Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.05.2017 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (711)

Vierailija
261/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liettuan esityksessä kaunis silta ja laulu nättiä. Mutta onko liiankin pliisua rakkauslaulua? Jos Liettua pääsee finaaliin, kilpailee Espanjan yltiösöpöilydueton kanssa romantikkojen äänistä.

Mielestäni Liettua on sellainen, että siitä joko pitää todella paljon tai sitten ei tykkää yhtään. Itse en pidä, kuulostaa vain todella tylsältä ja ei tunnu etenevän mihinkään. Ymmärrän kuitenkin, miksi ihmiset siitä pitävät ja ilmeisesti esitys on kokonaisuudessaan lupaavan oloinen.

Espanjan biisissä minulle tulee fiilis, että olen kolmas pyörä :D Myös Irlanti menee Liettuan ja Espanjan kanssa tähän söpöstelybiisien ryhmään.

Albanian laulaja on todella hyvä. Harmi, että biisi ei ole mikään vahvin.

Tsekillä oli tänään ilmeisesti vaikeuksia, kun laulaja on edelleen selkäkipuinen loukkaantumisen takia? Esityksessä ei ollut tarvittavaa energiaa, kun ei pystynyt liikkumaan kunnolla.

Norjan biisi itsessään on todella plääh, mutta esiintyjä on niin taitava ja karismaattinen, että kai sekin jatkoon menee.

Ruotsista meni vähän maku Benjaminin sekoilun takia. Mielipiteensä saa esittää, mutta ei tarvitse olla töykeä...

Todella vaikea valita suosikkia. Jotenkin melkein kaikki biisit tänä vuonna ovat sellaisia, että ne pystyy kuuntelemaan enemmän kuin kerran. Ehkä ne ykkösuosikit ovat Israel, Bulgaria, V-Venäjä ja Makedonia.

Vierailija
262/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkikö kukaan sitä videota, jossa Ruotsin edustaja haukkuu lähes kaikki kilpailukappaleet? On poistettu YouTubesta. Meni maku koko tyypistä.

Yritin samaa kysellä eilen, mutta kukaan ei vastannut. Minä näin Wiwibloggsin tililtä vain sen yhden osion, jossa ei haukkunut muita. Muut osat oli poistettu. Löysin myös muutamia klippejä noista poistetuista reaktiovideoista, mutten sitä Unkari-reaktioklippiä, mitä on eniten paheksuttu.

Näin siitä klipin sinä päivänä kun se julkaistiin. MUISTAAKSENI Benkku otti kuulokkeet järkyttyneenä pois päästä, eikä laittanut takaisin ennen kuin biisi vaihtui. Sanoi myös jotain, mutta en kuollaksenikaan muista mitä.

Mikseiköhän kukaan ehtinyt napata videota koneelleen ennen kuin se poistettiin. Sinänsä Benkun reaktiot ei yllätä. Onhan hänestä tullut vähän sellaiset 'hemmoteltu rikkaan ja kuuluisan perheen kultapoju' -vibat.

En minä ainakaan sitä wiwiblogsin kanavalta katsonut. Joku oli ladannut youtubeen ja sieltä sen kaivoin. En tiedä, onko siellä enää (ilmeisesti ei?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tykätä Kyproksesta, mutta olenko ainoa, jonka mielestä biisistä puuttuu kertsi? Se häiritsee. Tuosta olisi joku taitava tehnyt mahtavan tanssihitin ja nyt se jäi tuollaiseksi raakileeksi.

Eikö sen biisin kertsi ole se "Fuegooo.." + instrumentaaliosuus (joku puhallinsoitin, en tiedä mikä)?

Vierailija
264/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

264: Totta, unohdin Irlannin! Sekin ehdottomasti romantikkojen mieleen.

Vierailija
265/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkikö kukaan sitä videota, jossa Ruotsin edustaja haukkuu lähes kaikki kilpailukappaleet? On poistettu YouTubesta. Meni maku koko tyypistä.

Yritin samaa kysellä eilen, mutta kukaan ei vastannut. Minä näin Wiwibloggsin tililtä vain sen yhden osion, jossa ei haukkunut muita. Muut osat oli poistettu. Löysin myös muutamia klippejä noista poistetuista reaktiovideoista, mutten sitä Unkari-reaktioklippiä, mitä on eniten paheksuttu.

Näin siitä klipin sinä päivänä kun se julkaistiin. MUISTAAKSENI Benkku otti kuulokkeet järkyttyneenä pois päästä, eikä laittanut takaisin ennen kuin biisi vaihtui. Sanoi myös jotain, mutta en kuollaksenikaan muista mitä.

Mikseiköhän kukaan ehtinyt napata videota koneelleen ennen kuin se poistettiin. Sinänsä Benkun reaktiot ei yllätä. Onhan hänestä tullut vähän sellaiset 'hemmoteltu rikkaan ja kuuluisan perheen kultapoju' -vibat.

En minä ainakaan sitä wiwiblogsin kanavalta katsonut. Joku oli ladannut youtubeen ja sieltä sen kaivoin. En tiedä, onko siellä enää (ilmeisesti ei?)

Ruotsin tiimillä varmaan ollut kova työ poistella niitä youtubesta, ettei Benjaminin maine kolhiinnu. Eiköhän se reaktiovideo vielä joskus sinne ilmesty, mutta vasta viisujen jälkeen.

Vierailija
266/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella maalla on kyllä todella karismaattisia ja kielitaitoisia artisteja. Paljon todella, todella kauniita ja hurmaavia naisia. Huoh.

Vierailija
267/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tykätä Kyproksesta, mutta olenko ainoa, jonka mielestä biisistä puuttuu kertsi? Se häiritsee. Tuosta olisi joku taitava tehnyt mahtavan tanssihitin ja nyt se jäi tuollaiseksi raakileeksi.

Eikö sen biisin kertsi ole se "Fuegooo.." + instrumentaaliosuus (joku puhallinsoitin, en tiedä mikä)?

No joo, niinhän se on. Köyhää silti laittaa yhden sanan kertsi.

Vierailija
268/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netan harjoitusvideon ihan lopussa kuuluu jotain "intiaanikiljuntaa", mitä ei mysiikkivideolla muistaakseni ollut. En lämpene niille.

Kiinnostaisi nähdä esityksen alku ja looperkoneen käyttö.

Vierailija
269/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella maalla on kyllä todella karismaattisia ja kielitaitoisia artisteja. Paljon todella, todella kauniita ja hurmaavia naisia. Huoh.

Niinpä. Samaa olen katsonut ja kadehtinut. Ja miten kauniisti ne puhuu kotimaastaan!

Vierailija
270/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta viisut ovat siitä mielenkiintoiset kisat, että niissä kinkereissä ei kauneudella pärjää pitkälle. Voittajat eivät useinkaan ole olleet niitä seksikkäimpiä naisia.

Vierailija
271/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille, jotka kaipaavat Benkun reaktiovideota, olkaa hyvät: http://sendvid.com/65lc76sv

Video on poistettu Youtubesta monta kertaa, joten on nyt ladattu toiselle sivulle. 

Vierailija
272/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luotan Saaran esitykseen, lauluun ja karismaan. Hän on  kerrassaan huippu hyvä esiintyjä ja biisi on myös hyvä.

Mutta kun pisteitä aletaan lopussa antamaan, käyköhän taas se vanha juttu, Itä-Euroopan maat ( venäjän kieliset)

eivät äänestä Suomea. He antavat pisteitä usein sukulais kansalle.

Vierailija
273/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille, jotka kaipaavat Benkun reaktiovideota, olkaa hyvät: http://sendvid.com/65lc76sv

Video on poistettu Youtubesta monta kertaa, joten on nyt ladattu toiselle sivulle. 

Tuota linkkiä ei kannata avata! Mulla ainakin meni kone sekaisin.

Vierailija
274/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan katsonut mitään viisutilastoja? Mikä on ennuste Suomelle tällä hetkellä? Mitä sijoitusta veikataan? Millainen suosio ulkomaisten kesken?

Vierailija
275/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan katsonut mitään viisutilastoja? Mikä on ennuste Suomelle tällä hetkellä? Mitä sijoitusta veikataan? Millainen suosio ulkomaisten kesken?

Mitä olen livelähetyksiä harjoituksista katsonut, niin uskovat kilpailevan finaalipaikasta, mutta niin kilpailevat semifinaali 1:ssä kaikki muutkin (pl Islanti)

Vierailija
276/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo noita Euroviisujen harjoitusten aikatauluja, niin siellä on erikseen ”dress rehearsals”. Tarkoittaako se sitä, että Saaralla ja taustatanssijoilla onkin jotkut ihan eri vaatteet kuin mitkä noissa klipeissä on näkyneet?

Vierailija
277/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on Saaran tokat harjoitukset?

Vierailija
278/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota linkkiä ei kannata avata! Mulla ainakin meni kone sekaisin.

Minä ehdin avata ja katsoa yli puolenvälin, kunnes videon kuva jumahti paikoilleen, mutta videon äänet vielä kuului. Puhelimeeni sillä ei ollut vaikutusta, eli eiköhän ole ihan turvallinen linkki. Ei minusta nuo Benjaminin kommentit olleet mitään haukkumista. Odotin ihmisten suuttumuksen perustaalla jotain huonompaa käytöstä. Vähän yksinkertainen poika, joilla rajoittunut musamaku. Katselee oletettavasti paljon maunoksia, koska niin moni video muistutti häntä eri mainoksista.

Vierailija
279/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin on Saaran tokat harjoitukset?

18:10-18:30 Portugalin aikaan.

Vierailija
280/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse finaaliin.

Ketju on lukittu.