Mikä on kauneinta mitä Sinulle on ikinä sanottu?
Kerro, mikä on kauneinta, mitä Sinulle on ikinä sanottu!
Kommentit (87)
"Tuo tyttö on kuin kissanpentu!" sanoi muinainen työtoverini, keski-ikäinen nainen. Olin ekassa duunissa silloin.
"Jos olisit ollut pidempi, sinusta olisi tullut missi tai malli", sanoi arvostettu mallimamma takavuosina.
"Olet hyvin XX:n näköinen", sanoi Ameriikassa vaikuttava meikkaajamies. XX oli hänen ystävänsä ja takavuosien Miss Suomen perintöprinsessa.
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on niin iso pää, että niskasi varmaan meinaa katketa aina aamuisin, kun nouset sängystä ylös."
True story. Vieläkin naurattaa. :D
Oletko Anna Abreu?
Vanha äijä sanoi baaritiskillä " onpa neidillä komee nokka".
Joo mun nenä on aika iso. Tämä kohteliaisuus on jäänyt kaikista parhaiten mieleen.
"Mä ihastuin sun ulkonäköön, mutta rakastuin sun luonteeseen."
En tiedä onko kauneinta mutta mieleenjäänein kuitenkin. Puolitäydessä ravintolassa olimme kavereiden kanssa istumassa iltaa. Viereisessä pöydässä istui alkuillasta mies, joka joi yhden oluen. Sen juotuaan hän tuli pöytäämme, sanoi minulle sanansa osoittaen, että " anteeksi jos häiritsen, mutta halusin vain tulla kertomaan että en ole koskaan elämäni aikana nähnyt mitään noin kaunista. Olet ehdottomasti kaunein koskaan näkemäni nainen." Tämän jälkeen hän toivotti hyvät illan jatkot ja poistui ravintolasta.
Isoveljeni, joka on minulle äärettömän läheinen, mutta jonka kanssa emme ikinä puhu tunteistamme toisiamme kohtaan sanoi kerran: "jos joku ikinä yrittäis satuttaaa sua niin mä suojelisin sua".
Tämä lausahdus saa vieläkin kyyneleet silmiin ja tuolloin tuli aidosti rakastettu olo
"Yritän olla ajattelematta sitä." Kun kysyin miespuoleiselta ystävältä että kaduttaako kun meistä ei aikoinaan tullut paria.
Itseasiassa kauniimpaa oli saman kaverin suusta "ei". Joskus parikymmentä vuotta sitten, kun yön hämärinä tunteina juteltiin meistä ja siitä että minä olisin vihdoin valmis enempään kuin fuckbuddysuhteeseen. Tuo "ei" tuli ääni väristen, epävarmasti ja hiljaisuuden jälkeen vastauksena kysymykseen etten taida olla hänelle yhdentekevä kun on jo useampi vuosi pidetty yhteyttä. Ei tullut paria, mutta jonkinlainen loppuelämän rakkaus- ja ystävyyssuhde tuli.
"Oot niin nättikin", sanoi mulle tänä aamuna yksi laitapuolen kulkija. Mummon mieltä lämmitti!
Paljon on sanottu mutta eräs oli tälläinen että tein lähtemättömän vaikutuksen.
Sun silmät on kuin tähdet, ei aivan yhtä kirkkaat. Vaan helvetin kaukana toisistaan.
Joo, ei oo kukaan sanonut mitään unohtumatonta ja kaunista.
Aina ei isoja sanoja tarvita. En edes muista mistä tulin kotiin iltamyöhällä, töistä varmaankin. Likemmäs parikymppinen poikani tuli puolijuoksua vastaan kun oven aukaisin ja halasi hymyillen. Hei sanottiin ja lämpimästi halattiin. Poika on yleensä pidättyväinen ja vähäpuheinen, ei näytä tunteitaan eikä varsinkaan paljon halaile. En ole koskaan kysynyt mistä tuo johtui, en halua tietää, mutta pidän sitä lämpimänä rakkauden osoituksena :) Tulee ihan kyyneleet silmiin kun edes ajattelen asiaa. Ikävissäni aina sen muistan.
"I could watch u smiling rest of my life" tai "i feel that u're the right one for me" <3
Minä: "Ei vitsit tähtiä, en oo nähnyt niitä pitkään aikaan!"
Pikkuveli: "Et ole siis muistanut katsoa peiliin tänään."
Tää tuli ihan puskista 16-vuotiaalta vähän yrmyltä veljeltä. Kauniimminkin on sanottu mutta tämän muistan aina.
Suuri rakkauteni reilu kuukausi sitten:
En koskaan lakkaa ihailemasta kuinka olet edelleenkin se nuori nainen yli 30 vuoden takaa.
Kyllä, rakkaus tekee sokeaksi:D
Ei minulle ole koskaan sanottu mitään kaunista. Eivät ystäväni, vanhempani, sisarukseni tai miehenikään ole koskaan sanoneet mitään tai edes kysyneet, mitä kuuluu ja miten menee. Rakkaudesta ei ole koskaan kenenkään kanssa puhuttu, ei kehuttu ulkonäköä tai luonnetta. Olenkohan liian ruma ja epämiellyttävä?
Kauneimmat asiat olen siis kuullut 4-v. lapseni suusta. "Äiti rakas" ja "mulle tuli ikävä sua" ovat ihania. Jälkimmäisen kuulen tavallisesti aamulla, kun lapsi unenpöpperöisenä kömpii sängystään.
Kun joku hiukan karuluonteinen kehuu vilpittömästi. "Neuleesi on tasaisen kaunista".