Ottaisitko mieluummin 10 vuotta vanhemman vai nuoremman kumppanin?
Kommentit (52)
Nuoremman ja on jo eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Oman ikäiset ei kiinnosta eikä viehätä. Miksi naiset alapeukutetaan joita miellyttää nuorempi kumppani mutta parikymppiset tytöt ja vanhemmat äijät on jees kombo?
N35
olen 35-vuotias mies. olen pohtinut lasten hankintaa. 45-vuotiaat naiset alkavat olemaan liian vanhoja lasten tekoon. sen takia ottaisin kymmenen vuotta nuoremman. kun olin parikymppinen, niin seksipartnereitten ikähaarukka oli 15-30 vuotta. kun on parikymppinen, niin silloin ei viellä haittaa, vaikka nainen olisi kymmenen vuotta vanhempi.
Nuoremman, vaikka tossa viiden vuoden päästä.
Tällä hetkellä en halua enkä voisi alkaa kymmenen vuotta nuoremman kanssa, koska olen itse vasta 25-vuotias, mutta en halua kolmikymppistä tai sitä vanhempaakaan miestä.
20-23v tällä hetkellä paras miehen ikä.
N25
Ilman muuta nuorempi. Ensisijaisesti kuitenkin samanikäinen, mutta 10 v vanhempi on täysin poissuljettu, mieluummin yksin kuin papan kanssa.
N36
Vanhemman ehdottomasti. 10 vuotta nuorempi olisi liian nuori mun makuun.
N29
Nuorempi. Mies on parhaimmillaan noin 25-vuotiaana, tätä mieltä olen ollut ihan aina.
N36
Nuoremman, koska ajatus seksistä tai mistään läheisyydestä 10 vuotta itseäni vanhemman kanssa tuntuu vastenmieliseltä. 10 vuotta nuorempikaan ei olisi ideaali, koska pelkäisin hänen ajattelevan salaa samoin. N34
Mieluummin 10 v vanhemman. Olen nainen 36 v. Periaatteessa kumpi vaan kävisi, jos kemiat kohtaisi ja mies olisi sellainen kuin toivoisin, ihastuisin jne., mutta jos pitää noin iän perusteella valita, niin mieluummin sitten se vanhempi. Perustin perheen nuorena nuoren miehen kanssa ja en enää jaksaisi nuorten miesten menojalkaa, testosteroniuhkumista yms. Onneksi omakin mieheni on sittemmin kypsynyt/aikuistunut, on mua 2,5 v vanhempi.
Mieluiten noin 30 vuotta nuoremman.
t. nainen 50v