Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tilaat Zalandolta tai muista verkkokaupoista?

Vierailija
14.05.2017 |

Samat rytkyt siellä on kuin kaupoissa muutenkin. Ja tulee vaikutelma, että kuvissa halparytkytkin näyttää paremmilta, mutta ei ne kotona ole sitten sen kummemman näköisiä kuin siellä henkkamaukan sovituskopissa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan shoppailua ja pukukopeissa ähkimistä.

Vierailija
2/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoille on pitkä matka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy ostamaan eri valmistajilta samalla kertaa eikä tarvitse kierrellä eri kaupoissa. Säästää aikaa. Pystyy vertailemaan samantyylisistä vaatteista itselleen sopivimman mallin, sävyn, hinnan, materiaalin jne...

Vierailija
4/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pitkää työpäivää ja tilaan vaatteita toimistolle, josta palautus myös onnistuu kätevästi. Lauantaisin on parempaakin tekemistä kuin kaupoissa kiertely.

Vierailija
5/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaupoissa kiertelyä. Ja aina kun löydän kivan mallin, ei ole kokoja. Nettikaupassa rajaan ensin oman kokoni, sitten ne värit joita käytän ja avot shoppailu on huomattavasti helpompaa. 

Vierailija
6/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan shppailua, varsinkin merkkivaatteiden perässä eri liikkeissä juoksemista. Zalandosta saa kaiken kerralla. Ei toki aina edullista, mutta mulla on siihen varaa.

Vierailija
7/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on paremmat valikoimat. Lisäksi hyvät alet, ja ennen kaikkea HELPPOA. Lähdepä etsimään vaikka kokoa m olevaa valkoista kauluspaitaa kaupasta, kauanko menee että olet käynyt vaihtoehdot läpi vaikka viidestä kaupasta? Sama zalandossa tehty parissa minuutissa. Mulle ei ole sillä vaatteen toimitusajalla niin väliä, mutta vapaa-aikaani en halua käyttää kaupoissa pyörimiseen!

Vierailija
8/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi suoraan rajata koon, värin ym. mukaan vaatteen, mitä etsii eikä tarvitse käydä kaupan rekkejä läpi. Vaatteet ja pukeutuminen eivät kiinnosta minua, en tykkää hipelöidä vaatteita. "Shoppailu" ei ole koskaan kiinnostanut ja kun olen kokoa 44, rintava ja pitkä niin lähes aina kaupasta bongaamani vaate on liian pieni.

Zalandolla on paljon enemmän laadukkaita merkkejä kuin lähiostarin H&M:ssä ym. ketjukaupoissa.

Vierailija
9/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikauppa on juuri syynä siihen ettei postin resurssit riitä. Tärkeät kirjeet katoaa, kun kermapersseiden pitää saada uusia leninkejä ja kiinalaisia kenkiä postitse. Ei uusia vaatteita tarvi ostaa edes joka kuukausi, joten voisitte aivan hyvin käydä oikeilla kaupoilla.

Vierailija
10/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisempaa kun ei tarvitse lähteä kiertämään eri kauppoja, vaan voi ilman toimituskuluja tilata naapuripostiin paketin. Lisäksi palautus on ilmainen joten ei haittaa jos tulee hutiostos.

Voi sovitella rauhassa kotona omien vaatteiden ja asusteiden kanssa ja palautusaikaa on monta kuukautta.

Ja Zalandolla ei ole pelkkiä halpisrytkyjä, joten samalla kertaa saa tilattua eri merkkejä ja tyylejä.

Vierailija
11/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettikauppa on juuri syynä siihen ettei postin resurssit riitä. Tärkeät kirjeet katoaa, kun kermapersseiden pitää saada uusia leninkejä ja kiinalaisia kenkiä postitse. Ei uusia vaatteita tarvi ostaa edes joka kuukausi, joten voisitte aivan hyvin käydä oikeilla kaupoilla.

Zalandon paketit tulee kylläkin Matkahuollon kautta, ei postin.

Vierailija
12/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aikaa käydä kaupoissa ikä jaksamista. Teen pitkää päivää ja voin sitten tilailla illalla netistä, kun tarvitsen jotain. Monesti kyllä palautan kaiken kun mikään ei sovi. Jos mulla olis enemmän aikaa, en todellakaan ostelisi netistä.

Vierailija
13/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kaupoista tuhoaa palautetut vaatteet, koska eivät voi olla varmoja, ovatko ne oikeasti käyttämättömiä. Mutta eipä se varmaan teitä haittaa, kunhan vaan saatte shoppailla-shoppailla-shoppailla...

http://www.iltalehti.fi/talous/201703152200086101_ta.shtml

Vierailija
14/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo täällä meillä edes niitä henkkamaukkoja. Jostain ne vaatteet ja kengät on ostettava.

Vierailija
15/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet sanomaan, kuinka ihmisten tulee aikansa käyttää?! Lisäksi, zalandon paketit tulee tosiaan matkahuollolla, ja vaikka tulisi postillakin, niin eihän se kuluttajan vika ole jos posti ei saa palvelujaan toimimaan (joiden ongelmat btw eivät johdu pakettien määrästä, vaan kirjepostin vähentymisestä).

Vierailija
16/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postihan voisi ryhtyä vaikka työllistämään. 

Vierailija
17/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa vaatteissa pienin Suomeen tuotava koko on 38, olen kokoa 34-36. Kaupoissa voi siis vain kulkea katselemassa kivoja vaatteita mutta Zalandosta ne on hankittava. Joskus kaupoissa on vain yhtä väriä jotakin vaatetta tai lenkkaria mutta Zalandosta samassa vaatteessa on vähintään puoli tusinaa värejä. Muitakin kivoja putiikkeja löytyy, kannattaa vilkaista esim. Wardowin laukkuvalikoimat;)

Vierailija
18/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa kaupoista tuhoaa palautetut vaatteet, koska eivät voi olla varmoja, ovatko ne oikeasti käyttämättömiä. Mutta eipä se varmaan teitä haittaa, kunhan vaan saatte shoppailla-shoppailla-shoppailla...

http://www.iltalehti.fi/talous/201703152200086101_ta.shtml

En ole koskaan palauttanut mitään mitä olen netin kautta tilannut.

Vierailija
19/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan yleensä englantilaisista nettikaupoista. Hyvät valikoimat.

Vierailija
20/39 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tiedätte jostain muista vaatteista kuin about valkoisista t- tai kauluspaidoista, sopivatko ne teille? Mulle käy kaupassakin niin, että 75% rekistä päällesovitettavista (ja siinä kivoilta näyttävistä) vaatteista ei todellakaan ole mun päällä kivan näköisiä. En tod tajua, miten löytäisin mitään postimyyntimeiningillä palauttamatta yli puolta tai jokaista vaatetta... :((

Zalandosta uskallan tilata vain sellaista, minkä olen muualla sovittanut (mutta tähän mennessä se ei ole ollut vaatetta, vaan käsilaukkuja, MK:n).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi