Miten pitäisi tulkita: Näin seksiunta veljeni vaimosta, joka muuttui Salkkareiden Eliakseksi!
Veljen vaimoa en ole himoinnut koskaan, mutta näin unta että he erosivat ja nainen valitsi minut (ei vielä sänky-ympäristöä lähelläkään). Jossain vaiheessa sitten olin sängyssä, mutta vieressä olikin Salkkareiden Elias. Miten tämä pitäisi tulkita? Olen Bi-mies
Kommentit (13)
Näin usein unia siskoistani alasti, ja heille on kasvanut penis. Ei kannata turhan tarkasti miettiä mitä une tarkoittaa.
Mun viimeisessä seksiunessa muhinoin kapteeni Cassian Andorin kanssa. Kerrankin meni nappiin, hymyilin vielä aamupäivälläkin...:) Olen kellistänyt unessa myös Matti Vanhasen, mutta se ei hymyilyttänyt :O
En näe eroottisia unia koskaan, tämä oli ensimmäinen (jonka muistan). Olisi kiva nähdä vieläkin enemmän. Mistä viimeöinen johtui?
-AP
Tulkinta: Himoitset kuin himoitsetkin veljesi vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta en mä sen kanssa harrastanuu seksiä, meinasin vaan. Sängyssä olin Salkkareiden Eliaksen kanssa (jota oikeasti himoitsen). Mistä se veljen vaimo sitten kuitenkin ilmestyi aluksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en mä sen kanssa harrastanuu seksiä, meinasin vaan. Sängyssä olin Salkkareiden Eliaksen kanssa (jota oikeasti himoitsen). Mistä se veljen vaimo sitten kuitenkin ilmestyi aluksi?
Joku veljesi vaimossa muistuttaa Salkkareiden Eliasta : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyttäkäämme alitajuntaa..? En minäkään himoitsee Vanhasta, ja niin vaan kävi...se ei toimi tilauksesta (toimisipa...)!
Voin tulkita unenne.
10/12 salaisesti kuitenkin hiukkasen pitää Vanhasta seksikkäänä.
Korjauta lääkityksesi välittömästi tai sinulle puhkeaa fragile x syndrooma.