Kumpi työpaikka R-kioski vai Lidl?
Kokemuksia kehiin. Oon nyt kahen tulen välissä, kiskatyöstä ei kokemusta, kaupalta taas monta vuotta. Kiskalla on vissiin huonot lisät, mutta Lidlissä taas jatkuva kiire. Kiire tosin ei haittaisi, menisivätpä työpäivät nopeammin. Nyt kokemuksia kehiin entiset tai nykyiset Lidliläiset/ärräläiset!!
Kommentit (32)
Lidliin menisin, sillä ei (todennäköisesti) yksintyöskentelyä.
Ei kokemusta kummastakaan, mutta mene Lidliin.
Kioskilla olet yleensä yksi. Ellei ole joku tosi iso kiireisessä paikassa. Jos on koko työvuoron yksin, niin taukojen pitäminen on lähes mahdotonta.
R-kioskilla joudut hoitamaan kaiken, siivouksen, pitkävedon, veikkauksen, postipaketit, joskus jopa vuokra-dvd:t, tuotteiden järjestelyn, matkakortin lataamiset, prepaid-liittymät. Voi olla tiukkaa päästä vessaan yms.
Kaverini työkokemus lidlistä oli vähän ahdistava pomonsa takia, enempää en siitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
R-kioskilla joudut hoitamaan kaiken, siivouksen, pitkävedon, veikkauksen, postipaketit, joskus jopa vuokra-dvd:t, tuotteiden järjestelyn, matkakortin lataamiset, prepaid-liittymät. Voi olla tiukkaa päästä vessaan yms.
Kaverini työkokemus lidlistä oli vähän ahdistava pomonsa takia, enempää en siitä tiedä.
Kauheeta tommonenki et jos olis ahdistava pomo. Hyvästä esimiehestähän kaikki lähtee. Mutta ehkä kyseessä oli erityistapaus, tuskin kaikki Lidlin pomot ovat tuollaisia?
-ap
Työajat? Palkka? Työskenteletkö yksin mielellään? Oisiko mahdollista saada myös jatkossa työtä?
Mikä tahansa muu kuin Lidl. Vaikka Repen grilli.
Eikös kioskin työntekijöillä ole ongelmia sinne vessaan pääsy oikeuden kanssa?
Itse en koskaan enää halua työskennellä ilman työparia... hyi hiisi...
Vierailija kirjoitti:
Lidlin pomot ovat keskenkasvuisia dorkia.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kioskin työntekijöillä ole ongelmia sinne vessaan pääsy oikeuden kanssa?
Sama juttu Lidlissä.
Lidl. Saat tauot. Ärrällä oot yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa muu kuin Lidl. Vaikka Repen grilli.
Komppaan tätä. Itse olin yhden kesän ja ei ikinä enää. Olen myös työskennellyt kaupassa, jossa joutui olemaan yksin (ei ärrä), mutta tämä kokemus oli miljoonasti lepposampi kuin Lidl.
Pelottaisi kyllä itseäni olla R-kiskalla ilta-aikaan yksin työvuorossa. Niissä on ryöstöjä vähän väliä.
Kokemuksesta voin sanoa, että Lidlissä työ on tosi fyysistä. Jos se ei ole ongelma, niin menisin mielummin Lidliin.
Ei kokemuksia kummastakaan, mutta menisin Lidlille. Turvallinen iso talo.
En halua mukiloitavaksi tai ryöstettäväksi kioskille.
Minä menisin sinne joka tuntuu oikeammalta.
Lidl on turvallisempi kun ei tarvitse olla yksin. Nuorekas työyhteisö on kiva juttu ja voi saada kavereita. Olin neljä kuukautta opiskeluaikaan Lidlissä töissä ja tykkäsin. Töitä piisasi, mutta toisaalta työpäivät menivät nopeasti. Työntekijöitä niin paljon, että esimiehet eivät paljon hönkineet niskaan. Suuri työyhteisö tuo myös joustavuutta työvuorojen suhteen, kun aina on joku jonka kanssa vaihtaa, jos vuoron menosi kanssa päällekäin.
Vierailija kirjoitti:
Työntekijöitä niin paljon, että esimiehet eivät paljon hönkineet niskaan.
Päinvastoin: Lidlissä on joka vuorossa liian vähän myyjiä. Esimies karjuu seuraavan komennon, ennen kuin edellinen tehtävä on tehty.
Lidl on iso talo ja ison talon varmuus. R-Kioski yksityinen pyörittää, mutta voi olla hyväkin työnantaja ?