Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä suuttui, kun kehuin kassatytön silmiä kauniiksi

Vierailija
14.05.2017 |

Kävimme tyttöystävän kanssa ruokakaupassa, jonne on vähän aikaa sitten tullut kaunis uusi kassamyyjä ja minä sitten herrasmiehenä kehaisin tämän naisen suuria ruskeita silmiä ja tyttöystäväni ei ole puhunut minulle moneen tuntiin tapahtuneen jälkeen. Toki kaupasta ulos tullessa haukkui minut kusipääksi, mutta kotiin päästyä alkoi mykkäkouluun eikä pyytänyt minua kanssaan syömään iltapalaakaan vaikka tapanamme on syödä se yhdessä.

Tämä ei ole edes ensimmäinen eikä ainoa kerta, kun tyttöystäväni on mustasukkainen täysin ilman mitään syytä. Minä en ole iskemässä kaupan tyttöä, haluan vain herrasmiehenä avata muillekin naisille ovia tai kehaista heidän silmiään, jos ne miellyttävät minua.

Miten tyttöystäväni pääsisi sairaalloisesta mustasukkaisuudestaan eroon? Hän sanoo aina, että hänellä on hyvä itsetunto, mutta raivokohtauksensa/mykkäkoulunsa näissä tilanteissa kielii muusta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja taas lietsotaan miesvihaa...tekipä mies mitä vaan niin mikään ei kelpaa.

Olisko olult parempi että mies olisi haukkunut kassaa rumaksi ?

Vaihtoehtona on myös se normaali tapa, että ei kommentoi toisen ulkonäköä ollenkaan. Töissä oleva ei halua kuulla asiakkailta ulkonäöstään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi