Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.05.2017 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (711)

Vierailija
241/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgian Sennekin lavashow kovin vaatimaton. Ja äänikään ei nyt vakuuta. Tuskaisen näköistä laulantaa.

Vierailija
242/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkikö kukaan sitä videota, jossa Ruotsin edustaja haukkuu lähes kaikki kilpailukappaleet? On poistettu YouTubesta. Meni maku koko tyypistä.

Yritin samaa kysellä eilen, mutta kukaan ei vastannut. Minä näin Wiwibloggsin tililtä vain sen yhden osion, jossa ei haukkunut muita. Muut osat oli poistettu. Löysin myös muutamia klippejä noista poistetuista reaktiovideoista, mutten sitä Unkari-reaktioklippiä, mitä on eniten paheksuttu.

Tuossa on Benjin ensireaktio Makedoniaan. Harmi, ettei seuraavaa eli Suomea ehtinyt kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkikö kukaan sitä videota, jossa Ruotsin edustaja haukkuu lähes kaikki kilpailukappaleet? On poistettu YouTubesta. Meni maku koko tyypistä.

Yritin samaa kysellä eilen, mutta kukaan ei vastannut. Minä näin Wiwibloggsin tililtä vain sen yhden osion, jossa ei haukkunut muita. Muut osat oli poistettu. Löysin myös muutamia klippejä noista poistetuista reaktiovideoista, mutten sitä Unkari-reaktioklippiä, mitä on eniten paheksuttu.

Tuossa on Benjin ensireaktio Makedoniaan. Harmi, ettei seuraavaa eli Suomea ehtinyt kuulla.

Vaikuttaa melko lapselliselta pojulta tämä Benjamiini. Paljonkos hänellä olikaan ikää?

Vierailija
244/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran on näkynyt negatiivisia kommentteja Ruotsin edustajan videoissa ja instassa juuri tuon wiwibloggs-gaten takia. Vaikuttaakohan Ruotsin tämän vuoden viisumenestykseen? Uskon, että jonkun verran.

Vierailija
245/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekin Mikolas näyttää parantuneen. Lavalla värikkäitä valoseiniä ja break dancea. Laulu ei ole erityisen vahvaa, mutta uskon Tsekin pääsevän finaaliin. Laulajan koulupoikalook ja kappaleen "modernius" kerännee tarpeeksi ääniä. Ja viisuyleisö tunnetusti rakastaa torvia (puhun nyt soittimesta) ja letkeää tanssimusaa. Ei kuuluu omiin suosikkeihini, mutta varma finalisti.

Vierailija
246/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikatselumaratonin puuttumisesta ja tämän illan viisuetkoista...

Joku oli kysynyt Ylektä onko rahat loppu vai miksi etkot näytetään vain netissä.

Ylen Euroviisutilillä vastattiin:

"Tänä vuonna Ylellä erityisesti panostamme Saaran Lissabonin showesitykseen. Lisäksi, esikatselumaratonin sijaan nyt on aika kokeilla jotain uutta: tervetuloa katsomaan normaalien viisulähetysten sijaan näitä uusia ohjelmia: torstain 3.5. Etkot, aivan tuore Saara Aalto -dokumentti 8.5. sekä lauantain 12.5. finaalin alustava kisakatsomo klo 21."

Minulla ei ole mitään Saaraa vastaa ja toivon hänelle parhainta onnea semifinaaliin, mutten ymmärrä miksi monien tykkäämästä esikatselumaratonista piti luopua. Jos syynä on Saaraan panostaminen, mitä hyötyä edes on uuden dokumentien teosta, koska ei Suomi voi äänestää Suomea. Eikö nuo dokumenttirahat olisi kannattanut mielummin käyttää Saaran promoamiseen siellä Portugalissa?

Vierailija
247/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ylen viisuetkot tule tämän viikon perjantaina tai lauantaina? Viikonloppuna olis helpompi järjestää kisastudio, jos haluaa virittäytyä viisutunnelmiin ystäväporukalla. Noh, pahoin pelkään, ettei nyt näytetä kuin muutama videopätkä parista esityksestä ja loppuaika heilutellaan hassuja emoji-tauluja.

Vierailija
248/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liettuan esityksessä kaunis silta ja laulu nättiä. Mutta onko liiankin pliisua rakkauslaulua? Jos Liettua pääsee finaaliin, kilpaillee Espanjan yltiösöpöilydueton kanssa romantikkojen äänistä.

Vierailija
249/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liettuan esityksessä kaunis silta ja laulu nättiä. Mutta onko liiankin pliisua rakkauslaulua? Jos Liettua pääsee finaaliin, kilpaillee Espanjan yltiösöpöilydueton kanssa romantikkojen äänistä.

Liettua on juuri niitä maita jotka kilpailee siitä ekan semin 10. sijaata Suomen kanssa... meni vedonlyöntitilastoissa Suomen ohi harjoitusten jälkeen.

Suomi on nyt jämähtänyt ja näyttää tippuvan finaalista.

Vierailija
250/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäisikö joku minulle tämän:

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision

Tuolla sivulla Suomen ja Liettuan sijoitus olisi:

a) Kuka voittaa?

- - - 11) Suomi, 23) Liettua

b) Ensimmäisen semifinaalin järjestys

- - - 10) Liettua, 12 ) Suomi

Miten nuo sijoitukset ovat noin ristiriitaiset?

Vierailija
251/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netan esitys näyttää ja kuulostaa paremmalta kuin ekoissa harkoissa. Hänenkin esityksessä on silta (missä taustatanssijat höseltää). En tiedä, itse alan jo vähän kyllästyä kappaleeseen. Eiköhän tämä finaalissa ole varmuudella, mutta floppaako kuten viime vuoden ennakkosuosikki Italian gorillalaulu?

Vierailija
252/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Kuka voittaa?

Aivan samaa ihmetellyt. Olisiko syynä se, miten semifinaalissa mukana olevien maiden aiempaan äänestyshistoriaan perustuen ennustetaan äänestävän toisiaan verrattuna kaikkien maiden mukana oloon?

Vierailija
253/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Kuka voittaa?

Tuosta taisi olla täällä puhetta eilen. Joku osannee selittää paremmin kuin minä, mutta saattoi liittyä siihen, että semifinaalitulosten vedonlyöjiä on huomattavasti vähemmän kuin niitä, jotka veikkaa finaalin voittajaa. Ja että finaalissa kaikki maat saa äänestää, semifinaaleissa vain tietyt maat, mikä vaikuttaa vedonlyöjien arvauksiin.

Vierailija
254/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin siitä klipin sinä päivänä kun se julkaistiin. MUISTAAKSENI Benkku otti kuulokkeet järkyttyneenä pois päästä, eikä laittanut takaisin ennen kuin biisi vaihtui. Sanoi myös jotain, mutta en kuollaksenikaan muista mitä.

Vierailija
255/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että fiksut vedonlyöjät miettii myös sitä puolta ketkä naapurimaat äänestää toisiaan ja millainen musa uppoaa missäkin päin Eurooppaa. Eli huomioivat maat, joilla äänestysoikeus.

Vierailija
256/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Kuka voittaa?

Kyllä se Liettua siellä finaaliveikkauksissa nousee kun pääsee finaaliin. Suomi on keikkunut noissa finaaliveikkauksissa siitä asti, kun artistin nimi julkaistin. Itse semiveikkauksissa selkeesti veikataan nyt sitä esitystä, koska harjoitukset nostaa ja laskee artisteja heti.

Vierailija
257/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas näkisin että jos Saara selviää 1. semin kovassa porukassa ja pääsee jatkoon, niin hänellä on ihan hyvät mahdollisuudet top 10.

Pitää varmasti paikkansa. Ikävää kuitenkin, jos jää niukasti pois finaalista, kuten nyt vaikuttaa käyvän.

Kuuntelin biisit ja uskoisin että Saara menee juuri ja juuri jatkoon.

Lavashow ja laulutaito nousee ratkaisijaksi 1 semin esityksissä.

Reaktiovideoiden ja arvostelujen perusteella Suomen esityksessä on vielä petrattavaa ja itse toivoisin tanssijoiden asuihin muutosta, nyt niistä tulee vain negatiivisia mielikuvia.

Kappaleen sanoma on positiivinen mutta sotilaat tuovat mieleen sodan. Laulun army-sana tulkittu liian kirjaimellisesti ja valtaosa katsojista tuskin edes kuulee ko. sanan itse kappaleessa, ihmettelee ainoastaan esityksen sotateemaa. Musiikkivideollahan "armeija" viittasi enemmän samanhenkiseen tukijoukkoon kuin kirjaimellisesti sotilaisiin.

Vierailija
258/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin siitä klipin sinä päivänä kun se julkaistiin. MUISTAAKSENI Benkku otti kuulokkeet järkyttyneenä pois päästä, eikä laittanut takaisin ennen kuin biisi vaihtui. Sanoi myös jotain, mutta en kuollaksenikaan muista mitä.

Mikseiköhän kukaan ehtinyt napata videota koneelleen ennen kuin se poistettiin. Sinänsä Benkun reaktiot ei yllätä. Onhan hänestä tullut vähän sellaiset 'hemmoteltu rikkaan ja kuuluisan perheen kultapoju' -vibat.

Vierailija
259/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tykätä Kyproksesta, mutta olenko ainoa, jonka mielestä biisistä puuttuu kertsi? Se häiritsee. Tuosta olisi joku taitava tehnyt mahtavan tanssihitin ja nyt se jäi tuollaiseksi raakileeksi.

Vierailija
260/711 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benkku on laittanut vähän tiukemmat housut jalkaan.

On kyllä niin Justin Bieber, että.

Ruotsalaiset sanoo netissä että sillä on iso. Näkyykö nyt paremmin ?

Ketju on lukittu.