Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholistiksi alkaminen

Vierailija
15.05.2017 |

Onko joku alkanut? Miten kauan meni että perhe huomasi asian vai huomasi ko?mulla olisi päivät pitkät aikaa juoda. Lapset koulussa ja koulun jälkeen kavereilla. Mies töissä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat panna kiljua vaan oikein urakalla, niin ei helposti huomaa rahanmenostakaan. Pönttö vaan pörisemään johonkin sopivaan piilopaikkaan.

Vierailija
2/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua huoleta krapulat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholisteilla ole krapulaa.

Vierailija
4/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se vaan huolettaa jos joku huomaa että on ottanut.

Vierailija
5/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekis mieli kans ryypätä vaikka vuos putkeen, mutta juuri tämä kysymys estää minua tekemästä sitä. Jo kahden päivän juomisen jälkeen olo on psykologisesti täysin sietämätön ja foobinen.

Vierailija
6/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulanpelko ajoi minut alkoholismiin... MOT

Vierailija
7/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tekis mieli kans ryypätä vaikka vuos putkeen, mutta juuri tämä kysymys estää minua tekemästä sitä. Jo kahden päivän juomisen jälkeen olo on psykologisesti täysin sietämätön ja foobinen.

Se onkin siinä, että pitää alkaa heti kittaamaan uudestaan herättyään että sitä krapulaa ei ehdi tulla.

Vierailija
8/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ryyppäsin pari vuotta putkeen. Kun lopetin ja sanoin miehelleni, että joinpa tuossa melkein itseni hengiltä, ei hän ollut missään vaiheessa edes tajunnut minun juovan. Tosin siksi alunperin aloinkin juoda, kun ei hän huomannut mitään mitä elämässäni tapahtui.

Vierailija
9/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sitten on ryypännyt tarpeeksi pitkään kun kuule ääniä.

Vierailija
10/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ryyppäsin pari vuotta putkeen. Kun lopetin ja sanoin miehelleni, että joinpa tuossa melkein itseni hengiltä, ei hän ollut missään vaiheessa edes tajunnut minun juovan. Tosin siksi alunperin aloinkin juoda, kun ei hän huomannut mitään mitä elämässäni tapahtui.

Minäkin luulen ettei kukaan huomaisi yhtään mitään. Ainoa on rahameno jonka voisi huomata.

Vierailija
11/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet alkoholisti, et välitä näistä kysymyksistä. Tosin siinä vaiheessa terveys rakoilee jo pahasti.

Vierailija
12/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota olen alkanut. Tämä taito vain on sellainen, että ei sitä noin vain kaikki osaa, varsinkaan fiksusti.

Äsken meinasi tulla pienehkö alkoholiongelma kun siiderit alkoivat loppua joten käväisinpä lähikaupassa korjaamassa tämän alkoholiongelman, ostin muutaman siiderin lisää.

Nyt makaronilaatikko uuniin.

Vierailija
13/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistiparantolassa tapasin rouvan, jonka mies syötti häntä vuoteessa. Espanjassa, kaikki hyvin, muija joka päivä känisssä, kunnes ei enää sängystä noussut. 

Vierailija
14/14 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta sitten on ryypännyt tarpeeksi pitkään kun kuule ääniä.

Tai näkee näkyjä... Se on metka tunne, kun parin kaljan jälkeen alkaa nähdä harhoja ja luulee olevansa vaikka hiihtolenkillä vaikka istuu baaritiskillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi