Paljonko maksaisit 12" polkupyörästä?
Ikää joku 3v, hyvin vähän ajeltu. On työntöaisa ja se viirikin, mutta ei kiinni. Edessä kori. Myymässä olen, mutta en tiedä mitä pyytää :)
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Täysin turha kapine. 16" ja yli ovat vasta polkupyöriä. Jos vaihtaisit satulan ja ottaisit polkimet irti niin voisin maksaa 20 euroa, jos on muuten kunnossa.
Meillä alettiin tossa 2v harjoittelemaan ja en olisi kyllä 16" sellaista alle metrin palosmmutinta laittanut kun nyt se vasta on sopiva ja täytti juuri 5 :)
Maksoin kirpparilla 5€, tosin kunto ei ehkä ollut niin hyvä kuin sinun pyörässäsi. Max 20€ maksaisin erittäin hyväkuntoisesta.
Merkki? Jos poni/tunturi/helkama niin 50€. Muut on ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Täysin turha kapine. 16" ja yli ovat vasta polkupyöriä. Jos vaihtaisit satulan ja ottaisit polkimet irti niin voisin maksaa 20 euroa, jos on muuten kunnossa.
Meillä alettiin tossa 2v harjoittelemaan ja en olisi kyllä 16" sellaista alle metrin palosmmutinta laittanut kun nyt se vasta on sopiva ja täytti juuri 5 :)
Potkupyörä on paljon parempi kuin 12" polkupyörä.
Vierailija kirjoitti:
Merkki? Jos poni/tunturi/helkama niin 50€. Muut on ilmaisia.
En muista, ei muistaakseni mikään noista. Joku satasen pyörä oli.
Merkin ja kunnon mukaan, max. 50 e.
Jos ollut satasen pyörä uutena niin hyväkuntoisesta käytetystä 30 e.
Riippuu merkistä, kunnosta ja ulkonäöstä. Ehkä 20 euroa, kotimaisesta hyväkyntoisesta jopa 40-50 euroa.
Paljon itse maksoit fillarista? Pyynti noin 1/3 -1/4 siitä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu merkistä, kunnosta ja ulkonäöstä. Ehkä 20 euroa, kotimaisesta hyväkyntoisesta jopa 40-50 euroa.
Paljon itse maksoit fillarista? Pyynti noin 1/3 -1/4 siitä.
Satasen suunnilleen. On uutta vastaava, ajettu ehkä yhteensä max 10km
10vuotta sitten vähän alle 100e oli uuden hinta , mutta nyt käytetyn ( ehjän) voi saada jopa 10-25€