Ainakaan minulle lapsettomat häät ei ole ongelma
mutta se on miten jotkut kehtaa tölviä lapsia samalla kun kertovat lapsettomista häistään. Me saimme kutsun lapsettomiin häihin, mutta samalla morsian porukassa puhui kuinka hän ei halua mitään kirkuvia räkänokkia omiin häihinsä, vaan haluaa paistatella huomion keskipisteenä jnejne..
Siis itse osallistutaan oikein mielellään lapsettomiin häihin, niin saa itsekkin rentoutua ja nauttia illasta. Mutta emme todellakaan ole osallistumassa näihin häihin. Kas kun kutsussa ei suoraan lukenut että jättäkää ällöttävät lapsenne kotiin. Mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu? MInulle ei tulisi mieleenkään tölviä kaverin perheenjäseniä :O
Kommentit (3)
Ei lapsettomat häät/muut juhlat ole ongelma, joko hankitaan lapsenvahti tai ei osallistuta, ihan kumpi itselle paremmin kulloinkin sopii.
Itse suorastaan odotan että kutsut olisivat lapsettomia, silloin ei tarvitse selitellä tekosyillä poisjäämistään, sanoo vaan että ei löydy vahtia ei voida tulla ja piste.
Vähän moukkamainen kommentti lapselliselle vieraalla (siis vieraalle jolla on lapsia), mutta ei minun osallistumiseni yhdestä kommentista olisi kiinni. Tulee vähän mieleen, ettet ole edes halunnut osallistua häihin ja tässä nyt hyvä tekosyy?
Kyllä, morsian haukkui juuri vartavasten sinun lapsia. Sietääkin loukkaantua...
Mutta tosissaan, hieman ajattelematon ja lapsellinen kommentti morsiamelta kyllä, mutta enpä ottaisi mitenkään henkilökohtaisena haukkuna juuri minun lapsiini kohdistettuna.