Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei onnittele minua äitienpäivänä, koska...

Vierailija
14.05.2017 |

... kuulemma en ole hänen äitinsä. No en tietenkään ole, vaan lapsensa (2v) äiti.

Kuuluukos minun nyt sitten muistaa häntä isänpäivänä? Viime isänpäivänä muistin, myös lahjoin.

Täytyy sanoa, että ärsyttää, kun tämä mieheni onnittelee muita äitejä, jos tapaa tuttuja äityliinejä äitienpäivänä. Ovatko he siis mieheni äitejä?! Ainakin mieheni biologinen äiti on kuollut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni aina sanoo, että en ole hänen äitinsä, miksi siis ostaisin lahjaa Äitienpäivänä. Pöljä. Minä ainakin olen ostanut hänelle Isänpäivänä lahjan, vaikkei olekaan isäni.

Vierailija
2/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa. Mitä te olette asiasta keskustelleet. Miten tahdotte perheessänne kyseisen juhlien viettoa lapsellemme opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuuluisi lähinnä huolehtia siitä, että lapsi tekee äitienpäiväkortin sinulle.

Hän huolehtii oman äitinsä korteista ja lahjoista.

Muiden onnittelu menee vieraskoreuden piikkiin.

Vierailija
4/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole jo ihan tarpeeksi kulutushysteriaa lietsovia juhlia? Joulut, ystävänpäivät, isänpäivät, äitienpäivät... lahjoja saa olla ostelemassa kerran kuussa. Viettäkää aikaa vaikka yhdessä perheenä, jaksattekin kitistä jostain lahjoista. Minä minä minä.

Vierailija
5/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin vaimolleni tärisyttävät orgasmit lahjaksi. Tulo kolme kertaa.

Vierailija
6/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, seuraava isänpäivä tulee. Et laita tikkua ristiin koko asian eteen. Sillähän se on kuitattu.

Vierailija
7/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on joku suomalaisten trendikäs itkuvinkuparkutekosyy, jolla voi kätevästi olla muistamatta.

Asuinmaassani ei tulisi kuuloonkaan. Mies muistaa lastensa äitiä, ja äiti lastensa isää merkkipäivinä. Ja sitä paitsi - vaikka olisikin joku tuollainen naurettava periaate, eiköhän tärkeintä olisi miettiä mitä se PUOLISO haluaa? Kyse on hänestä hänen juhlapäivänään.

Vierailija
8/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... kuulemma en ole hänen äitinsä. No en tietenkään ole, vaan lapsensa (2v) äiti.

Kuuluukos minun nyt sitten muistaa häntä isänpäivänä? Viime isänpäivänä muistin, myös lahjoin.

Täytyy sanoa, että ärsyttää, kun tämä mieheni onnittelee muita äitejä, jos tapaa tuttuja äityliinejä äitienpäivänä. Ovatko he siis mieheni äitejä?! Ainakin mieheni biologinen äiti on kuollut.

Tosiaan, jos miehelläsi on tuo peruste, niin silloin hänen pitäisi muistaa korkeintaan biologista tai sosiaalista äitiään äitienpäivänä, ei muita.

Vierailija
9/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään kenenkään ei ole PAKKO naistaan muistaa, mutta kertoo paljon miehestä, jos ei suostu edes toivottamaan hyvää äitienpäivää! Eikä tällaisiin päiviin ole pakko varustautua lahjoin, jos ei pidä niiden ostamisesta. Jotenkin voi varmasti tehdä toiselle hyvän mielen, jos haluaa. Kokkaamalla, hieromalla, laatuajalla tai kertomalla, kuinka tärkeä toinen on.

Kuulostaa vain ilkeältä ilonpilaamiselta, jos mies ei mitenkään huomioi lapsensa äitiä.

Vierailija
10/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole lapsia mutta kyllä minusta kuulostaa kummalliselta ettei anna lahjaa tai edes onnittele oman lapsensa äitiä! Samalla tavoin sitten isänpäivänä se perheen äiti muista oman lapsensa isää. Kertoo kyllä jotain parisuhteesta jos näin ei ole.