Mikä on kauneinta mitä Sinulle on ikinä sanottu?
Kerro, mikä on kauneinta, mitä Sinulle on ikinä sanottu!
Kommentit (87)
Minä rakastan sua.
Olet todella kaunis, en ole nähnyt noin täydellistä. Saanko ottaa sinusta kuvan. Tuntematon mies henkilö otti sitten valokuvan festareilla muistoksi. Kysyi vielä mieheltäni luvan myös.
Olet kuin kreikkalainen jumalatar. Mies pyysi tanssimaan ja tällä tanssilla elän pitkään tokaisi tanssin jälkeen.
Maailman kaunein tähtisilma.
Sinuun on todella helppo rakastua.
Olet ilopilleri.
Minulla on käynyt onni ja olen kuullut paljon kohteliaisuuksia ja kauniita sanoja. <3
En muista. Ei ole ollut mitään sellaista, joka olisi jäänyt mieleen. Ei miehille sanota mitään.
"Joku, josta kaikkien on helppo pitää." Luonnehdinta vanhalta ystävältä. Tulee vieläkin pala kurkkuun, koska pelkään aina olevani epämiellyttävä.
"Aina jos tulee joku mieltä vaivaava kysymys porukan keskellä ja sä vastaat siihen, luotan siihen että sä vastaat oikein koska sä oot fiksu. Oot ikään kuin automaattisesti oikeessa. Yleensä en ees tarkista." Kaveri. Sanoi varmaan puoliksi vitsillä, mutta toisaalta myös puoliksi tosissaan :D
"Siis sä kyllä sitten osaat tehä näitä leipomuksia!" sanoi veli syödessään jälleen yhtä tekemääni leivonnaista/jälkkäriä. Harvoin kehuu, olin otettu :)
"Mä niin tykkään susta kun oot tollanen rehellinen ja normaali!"
Vilpittömän oloinen spontaani kehu anopilta. Hauska sinänsä, koska normaalilta ei tunnu, mutta kiva jos siltä vaikutan. Rehellisyyteen pyrin kyllä.
"Voi kun sä oot kaunis / Mä tykkään susta niin paljon / Oot mulle niin äärettömän rakas"
Kauniita sanoja puolisolta. Ei ole sitä tyyppiä joka kerran murahtaa rakastavansa ja olettaa asian olevan sitten sillä selvä :') Tarvitsen muistuttelua.
Lasten suusta; "Sä oot paras äiti joka voi olla olemassa", "Rakastan sua äiti", "Äiti on ihana"
Muuten; "Sä oot kuin Seesamikadun Elmo; söpö, vilpitön ja tahdot aina vain toisille hyvää"
Tätä ei sanottu minulle henkilökohtaisesti mutta kerran entisellä työpaikalla kahvihuoneessa miesporukka puhui naisista ja yksi heistä sanoi että "kaikki naiset on kauniita". Se jäi mieleen, hän totesi sen jotenkin niin vilpittömästi.
Mamma, oot niin rakas! Lapsilta, usein, olen kiitollinen.
Hauskin on, kun noin 19-vuotias nuorimies tuli baarissa viereeni ja kysyi: "Kuinkas sä täällä?" Yritin kiivaasti muistaa kuka tämä nuorimies on. Hän kertoi sitten, että "me aina koulussa lounasaikaan mietitään, että tuleekohan se kaunis nainen tänään syömään" 😊 Meillä oli tapana käydä syömässä erään oppilaitoksen ruokalassa, kun siellä oli edullinen ja hyvä lounas.
Olin tuolloin n. 50 v. Nuorimies oli upea ilmestys, ja ihmetteli kovasti miksi emme voisi seurustella. 😁 Aikuisia lapsiani nauratti, kun kerroin, että mammalla olisi ollut vientiä.
Toinen kerta, kun tyttäreni "Liisan" ikäinen nuorimies tuli festareilla juttelemaan minulle, lähtiessään sanoi, että "Liisan" äiti on hot.
Enpä todella tunne itseäni kauniiksi, mutta kiva, jos joku niin näkee. 😊
Äiti, sulla on auringonhapsuja silmissä.
Poikani 8 vee