Mikä 90-luvun TV-sarja?
Muistaakseni britti(komeadia)sarja, siinä oli isä ja tytär, jotka muuttivat toiseen perheeseen jossa äiti ja lapsia. Tämä mies meni tuohon perheeseen työskentelemään ns. kotiapulaiseksi. En millään saa nyt sarjan nimeä päähäni, muistelin että se on joku isä sisäkkönä, mutta sehän on se leffa missä on Robin Williams. Tuossa sarjassa joku tummatukkainen mies oli siinä isän roolissa. Tuli joskus 90-luvun alussa ainakin TV:stä.
Kommentit (8)
Amerikkalainen vastaava oli Who's the Boss
The Upper Hand, pääosassa anoppi Honor Blackman, vanhin Bond-tyttö. Tosi hauska sarja! Harmi kun ei ole uusittu.
The upper hand? Siinä oli Honor Blackman.
The Upper Hand
Minä taas olen jo pitkään etsinyt yhtä suomalaista 90-luvun tv-sarjaa.
Se tuli joskus v. 92, 93 tai 94 eikä sitä muistaakseni tehty kuin se yksi tuotantokausi. Muistan siitä perheen, jossa oli ainakin teini-ikäinen tyttö. Tytön isä oli ammatiltaan muistaakseni opettaja ja todella innoissaan luonnonsuojelusta. Muistan, että tytöllä oli punainen ns. kansitakki, joka oli siihen aikaan muotia.
Heh, muuta en muista. Minua häiritsee todella paljon, etten ole saanut selville sarjan nimeä. Muistelisin, että se tuli maanantaisin tai tiistaisin alkuillasta mtv3:lta.
Wikipediasta löytyy toki artikkeli "kotimaiset tv-sarjat" tms., mutta olen huomannut listan olevan epätäydellinen, joten en ole viitsinyt alkaa kahlata sitä läpi.
Muistaakseeni tämä sarja pyöri kun ylälaitaan tuli teksti että prinsessa Diana on kuollut yöllä liikenneottemuudessa. Multa meni tunto käsistä ja jaloista hetkeks koska olin ihaillut häntä koko pikkutytön sydämmestäni.
Kiitos vastauksista, tuohan se oli. Muistaako joku vielä että oliko sarjan nimi suomennettu?
Tuli mieleen vaan Nanny, mutta ei taida olla se.