!! samalla vaimo pyörtyi ... Hevonen oli tamma.
T:Keskiviivan mies.
Vierailija kirjoitti:
No mutku mulla on jo molemmat. :(
T: Keskiviivan mies.
Olet törmännyt jo kahteen haltiaan.
Mä kun olen jo kalju, vastaus on selvä: valitsisin pienen mulkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutku mulla on jo molemmat. :(
Olet törmännyt jo kahteen haltiaan.
En minä ole kauppamatkustaja.
23 -vuotiaat nyt ei tajua mistään vielä mitään. Hyvä jos edes sitä alakaljua ovat saaneet. :)