Voittaako Suomi tänään Sveitsin?
Itse olen vähän sitä mieltä, että ei ehkä voita. Hirveesti ollaan kisoissa kontattu huonoja vastaan ja Sveitsi on noita vielä jonkun verran kovempi. Toivottavasti voitetaan, mutta olisi vääryys tuolla jengillä pelata mitalipeleistä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Jengissä ei oo mitään vikaa vaan niiden luotsaajassa.
Uskotko oikeasti, että syy tappioihin on 100% sen ihmisen, joka ei edes kentällä pelaa? Samaa kiekkoa se on mitä ne ammatikseen muuallakin pelaa.
Eivät voita. Suomi on tehoton, paska jengi näissä kisoissa. Ihan pubi-joukkueella ollaan lähdetty. Paperilla kovia pelimiehiä, mutta mikään ei onnistu.
No sanotaan näin että jos ei voita, ei pudotuspeleihin ansaitse päästäkään.
Sveitsi muuten YLIVOIMAISESTI parhaimman näköinen joukkue kisoissa ;).
Suomella on surkea jengi. Filppula, Aho ja Rantanen ovat ainoat maailmanluokan pelimiehet.
Vierailija kirjoitti:
Noi sveitsimiehet on rumia.
Ihania tummia sänkisiä miehiä!!!! 😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Suomi hävis Ranskalle.Ranskalle!Ei mitään saumaa Sveitsille😆😆😆😆!
Katos kun tulokset vaihtelevat pelistä toiseen... Jos et ole tiennyt.
Vituttaa noi kieltäytyjät. Rahan perässä mennään, kotimaa ei merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä joku katkera eloveenapoika huutelemassa kun tietää, että jää kakkoseksi tummalle, pitkälle ja komealle sveitsiläismiehelle ;)
tummat silmät ruskea tukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä joku katkera eloveenapoika huutelemassa kun tietää, että jää kakkoseksi tummalle, pitkälle ja komealle sveitsiläismiehelle ;)
Ei vaan 24v nainen. Ei vaan ole mun makuun.
tummat silmät ruskea tukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tossa joukkueessa yhtään rumaa?? Huhhuh. Kuumia ovat.
Jengissä ei oo mitään vikaa vaan niiden luotsaajassa.