Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies salaa polttanut sähkötupakkaa pari kuukautta, nyt jäi kiinni

Vierailija
14.05.2017 |

Olen todella pettynyt ja vihainen. Meillä on pieni lapsi ja olemme molemmat lopettaneet tupakoinnin, minä ennen raskaaksi tulemista, mies raskauden alussa.

Nyt mies onkin minulle kertomatta pari kuukautta sitten hankkinut sähkötupakan ja sitä poltellut. Ei olisi minulle edelleenkään asiasta kertonut, mutta näin hänet sattumalta ikkunasta itse teossa.

Suututtaa salailu ja valehtelu. Tunnen itseni huijatuksi ja petetyksi. Voiko tuollaiseen mieheen luottaa missään muussakaan asiassa enää? Hyvän miehen valitsin kumppanikseni ja lapseni isäksi...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä voi päättää näitä asioita toisen puolesta, sorry vaan. Kontrollifriikki. Toisella on itsemääräämisoikeus ja vapaus tuhota keuhkonsa niin halutessaan. Tsemiä, pääset kyllä ainakin terapian jälkeen yli tästä ettet olekaan maailman napa :)

Vierailija
2/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ainoa vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötupakka nyt on hyvin eri asia kuin tavallinen tupakka. Millainen ihminen sinä olet jos sulta joutuu peloissaan salailemaan asioita?

Vierailija
4/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sä voi päättää näitä asioita toisen puolesta, sorry vaan. Kontrollifriikki. Toisella on itsemääräämisoikeus ja vapaus tuhota keuhkonsa niin halutessaan. Tsemiä, pääset kyllä ainakin terapian jälkeen yli tästä ettet olekaan maailman napa :)

En tietenkään voi toisen puolesta päättää, polttaako vai ei. Mutta minulle luottamus on parisuhteessa tärkeimpiä asioita, ja salailu ei ole mielestäni hyväksyttävää.

Vierailija
5/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä nyt vähän ylireagoitua. Tupakointi on miehellesi riippuvuus, mutta ole onnellinen että polttaa "vain" sähkötupakkaa. Jos haluaa niin sen avulla on helppoa lopettaa tupakointi nikotiinin määrää pikkuhiljaa vähentämällä. Itseäni ällöttää tupakoinnissa ehkä eniten se haju joka tarttuu vaatteisiin ja käsiin. Myös vauvasta se olisi varmasti inhottavaa jos isä haisee voimakkaasti tupakalle ja sen kemikaaleille. Sähkötupakan kanssa tuota ongelmaa ei kuitenkaan ole. Ehkä miestä hävettää että on repsahtanut (vai olisiko kenties polttanut sähkötupakkaa koko tämän ajan kun luulit hänen olevan savuton) ja siksi pitänyt salassa.

Vierailija
6/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä harvinaisen ankealta kumppanilta, jos mies on joutunut salaamaan repsahtamisensa. Naurettavaa sekin on aikuiselta.

Vierailija
7/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeasti ihmiset on sitä mieltä, että asioiden salailu ja toiselle valehtelu on ok parisuhteessa?

Vierailija
8/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä nyt vähän ylireagoitua. Tupakointi on miehellesi riippuvuus, mutta ole onnellinen että polttaa "vain" sähkötupakkaa. Jos haluaa niin sen avulla on helppoa lopettaa tupakointi nikotiinin määrää pikkuhiljaa vähentämällä. Itseäni ällöttää tupakoinnissa ehkä eniten se haju joka tarttuu vaatteisiin ja käsiin. Myös vauvasta se olisi varmasti inhottavaa jos isä haisee voimakkaasti tupakalle ja sen kemikaaleille. Sähkötupakan kanssa tuota ongelmaa ei kuitenkaan ole. Ehkä miestä hävettää että on repsahtanut (vai olisiko kenties polttanut sähkötupakkaa koko tämän ajan kun luulit hänen olevan savuton) ja siksi pitänyt salassa.

Mies oli jo vuoden kerennyt olemaan kokonaan ilman ennen tätä "repsahdusta". Luulisi suurimman riippuvuuden hävinneen siihen mennessä..

Vierailija
9/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit vaimoni, ottaisin polvelle, vetäsin housusi nilkkoihin ja antaisin isän kämmenestä. Eihän tuollaista kiukuttelijaa kukaan kunnon mies katsele.

Vierailija
10/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kyllä harvinaisen ankealta kumppanilta, jos mies on joutunut salaamaan repsahtamisensa. Naurettavaa sekin on aikuiselta.

Miten "joutunut salaamaan"? Mieluummin olisi kertonut heti, kun retkahdus tapahtui. Se salailu minua tässä suututtaa, ei niinkään itse tupakointi.

Vierailija
11/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten "joutunut salaamaan"? Mieluummin olisi kertonut heti, kun retkahdus tapahtui. Se salailu minua tässä suututtaa, ei niinkään itse tupakointi.

Itsehän miehesi tunnet. Joku syy siihen salailuun on (häpeä, reaktiosi, tupakanhimo), koska muuten mies olisi voinut todeta "ok, repsahdin, otan uusiksi".

Vierailija
12/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään kaikki tupakoijat kommentoimassa.

Vierailija
13/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on polttanut teini-ikäisestä saakka, lopetti sitten röökin ja siirtyi sähkötupakkaan. Kun saimme esikoisemme, pyysin että hän lopettaisi sen sähköröökinkin, haluaisinhan antaa hyvää esimerkkiä lapsellemme. Kun vauvamme oli noin puolivuotias, huomasin että mies oli ostanut purkkapussin autoon. Iltaisin lähti myös monesti kaverillaan käymään. Olin aivan varma että hän pettää, mutta pienen stalkkaamisen jälkeen selvisi, että hän poltti multa salaa. Asia oli tietysti helpotus, vaikka kyllähän se vähän loukkasi, että toinen salasi multa noin tavallisen asian. Nykyään hän vetää taas sähköröökiä, tosin kerran löysin hänen taskustaan tupakka-askin. Annoin asian olla, tehkööt mitä lystää.

Vierailija
14/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi tupakoivaa kumppania saatikka hankkisi lasta, ja jos tupakoinnin aloittaisi suhteessa niin saisi jatkaa matkaa yksin tupakkansa kanssa. En ikinä altistaisi itseäni saatikka pientä lasta tupakalle.

Vierailija
15/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi tupakoivaa kumppania saatikka hankkisi lasta, ja jos tupakoinnin aloittaisi suhteessa niin saisi jatkaa matkaa yksin tupakkansa kanssa. En ikinä altistaisi itseäni saatikka pientä lasta tupakalle.

Tämä!

Vierailija
16/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten huvittava ajatus että aikuinen mies joutuu polttamaan tupakkansa salassa, ja sit kun jää "kiinni" ritipitetään ja ollaan pettyneitä ja voi helvetti oikeesti.

Mut provohan tää olikin, eikö vaan please??

Vierailija
17/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu miten huvittava ajatus että aikuinen mies joutuu polttamaan tupakkansa salassa, ja sit kun jää "kiinni" ritipitetään ja ollaan pettyneitä ja voi helvetti oikeesti.

Mut provohan tää olikin, eikö vaan please??

Huvittaa silloin, jos kuvittelee pariskunnan perus roskaväeksi. Reippaasti ylipainoinen mies kaljamahoineen parin viikon parransängellä salaa nurkan takana vetämässä henkosia. Pullea vaimo syöksyy pihalle kaulinta heilutellen...

Vierailija
18/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä että oikeasti vuonna 2017 jengi puolustaa täällä tupakointia, ei voi ymmärtää....

Vierailija
19/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuri ja järjestys kirjoitti:

Jos olisit vaimoni, ottaisin polvelle, vetäsin housusi nilkkoihin ja antaisin isän kämmenestä. Eihän tuollaista kiukuttelijaa kukaan kunnon mies katsele.

Periaatteessa olen ihan samaa mieltä, mutta tämä kuvaus sai kyllä ihan muita ajatuksia liikkeelle...

Vierailija
20/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä että oikeasti vuonna 2017 jengi puolustaa täällä tupakointia, ei voi ymmärtää....

Öö, missä kohtaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä