Paljastelisitko itseäsi näin piukoissa bikineissä, jos olisit ystäväsi kanssa reissussa eikä puolisosi olisi mukana?
Kommentit (34)
Hahaha. Kyllä, voisin käyttää jos haluaisin. Miksi en? Puolisollani ei ole mitään yksinoikeutta/omistusoikeutta MINUN kehoon, jolla teen mitä haluan, ja jota puen kuten haluan.
Jari-Matin kanssa asunto? Eiköhän se asunto ole Jartsan ja Maisa käy siellä vain punkkaamassa.
Ihan normaalit bikinit, minullakin on tuollaiset. Peppukin ehkä parempi kuin Maisalla. Poseeraus tekee bikineistä rohkeamman näköiset kun ne on.
En missään nimessä. Laittaisin vaikka burkhan puolisoni mieliksi.
Jep, en minä tätä kroppaa ole turhaan itselleni vaivalla treenannut. Mielelläni esittelen koko rannalle :D
Itse olisin noin paljastavissa bikineissä vain mieheni seurassa. En haluaisi mitään viipyviä katseita tai ainakaan lähestymisyrityksiä.
Kun en ole mieheni kanssa, pukeudun yleisesti ottaen peittävämmin. Vaikka erityisen paljastavasti en ikinä pukeudu
Ajatteletteko, miltä miehestänne tuntuisi nähdessään sinut tuollaisessa asusteessa toisten miesten seurassa tai uimarannalla, missä on muita miehiä paitsi hän itse?
Se on ammatti ja persepostaukset tuo rahaa
Tottakai. Meidän naisten kuuluukin vähän esitellä peppuja ;)) ja ihan omaksi iloksi esittelen
Tuota ahteria kun pääsisi tuuppaamaan!!1
En ole koskaan ollut bikineissä ihmisten ilmoilla, eli vastaan joka tapauksessa en.
Mikäs siinä. Rintalihaksia pitäisi tosin vähän treenata, jotta ei näyttäisi täysin typerältä.
En pukeutuisi noin paljastaviin bikineihin missään, paitsi ehkä yksin tai vain puolison nähden. Sen sijaan Maisa pukeutuu tuollaisiin varmaan aina rannalla/altaalla, eikä ole mitään syytä miksi hänen pitäisi pukeutua eri tavalla riippuen siitä, onko hänen miesystävänsä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten persepostaukset tuovat rahaa, kun Maisa ei tuossakaan mainosta bikineitään eikä mitään muutakaan. Toki ne tuovat huomiota, mikä saattaa lisätä seuraajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten persepostaukset tuovat rahaa, kun Maisa ei tuossakaan mainosta bikineitään eikä mitään muutakaan. Toki ne tuovat huomiota, mikä saattaa lisätä seuraajia.
Et siis tiedä miten Istagramilla yms. tienataan?
Miltä nuo bikinien alaosat tuntuu, kun ne on kiristetty äärimmilleen persevakoon?
T: kysyvä mies
Vierailija kirjoitti:
Miltä nuo bikinien alaosat tuntuu, kun ne on kiristetty äärimmilleen persevakoon?
T: kysyvä mies
Kokeile itse. Tanga-mallisia alkkareita myydään miehillekin ja sulla on ihan samanlainen persvako. Pue vaikka työhousujen alle, niin kukaan ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Kyllä, voisin käyttää jos haluaisin. Miksi en? Puolisollani ei ole mitään yksinoikeutta/omistusoikeutta MINUN kehoon, jolla teen mitä haluan, ja jota puen kuten haluan.
Minä minä minä minä minä minä minä minä ja mun oikeudet eikä kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletteko, miltä miehestänne tuntuisi nähdessään sinut tuollaisessa asusteessa toisten miesten seurassa tai uimarannalla, missä on muita miehiä paitsi hän itse?
En, mutta sinun kommentista herää väistämättä ajatus, että olet äärimmäisen epävarma omasta miehisestä riittävyydestäsi, joten sinulla on tarve kontrolloida puolisoasi.
Tiedoksesi, että terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei koe uhkana sitä, että muut ihmiset ovat mahdollisesti kiinnostuneet hänen kumppanistaan. Terve ihmissuhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen ja kunnioittamiseen.
P.S. Kaikki naiset eivät ole kuten M. Torppa, joka ymmärtääkseni saa elantonsa itsensä mahdollisimman provokatiivisesta esittelystä. Meillä muilla normaaleilla naisilla on omakin elämä, eikä siis tarvitse kokoajan olla esineellistämässä itseä.
Totta kai. Peppuani kelpaa esitellä.