Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELP! Naapureiden tappelu, pitäisikö tähän jo puuttua?

Vierailija
14.05.2017 |

Meidän viereiset naapurit (nainen ja mies, jotain nuoria aikuisia, joita ei olla koskaan tosin nähty, mutta kuultu kyllä ja usein!) tappelevat jatkuvasti huutamalla ja joskus myös kuulostaa siltä, että tavaroita lentelee. Kerran kuulosti myös siltä, että ihan kuin tuo nainen olisi viskattu lattiaan kun kuului riidan päätteeksi sellainen raju tumahdus ja sen jälkeen itkua/parkumista. Siis aikuisen.

Joo, ei olla itse siis mitään naapurikyttääjiä/kyyliä, mutta niiden tappelut kuuluu meille niin hyvin, että eipä niiltä ole oikein voinut välttyäkään. Täällä on muuten niin hiljaista, että kuuluu hyvin meille kun tuo mies alkaa yhtäkkiä raivoamaan ja huutamaan seinän takaa jotain ja koskaan ei kuulu naisen ääntä paitsi äsken hänen huutonsa "AAAAAAAAAARRRRHHHHH" ja kuulosti siltä, että sattui. Sen jälkeen kuului vielä vähän lisää miehen huutoa ja sittemmin on taas ollut hiljaista.

Pitäisikö tähän jo puuttua ? Itse olen nyt yksin kotona joten kynnys mennä pimpottelemaan tuntemattomien ovikelloa on aika suuri, muttei tuo touhu nyt ihan normaaliltakaan enää kuulosta. Vai ylireagoinko vaan vai onko noin rajut tappelut parin päivän välein ihan ok?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta normaalille. Sinuna en menisi suoraan keskustelemaan, tipauttaisin vaikka postiluukusta lapun missä on esim parisuhdeterapeuttien/perheneuvonnan puhelinnumero.

Vierailija
2/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit paikalle

Vierailija
4/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jo soittanut poliisille. Ei ole normaalia tuollainen, ei todellakaan.

Vierailija
5/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä odotat, että joku kuolee ennenkuin poliisit soitat?

Oletpa herttainen ihminen.

Vierailija
6/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä saada poliisit paikalle, mutta jos riidat menee ohi muutamassa minuutissa, niin eihän ne ehdi sinne ikinä, kun tilanne on vielä päällä.

Vierailija
7/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaankohan me naapureita? Ihan mieletön ryske oli taas viimeyönä. Nyt taas tappelevat. Tosin meille kuuluu puhe etäisenä mutinana, ei saa kummemmin selvää. Enemmän kuuluu pauketta ja kolinaa, aivan kuin huonekaluja paiskottaisiin. Oltiin jo soittamassa poliiseja kun juuri silloin meteli loppui.

Vierailija
8/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä ovikelloa soittelemaan.  Ei koskaan tiedä on siellä esim. mielenterveysongelmista kärsiviä tai huumausaineiden käyttäjiä.  Saattaa pimputtajalle käydä huonosti.   Oletko nähnyt heitä ovatko tavallisennäköistä sakkia.  Käykö heillä vieraita, sukua vai millaista porukkaa?  En puuttuisi vielä kun ovat aikuisia.

Vierailija
9/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa poliisille nimettömänä. Kannattaa ja ehkä joudut muutaman kerran tekemään niin ennen kuin muija uskoo että mies ei muutu. Kiittää kyllä mielessään myöhemmin sinua kun ymmärtää että se oli ainoa keino jatkaa eteen päin.

Vierailija
10/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole miyään riitelyä,

vaan pelkkää hakkaamista.

Mies siis alkaa aina yhtäkkiä raivota, kehittää itselleen raivon, että saisi lyödä ja alkaa sitten hakata naisystäväänsä.

Sadistinen naisenhakkaaja, näitä on nähty. Soita poliisit, niin nainen pääsee pois.

Ärsyttävää, kun tällaista naisen päällekarkausta ja hakkaamista kutsutaan "riitelyksi".

Vierailija
11/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puutu. Itse puuttuisin vain jos tiedän, että oikeasti hätä..huudettaisiin apua. Siis jos kuuluu selkeesti hakkaaminen ja avunhuudot niin poliisi.

Tai jos ei olisi pariskunta ja silloin tuollainen tilanne.

Näissä läheisriippuvuus tai ongelmasuhteissa on niin monimutkaiset kuviot ettei niitä tajua.

Joudut itse mahdollisesti kummankin vihatuksi.

Surullista, mutta niin se menee.

Vierailija
12/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen soittanut poliisille, kun yläkerran naapurista kuului viskomista, tavaroiden rikkomista ja naisen huuto "älä lyö!". Monta kertaa. Kun nainen ei tajunnut muuttaa pois miehen luota niin minä muutin pois alakerrasta.

Vierailija
13/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.aamulehti.fi/kotimaa/nokian-murhaepaily-hyvin-harvinainen-u…

Soita heti ja aina, kun tappelun ääniä alkaa kuulumaan.

Vierailija
14/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puuttuisi mitenkään sillä edellytyksellä, jos vain asunnossa ei ole lapsia. Aikuiset ihmiset mätkiköön toisiaan ihan rauhassa. Onhan sillä naisellakin jalat allaan.

Vierailija
15/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä ikinä pelkästä huudosta voi tietää mitä siellä tapahtuu. Mulla ainakin ois aika iso kynnys soittaa poliiseja vaan jos naapurista kuuluu huutoa. 

Vierailija
16/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaankohan me naapureita? Ihan mieletön ryske oli taas viimeyönä. Nyt taas tappelevat. Tosin meille kuuluu puhe etäisenä mutinana, ei saa kummemmin selvää. Enemmän kuuluu pauketta ja kolinaa, aivan kuin huonekaluja paiskottaisiin. Oltiin jo soittamassa poliiseja kun juuri silloin meteli loppui.

Asutaan Vantaalla. Minä tai mieheni ei siis koskaan olla nähty näitä tyyppejä, joten ei tiedetä heistä sen kummemmin mitään. Useimmiten sieltä kuuluu siis pelkkää huutoa, joten ei olla kehdattu soittaa poliiseja vain huutamisen takia, kun se on kuitenkin tapahtunut ihan ilta-aikaan ja silloin kun tuo "tumahdus" kuului mietin ylianalysoinko itse vaan liikaa... No, ensi kerralla soitan kyllä jos alkaa kuulua taas tappelun ääniä, nyt on jo rauhoittunut. Kerrostalossa siis asutaan. -ap

Vierailija
17/17 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei siis kuulu niin selkeästi tuo huuto meille, että saisi siitä selvää mitä sanotaan. Lisäyksenä edelliseen. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi