Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini käytös

Vierailija
14.05.2017 |

puuttuuko äitinne yhä teidän elämäänne syyllistäen ja katkerana? Teidän, yli 40-vuotiaiden? Olen etäsuhteessa erään miehen kanssa ja äitini on ottanut suhteemme hampaisiinsa. Aina olet sen x:n luona kun hän (äitini) tarvisi apua, taas menet sinne x:n luo. Sitten ivallisesti: on se hyvä, kun olet niin varakkaan miehen löytänyt (mies normaalituloinen). Onko tämä normaalia? Syyllistävä käytös ei rajoitu pelkästään tähän asiaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua syyllistää siitä, että en ole hyvä roolimalli lapsilleni, koska en jaksa järjestää heille upeita syntymäpäiviä, enkä siivota arjessa, niin että lapsilla voisi käydä kavereita kylässä. Itse oli sellainen hirveä huutajaäiti, jonka en kokenut lainkaan rakastavan itseäni koskaan. Tiedä nyt sitten kummasta lapset kärsii eniten. Syntttäreiden puutteesta vai vihaavasta äidistä. Muuta kunhan saa syyttää ja huutaa niin on vissiin tuntenut taas tehneensä velvollisuutensa kasvattajana. Ja siis niin, olen yli 40 myös.

Vierailija
2/2 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo miesystävien nälviminen on tuttua. Milloin se on rikas ja elän siivellä (ei ole edes koskaan tavannut) milloin on joku köyhä ressukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla