Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikunnan harrastaminen, näkyykö ulkonäössä jos...

Vierailija
14.05.2017 |

Jos alunperin on vähän plösö (ylipainon ja normipainon rajoilla) ja syö vähän "sinne päin", eli paljon terveellistä ruokaa, mutta myös siihen päälle höttöä (suklaata lähinnä mun tapauksessa 🙄). Paino on pitkään pysytellyt samoissa lukemissa. Jos alkaa normaalin hyötyliikunnan lisäksi harrastamaan päivittäin hikiliikuntaa (mun tapauksessa polkemista spinningpyörällä) 30-60 min päivässä, mutta ei kiinnitä sen kummemmin erityistä huomiota ruokavalioon, voiko jossain vaiheessa odottaa löysän kropan muotoutumista vähemmän löysäksi/ryhdikkäämmäksi/kivemmaksi? Vai vaatisko se kuitenkin laihduttamista eli ruokavalion syynäämistä?

Terv. Tykkään liikaa suklaasta

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se ruokavalion merkitys on paljon suurempi. Kulutat 30 min spinulla max 300 kcal ja jo parissa rivissä suklaata on sen verran kaloreita

Vierailija
2/3 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta et välttämättä itse huomaa sitä. Ite aloitin kymmenen vuotta sitten kovan harrastuksen, jossa tosin oli harkat vain kerran viikossa ja joitain pelejä muutamana viikonloppuna vuodessa. En itse huomannut paljon eroa, mutta kun jouduin lopettamaan, ei mennyt kauaa kun huomasin löystyväni. Joka päivä hikiliikuntaa on paljon, kannattaa aloittaa hitaasti muutamalla treenipäivällä viikossa, että keho tottuu ja palautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi mässätä ja kuntoilla kuin mässätä eikä kuntoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi