Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hm vaatekoot ihan oudot !

Vierailija
15.05.2017 |

Koko 46 farkut ovat niin isot että putoaa jalasta kun taas toiset farkut kokoa 48 ei meinaa mahtua. Mistä hitosta tiedän minkä kokoisia jatkossa sieltä tilaan?!?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet mies.

Vierailija
2/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, vanity sizing.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on. Tilasin juuri kasan kokoa 40, yhdet ei mahdu päälle ja toiset tippuu. Muut oli istuvia, kunnes pesen ne niin ovatkin jo liian pieniä.. H&m vaateet on aina vähän arpapeliä onko kertakäyttöinen vai pitääkö muotonsa ja kokonsa :D

Vierailija
4/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut itsekin. Farkut näyttävät mielestäni saman merkkisiltä ju ajattelin vain kuosin olevan eri, niin silti isompi koko oli tiukempi kuin pienempi. Samapa tuo toisaalta, koska en kokeilematta osta. 

Vierailija
5/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

h&m:n vaatteet ovat mielestäni heikentynyt laadultaan paljon entisestä. Pitää varmaan alkaa ostamaan jostain muualta vaatteita, mutta miehille on todella suppea vaatetarjonta kivijalkaliikkeessä ja kotiin tilaamalla on aina melkoinen säätäminen kokojen kanssa. Esimerkiksi Zalandosta tilatessa esimerkkinä mainitaan miesmallin pituus ja mitä kokoa käyttävät. En ymmärrä miten kyseinen malli on voinut liikkua edes noissa vaatteissa, koska tilasin samaa kokoa itselleni ja puristavat hartioista jos ovat yhtä istuvia vyötäröltä. En oikein jaksa uskoa, että noilla malleilla olisi paljon kapeammat hartiat kuin minulla. 

Vierailija
6/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mun koon 40 hm farkut jäi isoiksi, kun laihduin viitisen kiloa. Ajattelin käydä ostamassa samanlaiset tilalle, ajattelin että varmaan kokoa 38. No eipä mitään, jouduin ottamaan koon 42 :D Ja nuo kahdet farkut on aivan samanlaiset. Kai se johtuu siitä, että samat vaatteet menevät nykyään kaukoidän 150-senttisille naisille ja länsimaiden 170-senttisille.

Vierailija
7/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin samat housut kokoa 36 ja 38. 36 housuissa oli lahkeet noin 10cm pidemmät, tarkistin vielä tarroista ja housuista, että ihan samat on =)

Vierailija
8/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa parempilaatuisia vaatteita eikä mitään H&M tusinasontaa.

Vierailija
9/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kieltämättä ärsyttävää. Välillä ei oo mahtunut normipuolen 42 tai 44, niin oon sitten kokeillu plussapuolelta vastaavaa koossa 46 tai jopa 48, joka on pienempi kuin normipuolen 44... Ei noudata mitään logiikkaa, housuja tuskallista ostaa. Enkä ymmärrä, miten h&m ei saa tehtyä hyviä joustavia farkkuja. H&m superstretchit on ihan muovista, ei-joustavaa kuraa verrattuna Ginan Mollyihin, Bikbokin Never denimeihin jne.

Vierailija
10/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asicsin lenkkarit on nykyään lättämallia johon ei mahdu jalkaholvi :(

Vierailija
11/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin hihattomia toppeja HM:ltä. Sama koko kaikissa, mutta 1 sellainen että en meinannut saada puettua päälle kun oli niin tiukka ja 1 sellainen että kaulaaukko roikkui niin alhaalla että rintaliivit näkyi melkeen kokonaan ja ympärysmitassa oli 10cm liikaa kangasta. Loput 2 oli normaalimitoituksella ja sopivia. Jotain häikkää on HMn vaatteiden valmistajissa, kun noin pahoja mokia ja vieläpä myyntiin asti joutuneet nuo vaatteet!! Eikö kukaan tarkista laatua siellä??

Vierailija
12/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa parempilaatuisia vaatteita eikä mitään H&M tusinasontaa.

Ostaisin jos olis rahaa kuin roskaa 😊 Laadukkaat vastaavat mistä niitä edes saa? Sokokselta/Stockmannilta tms? Kappahl, Seppälä, marketit ja halpahallit täynnä samaa halpatavaraa...?

HMltä saa välillä hyviäkin vaatteita, esim. hyvänmallisen kauniin mekon ostin 16e.

Vierailija
13/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan saman kokoisissakin vaatteissa eroja :D toiset puristaa perseestä ja toiset vyötäröltä.