Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät saisi katsoa jos nainen pukeutuu seksikkäästi ja paljastavasti kesällä?

Vierailija
15.05.2017 |

Millä perusteella nainen saisi pukeutua julkisesti miten tahtoo, mutta miehet eivät saisi katsoa mihin suuntaan halauavat? Ja millä perusteella katseista loukkaantujalla ei ole vastuuta tunteistaan? Nainen on hyvä ja menee pois tai laittaa haalarin päälle jos ei kestä katseita, minusta ihan hölmöä että nainen ulkoistaa ahdistuksensa muille vaikka itse sen aiheuttaakin!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pukeutuvat itseään ja toisia naisia varten. Jotkut saattavat hetkellisessä mielenhäiriössä pukeutua komeita ja miellyttäviä miehiä varten. Muut pitäkööt katseensa maassa.

Vierailija
2/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saa katsoa vai?? Olen aina katsonut tähän päivään asti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan, ettei saisi katsoa?

Vierailija
4/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastava pukeutuminen on tehty alfauroksia ajatellen. Jos joku muu katselee, niin se on seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
5/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa mutta ei tuijottaa. Se opetetaan jo tarhassa.

Vierailija
6/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella nainen saisi pukeutua julkisesti miten tahtoo, mutta miehet eivät saisi katsoa mihin suuntaan halauavat? Ja millä perusteella katseista loukkaantujalla ei ole vastuuta tunteistaan? Nainen on hyvä ja menee pois tai laittaa haalarin päälle jos ei kestä katseita, minusta ihan hölmöä että nainen ulkoistaa ahdistuksensa muille vaikka itse sen aiheuttaakin!

Älä mene niin lähelle, tai hymyile!

Muuten vaikutat vihamieliseltä.

Ehkä ensi kerralla naiset eivät suutu sinulle.

Vierailija
7/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumalla ilmalla on pakko pukeutua vähempiin vaatteisiin. Silti en toivo kenenkään katsovan. Joskus miehet järkyttyvät jo siitäkin että takista siirrytään t-paitaan, hoh hoijjaa... Ei silti tipu..

Vierailija
8/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisstandardit kirjoitti:

Naiset pukeutuvat itseään ja toisia naisia varten. Jotkut saattavat hetkellisessä mielenhäiriössä pukeutua komeita ja miellyttäviä miehiä varten. Muut pitäkööt katseensa maassa.

Minä katson minne haluan enkä sinulta mitään lupia siihen kysele. Koskettelu on taasen tyystin eri asia.

M

Vierailija
9/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa. Se pitää vaan osata tehdä fiksusti. Suora toljottaminen ja selvä päästä varpaisiin mittailu on junttimaista ja ällöttävää.

Vierailija
10/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huvittavaa, että ensin puetaan päälle vaatteet, jotka paljastavat tisseistä puolet ja vako näkyy kilometrin päähän, mutta sitten valitetaan että miehet tuijottaa.

Vierailija
11/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä pitäisi pukeutua haalariin? 

Vierailija
12/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään pukeutua näyttävästi. Ja hei muuten, voi olla seksikäs paljastamatta liikaa ihoa.Mutta niin. Näin sinkkunaisena miesten katseet ovat ihan tervetulleita :D En pukeudu tietenkään miehiä varten, vaan itseäni, mutta jos kerran olen itseni laittanut niin onhan sitä kiva kuulla kehuja (tutuilta miehiltä).

Vislaukset tai huutelut kadulla menevät minun aivoissani jo seksuaalisen ahdistelun piikkiin. Ohimenevä katse ja hymy ei. 

Vierailija
13/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paita olla hangittävä vaikka se ei paljasta 50% tisseistä. Ja paita voi olla kuuma vaikka se paljastaa 50% tisseistä.

Vierailija
14/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paita olla hangittävä vaikka se ei paljasta 50% tisseistä. Ja paita voi olla kuuma vaikka se paljastaa 50% tisseistä.

Hengittävä.

Vierailija
15/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa katsoa. Mutta jos tuijotat ihmisiä pitkään heillä on oikeus ahdistua - se ei ole "oman ahdistuksen ulkoistamista" eikä epänormaali tunne. Sinusta kertoo jo aika paljon sekin, että vähättelet toisten tunteita koska ne eivät sovi sinulle. :( Toivottavasti voin selventää asiaa jotenkin:

Yleisiin käytöstapoihin kuuluu ettei ihmisiä tuijoteta intensiivisesti pitkiä aikoja putkeen, joten jos sitä teet niin, käyttäydyt poikkeavasti. Poikkeava käytös taas ihan syystäkin häiritsee ihmisiä: olemme yhteiskunta-eläimiä ja siispä käyttäydymme yhteiskunta-eläinten tavoin. Jos joku yksilö käyttäytyy poikkeavasti, kyseenalaistamme hänen tarkoitusperänsä sekä sen, sopiiko hän seuraamme.

Jos emme koskaan ihmettelisi miksi joku käyttäytyy poikkeavalla tavalla, yhteiskunnallemme olisi jo aikaa sitten käynyt huonosti. Jos ei saisi minkäänlaisia oudosti käyttäytyjiä pelätä tai epäillä ettei heille vaan tule paha mieli, emme myöskään osaisi varoa mahdollisia uhkia.

Tuijottaminen ei sinänsä ole uhka (tietenkään!), vaan se mitä se edustaa: sitä, että sinulla on (ehkä) vaikeuksia noudattaa yleisiä käytöstapoja. Moni tekee sen nopean johtopäätöksen että et ehkä ole hyvää seuraa sen perusteella. Olet vapaa käyttäytymään poikkeavasti, mutta sinulla on myös vastuu kantaa seuraukset. Sama käytäntö pätee kaikkiin muihinkin, joten et ainakaan ole ainoa. Tsemppiä! :)

Vierailija
16/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän et minua kylää, vaikka olisin alasti!!!

Vierailija
17/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuijottaminen on huonotapaista ja sillä selvä. Kyllä vilkaista ja katsoa saa, mutta miten katsoo ratkaisee. Nainen tai ei, tuijottaminen on epäkohteliasta. Nainen tai ei, on todella kuvottovaa, epäinhimillistävää ja epäkohteliasta katsoa toista  varpaista päähän nimen omaan tässä järjestyksessä - jos edes sinne kasvoihin asti pääsee. Ei naiset ole mitään esineitä joita voi kieli pitkänä töllöttää. Ja vaikka kuinka miehet haluavat uskotella, että naiset on heitä varten niin suurin osa naisista ei pukeudu miehiä ajatellen. Kesällä on lämmin, joten luonnollisesti on kiva pukeutua johonkin viileämpään. On kiva pukeutua siten, että oma peilikuva miellyttää. Niin naiset kuin miehet saa pukeutua ihan miten haluaa, eikä se anna kenellekkään oikeutta tuijottaa tai kohdella esinellistävästi.

Vierailija
18/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tissit näkyy, minä katson. Ja katsomisen keston määrään minä.

Setämies

Vierailija
19/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään pukeutua näyttävästi. Ja hei muuten, voi olla seksikäs paljastamatta liikaa ihoa.Mutta niin. Näin sinkkunaisena miesten katseet ovat ihan tervetulleita :D En pukeudu tietenkään miehiä varten, vaan itseäni, mutta jos kerran olen itseni laittanut niin onhan sitä kiva kuulla kehuja (tutuilta miehiltä).

Vislaukset tai huutelut kadulla menevät minun aivoissani jo seksuaalisen ahdistelun piikkiin. Ohimenevä katse ja hymy ei. 

Mitä tarkoittaa näyttävä pukeutuminen?

Itse miellän sen riikinkukkosulka hatuksi tai neonvihreään tiukkaan haalariin...

Vierailija
20/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tissit näkyy, minä katson. Ja katsomisen keston määrään minä.

Setämies

Niin, katsomisessakin on eroja. Saahan sitä katsella, mutta sellainen silmillä ahminen ja munan räpeltäminen menee jo pervouden piikkiin.

Mitä siitä katselusta saa?