Traxx marlin3 joggerit?
onko kellään kokemusta ko. joggereista?
olisi kiva kuulla hyviä ja huonoja puolia.
viivi
Kommentit (5)
ja sieltä saisimme noi hauckin joggerit 130 eurolla, mukaan kuuluen postikulut, sadesuoja, hyttyssuoja ja hoitolaukku.
ja traxxitkin näyttivät olevan siellä paljon halvemmat, 199e. miellyin vain niihin vaaleisiin traxxeihin, toisista en tykännyt ja rupesin pohtimaan, onkohan hyvä väri suomen loskakeleihin?
mun mielestä hauckit ja traxxit ovat melkein samannäköiset, tosin traxxit hieman kivemmat, mutta hintaero on aika iso myös...
viivi
..että Hauckit saisi aika edullisesti Saksasta. Harmi, jos kellään ei ole tällä kellään käytännön kokemuksia? Nehän kun ne kaikkein tärkeimmät.
Mietin, että mustassahan vasta loska (ja muu p*a) näkyy, ja mustia joggereita olen ainakin itse katukuvassa nähnyt. Että eiköhän luulisi noissa olevan kangas, josta jo helppo pyyhkiä kurat pois.
Tuntuu, että noiden joggereiden hinnat on tippuneet aivan älyttömästi. Kun ihmiset myy pari vuotta vanhoja joggereitaan (verraten hintaa tietysti siihen, mitä ovat itse maksaneet) pyynti on usein jopa korkeampi kuin ne saisi itse Saksasta tilaamalla. Tai jopa ihan Suomesta ostaessa. Eli nyt on uutana ostajan markkinat :).
että aika kovia hintoja pyytävät käytetyistä, kuin esim. saksasta saattaa saada halvemmalla uudet!
niinhän se voi olla, että tummemmissa p*skat näkyisi vielä pahemmin, mutta vaaleasta voi kyllä tulla kans aika " tunkkainen" , ei niin " raikas" kun miltä nyt näyttää.
sama kuin sitterissa. ensin ajateltiin, että voidaanko ostaa vaaleata, kun jos tulee pulautteluja, mutta tummassahan ne olisi paremmin näkyneet =)
toivottavasti jollain olisi kokemuksia jommista kummista joggereista!
viivi
..ja olen kyllä ollut huipputyytyväinen! Ne ovat ketterät, kevyet, hyvännäköiset,.. ja niissä on tosi reilun kokoinen tavarakori moniin muihin joggereihin verrattuna. Hauckeja kokeilin silloin liikkeessä ja ne tuntuivat tosi hepposilta, tiedä sitten millaiset ne olisivat käytössä. Meillä on Marlineissa pehmeä kantokoppa, jota viime syksynä pidettiin lämpöpussina. Kun ei enää pussiin mahduttu, niin talveksi ostin Emman nelipyöräisiin tarkoitetun jalkasuojan pahimpia viimoja estämään. Muita lisävarusteita meillä on Hauckin kolmipyöräisten sadesuoja ja Brion rattaiden hyttyssuoja. Kovasti ollaan tykätty ja voin kyllä suositella muillekin!
.. ja kokeiltiin molempia ko. joggereista. Ja henkilökohtaisesti noista valitsisin Traxxit, ihan jo yhtenä syynä, että ne ovat mielestäni aivan älyttömän hyvän näköiset. Punaiset Traxx Marlin 3:t olivat tarjouksessakin muistaakseni 259e.
Siis mitään käytännön kokemuksia minulla ei valitettavasti ole antaa, koska päädyttiin Quinnyn joggereihin.