Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko mieluummin 10 vuotta vanhemman vai nuoremman kumppanin?

Vierailija
14.05.2017 |

Saa perustella jos haluaa.

Ottaisitko mieluummin 10 vuotta vanhemman vai nuoremman kumppanin?

Vaihtoehdot

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman. N21

Vierailija
2/52 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v vanhemman.

N17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremman

N32

Vierailija
4/52 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman! N33

Vierailija
5/52 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko valita niin 10 vuotta vanhempi

N19

Vierailija
6/52 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremman. N38

Vierailija
7/52 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin miehestä. Tunnen 10 vuotta nuorempia puoleensavetäviä miehiä ja yhtä lailla 10 vuotta vanhempia, joiden kanssa kemiat toimii.

N45

Vierailija
8/52 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa kysymyksessä oletettavasti vastaajan sukupuoli ja etenkin ikä vaikuttaa vastaukseen niin paljon, että järkevämpää olisi ollut rajata vastaajia iän ja sukupuolen perusteella. Todennäköisesti miehet valitsisivat mieluummin itseään nuoremman kumppanin kuin naiset. Toisaalta taas on suhteellisen selvää, että parikymppisillä ei ole muuta vastausvaihtoehtoa, kuin itseään vanhempi kumppani, koska 10 vuotta heitä nuoremmat ovat lapsia vielä.

Mä valitsin itseäni 10 vuotta vanhemman vaihtoehdon, vaikka ei tuolla kai suurta merkitystä olisi enää tässä iässä. Onneksi ei tarvitse oikeasti valita tällaisista vaihtoehdoista. Oma mieheni on minua kaksi vuotta nuorempi, enkä ole kii vaihtamaan häntä sen enempää 35- kuin 55-vuotiaaseenkaan mieheen.

Vierailija
9/52 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremman

N32

Täällä toinen N32. Mulle ideaalikumppani olisi suunnilleen ikäiseni mies, jolla ei ole lapsia ennestään ja joka kuitenkin haluaa lapsia parin vuoden sisään (en halua lykätä lisääntymistä, koska oma ikä tulee vastaan). 22-v. miehistä suurin osa ei halua lapsia pitkään aikaan ja 42-v. miehet ovat useimmiten jo lisääntyneet. Valintani on silti 10 v. vanhempi mies, jonka elämäntyyli on jo vakiintuneempi ja joka todennäköisemmin tietää, mitä haluaa elämältään.

Vierailija
10/52 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kävisi, yksilöstä kiinni. Ei tässä iässä ole ikäkysymys, mutta muita tiukkoja kriteereitä on. Esim. päihdeongelmaton ja väkivallaton.

45v nainen

Vierailija
11/52 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nelikymppisen naisen, koska se voi vielä aivan hyvin tulla äidiksi ja on paljon kypsempi. Parikymppiset ei osaa kuin kikattaa. 

Vierailija
12/52 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremman, ehdottomasti. N 41

Vierailija
13/52 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä luonnollisesti vanhemman koska oon 25-vuotias.

Vierailija
14/52 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tässä iässä vastaus on jo, että 10 v nuorempi. Oman mieheni on kanssani saman ikäinen ja näin on hyvä, en ole vaihtamassa. Mutta jos ajattelen kuusikymppisiä miehiä, niin vaikka aivan mukavia ja hyviä miehiä heistä löytyy, niin ikävä kyllä, heillä on suurimmalla osalla jo paljon fyysisiä sairauksia ja rajoituksia. Lisäksi monet heistä ovat jo elämänilonsa menettäneitä, itse taas tunnen eläväni elämäni parasta aikaa. N49

Vierailija
15/52 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremman

N26

Vierailija
16/52 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta sitten olisin valinnut vanhemman, nyt ottaisin nuoremman :)

N46v

Vierailija
17/52 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vuosia sitten seurustella 23 vuotiaan miehen kanssa ja olin itse silloin 31v. En halunnut lapsia, mutta kummasti mieli muuttui kun tapasi niin hyvän miehen. Nyt me ollaan perhe ja oon niin iloinen, että mun kumppani on nuori ja viriili :D 

Vierailija
18/52 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremman tietysti.

N34

Vierailija
19/52 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millainen persoona on muuten kyseessä. Sopivatko arvomaailmamme yhteen, onko molempien huumorintaju samantyyppinen, onko toisen kanssa muuten hyvä ja luonteva olla. Jos nyt näistä kahdesta pitäisi kuitenkin valita, niin mieluummin 10 vuotta vanhempi. Parikymppiset kundit ovat usein vielä niin kypsymättömiä ja moni ei oikein osaa nähdä naista yksilöllisenä ihmisenä. Nelikymppinen mies on suuremmalla todennäköisyydellä sinut itsensä kanssa ja etsii naisesta ensisijaisesti kumppania eikä "pantavan näköistä" statussymbolia. Mutta todellisuudessa ikä ei ole ensisijainen kriteeri, vaan aivan muut tekijät.

N31

Vierailija
20/52 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman, ehdottomasti. En voisi olla 18-vuotiaan kanssa, tuntisin itseni pedofiiliksi :x Enkä usko että sen ikäisellä kollilla olisi minulle mitään muutakaan annettavaa..

Ja ylipäätään olen alkanut kiinnostumaan hieman vanhemmista miehistä. En papoista, mutta 35-45 v. viehättävät, jos mies on pitänyt itsestään huolta.

N28