Tyttöystävä suuttui, kun kehuin kassatytön silmiä kauniiksi
Kävimme tyttöystävän kanssa ruokakaupassa, jonne on vähän aikaa sitten tullut kaunis uusi kassamyyjä ja minä sitten herrasmiehenä kehaisin tämän naisen suuria ruskeita silmiä ja tyttöystäväni ei ole puhunut minulle moneen tuntiin tapahtuneen jälkeen. Toki kaupasta ulos tullessa haukkui minut kusipääksi, mutta kotiin päästyä alkoi mykkäkouluun eikä pyytänyt minua kanssaan syömään iltapalaakaan vaikka tapanamme on syödä se yhdessä.
Tämä ei ole edes ensimmäinen eikä ainoa kerta, kun tyttöystäväni on mustasukkainen täysin ilman mitään syytä. Minä en ole iskemässä kaupan tyttöä, haluan vain herrasmiehenä avata muillekin naisille ovia tai kehaista heidän silmiään, jos ne miellyttävät minua.
Miten tyttöystäväni pääsisi sairaalloisesta mustasukkaisuudestaan eroon? Hän sanoo aina, että hänellä on hyvä itsetunto, mutta raivokohtauksensa/mykkäkoulunsa näissä tilanteissa kielii muusta.
Kommentit (21)
Miksi haluat tyttöystävällesi mielipahaa,jos tiedät että hän loukkaantuu?
ja tuoko ei ole aiheellinen tilanne suuttua? aika kauas on menty hyvän maun rajoista ja kohteliaisuudesta jos sä pidät sitä jotenkin normina että pariskuntien osapuolet kehuvat joitain kassatyttöjä tai -poikia oman kumppaninsa kuullen tai ylipäätään. tuollainen on nimenomaan iskurepliikki eikä mikään hemmetin "viaton kehu" jollaiseksi koitat sen naamioida.
häntäheikki.
Tyttöystävän pitääkin sitten alkaa läsnäollessasi aina flirttailemaan vieraille miehille, ja kehua heidän jykevää leukaansa vaikka, jos mieget ovat sellaisia, että tyttöystävä pitää heitä komeina.
Oliko pakko? Älä enää flirttaile muiden kanssa.
Tungettelevaa kassaakin kohtaan tuollainen.
Herrasmiehenä et ala vuolaasti kehua muita naisia, jos tiedät sen pahoittavan tyttöystäväsi mielen.
Kehutko tyttöystävääsi myös? Minäkin suuttuisin jos en itse saa kehuja mieheltäni ja sitten hän lähes tulkoon flirttailee kassaneidille.
Asiakaspalveluammateissa olevien ulkonäön kehuminen on kyllä kaikkea muuta kuin herrasmiesmäistä!
Jepjep ja taas lietsotaan miesvihaa...tekipä mies mitä vaan niin mikään ei kelpaa.
Olisko olult parempi että mies olisi haukkunut kassaa rumaksi ?
Ei muuten ole mitenkään kovin herrasmiemäistä.
Miksi sä kehut muita, mitä sä siitä saat? hyvän mielen? Joo,,saisit varmaan hyvän mielen siitäkin että kävisit p*nemassa jotakuta toista kuin tyttöystävääsi mutta miksi et tee niin? no siksi ,että parisuhteessa olevien tulee miettiä kuinka se vaikuttaa siihen omaan kumppaniin ja arvostukseen jota toivottavasti jokainen tuntee omaa kumppaniaan kohtaan....mutta kai nämä asiat on vaikeita ymmärtää jos on jokin vakava luonnehäiriö. :)
Trolli taas. Mut menköön: Tyttiksesi tuntee suunnatonta myötähäpeää. Toi kassamyyjille "flirttailu" varsinkin oman puolison läsnäollessa on hemmetin typerää; se myyjä kun ei pääse pakenemaan epämiellyttävästä tilanteesta mitenkään vaan yrittää tod. näk vaan sietää.
Mietipä itse miksi sun pitää flirtata jsut sille kassamyyjälle? Miksi et flirttaa jollekin satunnaiselle vastaantulijalle tai vaikka naapurin rouvalle? Sen kassamyyjän on oltava sulle jokseenkin ystävällinen viran puolesta vaikka sinä käyttäytyisit typerästi.
Tuollaisella flirtillä teet itsestäsi pellen, asetat kassamyyjän ahdistavaan tilanteeseen, nolaat itsesi ja saat muut säälimään vaimoasi. Että anna olla vaan.
Herrasmies pitää sen päänsä kiinni tuollaisessa tilanteessa eikä flirttaile sinne tänne aiheuttaen pahaa mieltä tyttöystävässä ja kiusaantuneisuutta kassatytössä.
Mustikisille ei voi mitään. Elämä niiden kanssa menee hukkaan. Rajoituksia, rajoitutuksia, rajoituksia, mitä jää jäljelle?
Toihan on ihan normaalia kohteliaisuutta. Ja miksi siitä pitäisi muka kiusaantua? Hymyilee, sanoo "kiitos", ja ottaa seuraavan asiakkaan.
Näitä on myös niiden seassa joita ei ole edes kysytty mihinkään, varsinkaan tyttökaveriksi eikä varmasti kinuskipennun tekijäksi!
Sanoko kassalla että tulee noutamaan kundikaveri vähän myöhemmin, klo 1700 aikaan?
Teen asiakaspalvelutyötä ja ohjeistus on asiallinen käytös. Silloin tällöin joku lipevä mies saattaa möläyttää tavallasi jotain ulkonäköön liittyvää. Jos tilanteissa on vielä puoliso mukana, hänestä kyllä näkyy, mitä mieltä on siippansa sanomisista.
Asiakaspalvelija tekee työtään, eikä hänen ulkonäkönsä kommentointi kuulu asiakkaan oikeuksiin. Kiusallista - ja olen aina möläyttelijän kiusaantuneen (kiusatun?) puolison puolella. - Voin sanoa, että ystävällinen virkahymy on tuolloin joitakin asteita miinuksen puolella - jos nyt olet niin fiksu, että huomaat eron.
Vierailija kirjoitti:
Jepjep ja taas lietsotaan miesvihaa...tekipä mies mitä vaan niin mikään ei kelpaa.
Olisko olult parempi että mies olisi haukkunut kassaa rumaksi ?
No ei tuossa nyt ehkä ollut kyse siitä, ettei mikään kelpaa vaikka tekisi mitä. Vaikka kyllähän sen taidatkin tietää 😉
Vaan, että se nyt ei ehkä ole korrektia ns. flirttailla muille, jos oma puoliso siitä pahoittaa mielensä. Eikä myöskään ole tarvetta mennä siihen toiseen ääripäähän, eli haukkua kehujen sijaan. Mitä jos olisi vaikka sanomatta tuollaisessa tapauksessa sen kummemmin mitään?
Oli sukupuoli kumpi hyvänsä, aina löytyy vastakkaisesta sukupuolesta kumppanin lisäksi viehättäviä/komeita ihmisiä, mutta ei sitä ole välttämätöntä jakaa sen oman puolison kanssa, jos se aiheuttaa mielipahaa.
Vaihda tyttöystävää. Tuollaisella suhteella ei oikeasti ole mitään tulevaisuutta.
Trolli haisee aika kauas :D kuitenkin ymmärrän jos jälkeenpäin kehuu tyttöystävälle että olipas erikoisen kauniit silmät. Se on mun mielestä ok, oli kyse miehestä tai naisesta. Sitten kun suoraan sille kehuttavalle sanotaan asia niin siinä vaiheessa menee yli. Ei se oo mitään herrasmiesmäisyyttä tai kohteliaisuutta vaan ihan puhdasta flirttiä ja varmasti kassaneidilläkin on kiusallinen olo, kun toisen kumppanikin on läsnä.
Siinä nyt ei ole mitään herrasmiesmäistä, että flirttailet kaupan kassalle.