Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nasevaa vastausta kaivattaisiin

16.05.2017 |

Kysyn nyt lyhyesti ja ytimekkäästi, että miten voisin vastata tähän lausahdukseen "Sulla on huono maku ihmisten suhteen", kun kumppani noin sanoo viitaten itseensä? Olen yrittänyt sanoa, että eikös ole pääasia se, että hän tekee minut onnelliseksi, mutta vastaus on luokkaa "Sulla on silti huono maku".

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän 12?

Vierailija
2/4 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasevuus ei tässä ole ongelma, vaan miehen huono itsetunto. Vai onko tuo olevinaan miehen puolelta jonkunlaista huumoria, että hän oikeasti sanoo, että sinulla on hyvä miesmaku? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanisi kommentti on itseasiasiassa aika ärsyttävä ja vaikeasti kommentoitava.

Ensiksikin pitäisi tietää viittaako kommentti oikeasti sinun huonoon makuusi kun olet valinnut kumppanisi. Onko kyse oikeasti pahoittelusta vai pikemminkin vittuilusta. Veikkaan jälkimmäista ja tuolla kommentilla vastuu kaikesta kumppanisi tekemisistä voidaan siirtää sinun vastuullesi ts. tiesit mitä sait kun minut otit ja sulla on vaan huono maku.

Minä suosittelesin tilanteesta riippuen seuraavia vastauksia.

- jos haluat ottaa vitsillä niin vastaat: valitettavasti näin on päässyt käymään (ja naurat päälle)

- jos kyllästyttää niin vastaat: siltä näyttää ja voisihan tässä varmasti paremminkin valita

- jos oikeasti vituttaa niin sanot: ajatteletko koskaa edes oikeasti minua vaan ainoastaan itseäsi.

Vierailija
4/4 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka eivät näytä Kurt Harlandilta ovat hyvän maun vastaisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme