Oletko harkinnut rintojen pidennystä? Todella kaunis ja näyttävä rintavako syntyy rintoja pidentämällä.
Yllättävän moni kirurgi ei suostu tekemään. Olen kiertänyt jo viidellä ja nämä ehdottaneet jotakuta muuta. Kuulemma hyvin vaikea leikkaus.
Kommentit (20)
Mulla on sellaset klipsipidennykset.
Minä tarvitsen k ullin pidennyksen, alkuun n:10cm
Luojan kiitos, mulla on tarpeeksi pitkät omasta takaa.
Minä en esittele rintavakoani julkisesti. Sellainen on mautonta.
Hahhahhaaa!
Silikonitisut venähtävät vanhemmiten. Siinä sitä rintavakoakin muodostuu ihan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on klipsipidennykset rintoihin? Kuulostaa oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Toimiskohan teippipidennykset, mitä mieltä?
Ei enempää . Nämä roikkuvat jo navassa. Joudun nostaa hartioille että nään varpaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on klipsipidennykset rintoihin? Kuulostaa oudolta.
Ne tietää ketkä tietää.
Rintojen muutoksia kaipaavalle vinkiksi vaan, että kandee ottaa oikein isot molluskat heti ekalla täyttökerralla. Ne ne venyvät kaikkein nopeimmin ja kaikkein syvimmälle ja muodostavat oikein aistikkaan ja pitkän rintavaon.
Klipsiratkaisu toimii toki, jos on älytön kiire ja valmis vähän feikkaamaan. Teippejä en suosittele, eivät kestä.
Ikä ja raskaudet ja imetys hoitaa himan maksutta
Saako parhaan perän jos menee levitykseen? Tekeekö mini kirurgi?
Perse leviää mäkpurilaisilla ja hesekin kelvannee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiskohan teippipidennykset, mitä mieltä?
Mul itel on lettipidennykset, nää on paremmat.
En todellakaan harkitse. Häpyhuultenpidennysleikkauksesta jäi niin kamalat arvet, että pelkäisin etten kohta kehtaisi enää esitellä mitään vartalonosaani.
Uusin villitys on venyttää rintoja tukkeutuneen vessanpöntön avaajalla.
Voisiko joku laittaa kuvan pidennetyistä rinnoista? Paljaina ja vaatteet päällä.
Minkälaiset arvet jäi?
Mulla on vain pienet tisut,jos haluaa rintavakoa joutuu liiveillä puristamaan tissit niin lähekkäin että sattuu.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan harkitse. Häpyhuultenpidennysleikkauksesta jäi niin kamalat arvet, että pelkäisin etten kohta kehtaisi enää esitellä mitään vartalonosaani.
uskon
Varmaan tulee ihanat!