Kertokaa oikeasti huonoja biisejä
Nyt tekee mieli kuunnella huonoja biisejä. Kertokaa mielellään sellaisia, jotka on esitetty nuotin vierestä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jaa sekö riittää?
Saa tietenkin olla muutenkin huono kappale.
Suomen Idolssin live-esityksen on yleensä mennyt siitä nuotin vierestä yleensä?
Kaikki iskelmät ja muu euroviisupoppi.
Jannan koko tuotanto. Siinä yhdistyvät epävireinen laulu, aivottomat sanoitukset ja p**** musiikki.
Yö - Joutsenlaulu
Yö - Rakkaus on lumivalkoinen
Queen - Bohemian Rhapsody
Piha ilman sadettajaa. Kaamea, monotoninen, tekotaiteellinen pläjäys.
Robin -rakkaus on lumivalkoinen. En ihmettele, että joutu maksamaan sen biisin uudelleentekemisestä. Onhan Suvi Teräsniskakin sen esittänyt uutena versiona, tuskin joutui mitään maksamaan..
ALISA-#Tinderi
Kauneinta kuraa mitä oon kuullu 😂
Flipper & Lopaka suomitunnari
Tuosta pahemmalla tavalla ei korvia oikeastaan enää pysty suomenkielellä raiskaamaan.
Ringa Ropo ja Tuija Helander - Juokse Pois
Justin Bieber - Sorry
Antti Tuisku - Peto on irti
Maria Monde - Maailma
Robin - Frontside Ollie
JVG - Tarkenee
Meinasin kuolla nauruun, kun kuulin Jari Sillanpään version Liekeissä-biisistä. Sanat ovat niin hirveät, ettei niitä pelasta kukaan esiintyjä (ja JS:llä on todella hyvä ääni), mutta erityisesti vanhemman ihmisen laulamana tämä haki kamaluudessaan vertaistaan. Menisi hyvin jostain kehitysvammaisten bändileirin tuotoksesta.
Tänään on bileet kaikki sileeks Mä jätän mestat palamaan Oon yöllä ylitöissä, ollu kylil öitä,
Polttanu klubeja ku kynttilöitä Ja oon valmis taas juhlimaan Kallistan kuppia kallista kuplivaa Meil on koossa hyvä jengi tänään, Siis otetaan ensimmäiset ensihätään Ei oo välii mitä lysti kustantaa, Se kyydis pysyy joka kyytiin uskaltaa Liekkeihin bensaa sataa, Mä jätän mestat palamaan (tänään on bileet kaikki sileeks) Mä tulin juhlii tänään, Mä meinaan juhlii tänään (jee'eeh) (tänään on bileet kaikki sileeks)
Ne ihmettelee miks mä nauran aina, Kato meillä päin ei itketä lauantaina Mä nauran vaikka ei niin naurattaiskaan Viime lauantaista on taas kauan aikaa Tukka hyvin, ja näkyyks kello? Mä oon vieläki leija, ei pääty lento Mä meinaan jatkaa, en oo feidaamassa Ja meinaan kaataa ku oisin keilaamassa Liekkeihin bensaa sataa, Mä jätän mestat palamaan (tänään on bileet kaikki sileeks)
Jaa sekö riittää?