Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys kaikille Suomen naisille

Vierailija
14.05.2017 |

Miksi te ette voisi seurustella kanssani? Olen ihan komea jopa objektiivisesti ottaen, olen sivistynyt ja muutenkin mukava kaveri. Tarjoaisin teille aina. Mikä voi olla syynä siihen että ns. menestykseni naisten suhteen on ollut suorastaan vaatimatonta? En vain tajua... Kertokaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan naiset. Tämän ketjun kirjo ei vakuuta. Ettekö oikeasti osaa kertoa valideja syitä? Voi voi :/

Vierailija
22/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan naiset. Tämän ketjun kirjo ei vakuuta. Ettekö oikeasti osaa kertoa valideja syitä? Voi voi :/

Tässähän se tuli: ap.lla on vakavia puutteita ymmärryksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa huonot puolesi, niin olisi sinua tuntematta helpompi vastata. 

Vierailija
24/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hämmästyttävää että autismin kirjon häiriöistä kärsivät eivät ymmärrä ilmeisintä syytä. Ehkä tuo on on yksi ongelman ilmentymä ja liittyy siihen ettei pystytä ymmärtämään ja analysoimaan ihmisten välistä vuorovaikutusta ja syy-seuraussuhteita.

Vierailija
25/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oisit oikeasti komee, niin naisia riittäisi. Syynä voi olla että asut jossain metän keskellä. Kouluttaudu niin korkeelle kun mahollista niin joku nainen sinussa roikkuu. Naisia tulee kun he haistavat miehen menestymisen, tai toinen tietty ulkonäkö-joka usein myös avaa ovia miehille.

Vierailija
26/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olemme koskaan edes ohimennen tavanneet vai asutko sinäkin Satakunnan sydänmaalla ja kävit koulusi e-joella? Työskentelet meidän farmilla tai jossain Satakunnan kaupassa tahi virastossa? Niin, ehkäpä siksi emme ole alkaneetkaan seurustelemaan. Jos joskus eroan nykyisestä miehestäni, lupaan käydä kanssasi vähintään kolmesti treffeillä, jos minut kasvotusten treffeille pyydät ja yhä silloinkin sinkkuna vielä olet!

Vierailija
27/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, joten en ole siksi kiinnostunut sinusta. Luultavasti olet myös huomattavasti minua nuorempi ja sekään ei vetoa.

Oman mieheni tapasin muinoin baarissa. Hän katsoi minua kauniilla silmillään lempeästi ja kuunteli mitä juttelin. Se vetosi. Hän ei jauhanut itsestään eikä esittänyt mitään. Pidän sympaattisista ihmisistä. Plussaa oli myös kiva ulkonäkö. Ei mikään kansikuvamies eikä lihaksikas salilla pumppaaja. Mutta terveen näköinen, pitkä mies, joka vaikutti älykkäältä.

Jokaisella on omat mieltymyksensä. Ehkä et ole vielä kohdannut sopivaa naista, ap.

Vierailija
28/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten valideja syitä ylipäätään voisi kertoa ihmisestä, jota ei tunne laisinkaan? Mistä ihmeestä me voisimme tietää, missä vika on, jos emme tiedä muuta kuin että ap on omasta mielestään hyvännäköinen?

Ainoa, mitä minä irti sain aloittajasta, on se, että hän kysyy itselleen täysin tuntemattomilta naisilta, miksi nämä eivät seurustele hänen kanssaan ja miksi dissaavat häntä. Minusta tällainen kysymyksenasettelu tuntuu hyvin omituiselta. En toki tiedä, millainen ap on sosiaalisissa kontakteissa netin ulkopuolella, mutta jos tällainen kummallinen tyyli ikäänkuin asettaa kaikki Suomen naiset syytetyn penkeille jostain, mihin he eivät ole voineet juuri vaikuttaa, heijastuu reaalielämän naissuhteisiin, niin ehkä siinä olisi jotain validia johon tarttua.

Vierailija
29/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hämmästyttävää että autismin kirjon häiriöistä kärsivät eivät ymmärrä ilmeisintä syytä. Ehkä tuo on on yksi ongelman ilmentymä ja liittyy siihen ettei pystytä ymmärtämään ja analysoimaan ihmisten välistä vuorovaikutusta ja syy-seuraussuhteita.

Ja taas kaikki selitetään aspergerillä? Alkaa oikeasti jo ärsyttämään. Ehkä syynä on se, mutta eiköhän yhtälailla syynä voi olla se, että hyvin suurelle osalle naisista kaikenlainen epätoivo, uhriutuminen, vinkuminen ja yleistäminen "kaikki naiset" on vaan totaalinen turn off. Ja jos lisäksi ei ole myöskään ulkoisia avuja, niin ei siinä mitään diagnooseja päälle tarvita.

Lisäksi vaikuttaisi olevan priorisoinnissa ongelmaa; jos kumppanin haluaa niin sitä ei välttämättä edesauta täällä jatkuva notkuminen ja mikä sekin entisestään antaa todella rassukka -mielikuvaa.

Vierailija
30/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä on ap, että minä en sulle kelpaa? Mikä minussa on vikana kun et ole mitään kiinnostusta minua kohtaan osoittanut? Hyvä nainen olisin, mutta etpä sinäkään silti ole kelpuuttanut :(