Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko muut olleet tänä talvena useammin flunssassa?

Vierailija
27.03.2006 |

Tosiaan, joka toinen viikko olen flunssassa. Vaikka olen syönyt ja elänyt tämän talven terveemmin kun koskaan aiemmin. Ärsyttävää tämä jatkuva sairastelu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immuniteettia siis. Ei sen tuon kummempaa tarvitse olla.

Jos olet ollut stressaantunut, saattaa se vaikuttaa sairastuvuuteen, vaikka eläisi terveellisestikin.

Muistathan C-vitamiinilisän flunssan aikana. Se lyhentää sairautta, vaikkei sitä poistakaan kokonaan. Samaa tekee myös suolistossa elävä lactofilus-bakteeri (se valtaa tilaa kaikilta muilta bakteereilta sekä viruksilta elimistössä), eli terveysvaikutteiset maitotuotteet auttavat lyhentämään myös flunssaa siinä missä vatsatautiakin.

Vierailija
2/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräistä c-vitamiinilisää 1000mg per päivä samoin noita vastustuskykyä lisääviä juomia olen juonut, sekä multitabsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis viime vuoden puolella olin elokuusta joulukuuhun melkein koko ajan jonkin sortin flunssassa=/. Voisko raskaus vaikuttaa (heikentynyt vastustuskyky?). Nyt tän vuoden puolella en ole vielä onneks ollut kipeenä, vieläkin siis raskaana kuitenkin.

Vierailija
4/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku on kipeä ja nenä vuotaa, ei sen kummempaa. Myös kaikki lapsemme ovat olleet terveitä, paitsi yhdellä oli flunssa pari viikkoa sitten.

Vierailija
5/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri kun huokaisin, että onneksi kevät näyttää paremmalta, niin taas ollaan kipeitä ja oikein olan takaa...

Vierailija
6/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut tulossa kipeäksi. Siis puolikuntoinen kuukausitolkulla -eikä voi edes jäädä kotiin sairastamaan. Olen ihan loppu tähän.

Vierailija
7/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joulun jälkeen ei ole ollut paljon mitään! Ainoa syy, minkä keksin on, että käytämme säännöllisesti käsien desinfiointiainetta (eli aina kun tullaan kotiin kaupasta, koulusta tms).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän