Paljastelisitko itseäsi näin piukoissa bikineissä, jos olisit ystäväsi kanssa reissussa eikä puolisosi olisi mukana?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletteko, miltä miehestänne tuntuisi nähdessään sinut tuollaisessa asusteessa toisten miesten seurassa tai uimarannalla, missä on muita miehiä paitsi hän itse?
En, en ajattele. Uimarannalla voi olla bikineissä, se on siellä ihan sopiva asu eikä riko mitään etikettisääntöjä. Itse en tuollaisia bikinejä laittaisi, koska ne eivät näyttäisi minun päälläni hyvältä, mutta mieheni ei ole muslimi eikä siis yritäkään sanella, kuinka peittävästi minun pitää pukeutua. Oletko sinä, vai miksi haluaisit rajoittaa naisten pukeutumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä nuo bikinien alaosat tuntuu, kun ne on kiristetty äärimmilleen persevakoon?
T: kysyvä mies
Kokeile itse. Tanga-mallisia alkkareita myydään miehillekin ja sulla on ihan samanlainen persvako. Pue vaikka työhousujen alle, niin kukaan ei näe.
Otin tässä ruokatunnilla perseselfien ja ei se IHAN samanlaiselta näytä kuin Maisalla. Ei paljoa eroa, mutta vähän kumminkin. Menen ostamaan tangat...
Vierailija kirjoitti:
Jep, en minä tätä kroppaa ole turhaan itselleni vaivalla treenannut. Mielelläni esittelen koko rannalle :D
Eli treenaat muita varten,et itseäsi,surullista
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletteko, miltä miehestänne tuntuisi nähdessään sinut tuollaisessa asusteessa toisten miesten seurassa tai uimarannalla, missä on muita miehiä paitsi hän itse?
Se varmaan ajattelis, että onpa mulla upee nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä nuo bikinien alaosat tuntuu, kun ne on kiristetty äärimmilleen persevakoon?
T: kysyvä mies
Kokeile itse. Tanga-mallisia alkkareita myydään miehillekin ja sulla on ihan samanlainen persvako. Pue vaikka työhousujen alle, niin kukaan ei näe.
Otin tässä ruokatunnilla perseselfien ja ei se IHAN samanlaiselta näytä kuin Maisalla. Ei paljoa eroa, mutta vähän kumminkin. Menen ostamaan tangat...
Päivän naurut, kiitos siitä.
>Mies ottaa tyttöystäväksi alusvaatemallin, joka laittaa paljastavia kuvia nettiin
>Mies valittaa, että nainen ei lopeta kuvien laittoa nettiin, vaikka seurustelee
Maisa on korkeintaan sisustukseen vaikuttanu mutta latiakaan ei ole rahaa siihen itse laittanut. Täysin turha julkkis. Ja mistähän se on lomalla kun ei opiskele eikä ole oikeissa töissä? Mahtaa olla rankkaa kun jatkuvasti oltava lomalla.
Bikinit minäkin laitan rannalle. Onpas ihmeellistä. Perse mullakin on. Ja tissitkin. No pienemmät kylläkin mutta luomut ja omat.
Ja mies tykkää näkemästään <3
Tuntuu tykkäävän vaan entistä enemmän kun vauvavatsa kasvaa :)
Missä on Maisan lapsi? Kumma akka kun ei siitä huolehdi tai ainakaan näytä huolehtivan ollenkaan...
Menishän tommonen RealDollin korvikkeena :)
Muistan kun juonsi niitä tv-chat-visailuja. Oli aivan porkkananoranssi väriltään 😂
En ole koskaan ymmärtänyt mitä tässä naisessa on niin ihmeellistä? Joka ikinen kuva samanlainen, maisema taustalla vaan vaihtuu mutta asento ja ilme ei. Luopuis jo noista typeristä hiuslisäkkeistä ja feikkiripsistä. Ja muutenkin tollanen paksu meikki vanhentaa aivan perkeleesti ketä tahansa. Miksei voi näyttää ikäiseltään ja luonnolliselta?
Ja minäkin käytän bikineitä ja tälle kesälle ostan uudet, ja sori kun näette kasvavan raskausvatsan rannalla ;)
Kokovartalouimapuvuista kun en tykkää ja haluan kevyesti ruskettuakin :)
En ole ymmärtänyt tämän ihmisen jatkuvaa lomailua kun ei töitäkään tee. Selvä onnenonkija
En missään nimessä, kropan pitää olla tikissä jos aikoo käyttää narubikinejä. Raskausarpien peittämä, selluliittinen, löysä ja lihava vartaloni ei ole mikään silmiä hivelevä näky.
Maisa Torppa on lomalla töissä. Ei käy kateeksi. Hänen, raukan, on koetettava saada vartalokuvillaan rahaa, koko ajan on tungettava kuvia instagramiin yms. Kyllä oletettavasti hänellä on ansaintalogiikka kohdallaan, pystyy tosiaan saamaan kahisevaa kuvillaan ja esiintymisillään - enkä tarkoita kahisevilla tuulipukuja.
En viihdy uimarannalla/altailla (liian kuuma) enkä minkäänlaisissa bikineissä, joten pukeutuisi sellaisiin missään seurassa.
Selvennätkö vähän, että mitä oikeuksia mielestäsi ihmisellä pitäisi olla hänen puolisonsa ulkonäön suhteen? Ja tämä siis ihan sukupuolesta riippumatta.
Ja ilmeisesti aihe on sinulle todella arka ja kipeä - minkä takia?