Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö mun mies mua toisen miehen kanssa

Vierailija
15.05.2017 |

Siis tulin kotiin ja miehen miespuolinen kaveri lähti just ovesta ja sanoin vaan että "nähdään taas". Halusin miehen kanssa rakastella ja sanoi että pitää käydä suihkussa. En päästänyt kun sanoin että ei tarvi niin mies oli tosi vaikean oloinen kun otin housuja pois. Sitten

JÄRKYTTÄVÄ P'askan haju tuli kyrvästä!!! Oliko se siis työntänyt sitä keppiä kaveriinsa vai mitä v'ittua! :DD En tiedä itkenkö vai nauranko

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään mitään järkeviä kommentteja????

Vierailija
22/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojos tää totta on ni kyl sä sen tiiät mikä totuus on. Pierasko vaan just kun housuja riisuit vai tuntuuko jokainen asia tapahtumas sellaiselta miltä ei pitäis. Yleensä kun ikäviä asioita tulee ilmi ni osalliset on ne tienneet jo vaikkeivat myöntäneet itselleen.

Täytyy myöntää et olen itse avoin ja varmaan välillä liianki suora seksistä ja omista teoista et muutkin sit rohkastuu ja melkein kaikki ystävät ovat miehiä (ollaan ~30v)

ni yllättävän moni mies harrastaa mies juttuja, sillon tällöin tai kännisiä irtiottoja. Tiedän kahden kaverin höyläävän toisiaansa välillä ja kukaan ei ikinä uskoisi jos kertoisin siitä jollekin, ja ovat siis itse kertoneet. Miesten seksuaalisuudessa on paljon tuntematonta, tapuja ja hiljaisuutta. Mut aika riettaita ovat! Ja sanottakoon vielä et ovat aivan "normaaleja", menestyneitä, sivistyneitä ja ulkoisesti miellyttäviä miehiä ja naisia riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää et olen itse avoin ja varmaan välillä liianki suora seksistä ja omista teoista et muutkin sit rohkastuu ja melkein kaikki ystävät ovat miehiä (ollaan ~30v)

ni yllättävän moni mies harrastaa mies juttuja, sillon tällöin tai kännisiä irtiottoja. Tiedän kahden kaverin höyläävän toisiaansa välillä ja kukaan ei ikinä uskoisi jos kertoisin siitä jollekin, ja ovat siis itse kertoneet.

Menipä sekavaksi multa, siis tarkoitin kun olen tällänen ja vuosikymmeniä tunnettu et pojat rohkaistuneet mulle puhumaan, usein yksin vielä. Ja vaikkei pitäisi ni olen ollut yllättynyt kuinka yleistä se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi