Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastelisitko itseäsi näin piukoissa bikineissä, jos olisit ystäväsi kanssa reissussa eikä puolisosi olisi mukana?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Peppuani kelpaa esitellä.

Vierailija
2/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Kyllä, voisin käyttää jos haluaisin. Miksi en? Puolisollani ei ole mitään yksinoikeutta/omistusoikeutta MINUN kehoon, jolla teen mitä haluan, ja jota puen kuten haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari-Matin kanssa asunto? Eiköhän se asunto ole Jartsan ja Maisa käy siellä vain punkkaamassa.

Vierailija
4/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit bikinit, minullakin on tuollaiset. Peppukin ehkä parempi kuin Maisalla. Poseeraus tekee bikineistä rohkeamman näköiset kun ne on.

Vierailija
5/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Laittaisin vaikka burkhan puolisoni mieliksi.

Vierailija
6/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, en minä tätä kroppaa ole turhaan itselleni vaivalla treenannut. Mielelläni esittelen koko rannalle :D

Vierailija
7/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin noin paljastavissa bikineissä vain mieheni seurassa. En haluaisi mitään viipyviä katseita tai ainakaan lähestymisyrityksiä.

Kun en ole mieheni kanssa, pukeudun yleisesti ottaen peittävämmin. Vaikka erityisen paljastavasti en ikinä pukeudu

Vierailija
8/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletteko, miltä miehestänne tuntuisi nähdessään sinut tuollaisessa asusteessa toisten miesten seurassa tai uimarannalla, missä on muita miehiä paitsi hän itse?

Vierailija
9/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ammatti ja persepostaukset tuo rahaa

Vierailija
10/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Meidän naisten kuuluukin vähän esitellä peppuja ;)) ja ihan omaksi iloksi esittelen 

Vierailija
11/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ahteria kun pääsisi tuuppaamaan!!1

Vierailija
12/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut bikineissä ihmisten ilmoilla, eli vastaan joka tapauksessa en.

Vierailija
13/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Rintalihaksia pitäisi tosin vähän treenata, jotta ei näyttäisi täysin typerältä.

Vierailija
14/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeutuisi noin paljastaviin bikineihin missään, paitsi ehkä yksin tai vain puolison nähden. Sen sijaan Maisa pukeutuu tuollaisiin varmaan aina rannalla/altaalla, eikä ole mitään syytä miksi hänen pitäisi pukeutua eri tavalla riippuen siitä, onko hänen miesystävänsä paikalla.

Vierailija
15/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten persepostaukset tuovat rahaa, kun Maisa ei tuossakaan mainosta bikineitään eikä mitään muutakaan. Toki ne tuovat huomiota, mikä saattaa lisätä seuraajia.

Vierailija
16/34 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten persepostaukset tuovat rahaa, kun Maisa ei tuossakaan mainosta bikineitään eikä mitään muutakaan. Toki ne tuovat huomiota, mikä saattaa lisätä seuraajia.

Et siis tiedä miten Istagramilla yms. tienataan?

Vierailija
17/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä nuo bikinien alaosat tuntuu, kun ne on kiristetty äärimmilleen persevakoon? 

T: kysyvä mies

Vierailija
18/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä nuo bikinien alaosat tuntuu, kun ne on kiristetty äärimmilleen persevakoon? 

T: kysyvä mies

Kokeile itse. Tanga-mallisia alkkareita myydään miehillekin ja sulla on ihan samanlainen persvako. Pue vaikka työhousujen alle, niin kukaan ei näe.

Vierailija
19/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha. Kyllä, voisin käyttää jos haluaisin. Miksi en? Puolisollani ei ole mitään yksinoikeutta/omistusoikeutta MINUN kehoon, jolla teen mitä haluan, ja jota puen kuten haluan.

Minä minä minä minä minä minä minä minä ja mun oikeudet eikä kukaan muu.

Vierailija
20/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletteko, miltä miehestänne tuntuisi nähdessään sinut tuollaisessa asusteessa toisten miesten seurassa tai uimarannalla, missä on muita miehiä paitsi hän itse?

En, mutta sinun kommentista herää väistämättä ajatus, että olet äärimmäisen epävarma omasta miehisestä riittävyydestäsi, joten sinulla on tarve kontrolloida puolisoasi.

Tiedoksesi, että terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei koe uhkana sitä, että muut ihmiset ovat mahdollisesti kiinnostuneet hänen kumppanistaan. Terve ihmissuhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen ja kunnioittamiseen.

P.S. Kaikki naiset eivät ole kuten M. Torppa, joka ymmärtääkseni saa elantonsa itsensä mahdollisimman provokatiivisesta esittelystä. Meillä muilla normaaleilla naisilla on omakin elämä, eikä siis tarvitse kokoajan olla esineellistämässä itseä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan