Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunta keskustelee Facebook-seinällä

Vierailija
14.05.2017 |

Onko muiden mielestä vähän outoa, että pariskunta käy jotain kahdenkeskistä keskustelua jossain omassa päivityksessään? Miksi tuota keskustelua ei voi käydä vaikka whatsappissa tai ihan kasvotusten? Miksi keskustelu halutaan julkaista kaikkien nähtäväksi. Ei tämä toisaalta ole pelkästään pariskuntien välinen juttu, vaan myös kaverusten. Miksi siis käydään kahdenkeskistä keskustelua julkisesti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttämisen halua? Meillä menee niin hyvin, kadehtikaa

Vierailija
2/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen äidin ja (kotona asuvan) tyttären, jotka tekevät tätä. Heidän tapauksessaan on kyse siitä, että haluavat näyttää muille, miten hauskoja ja nokkelia ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei huomiota muuten saa.

Vierailija
4/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Jos häiritsee, piilota julkaisu/julkaisija.

Elämä on ihan liian lyhyt siihen, että käyttäisi aikaansa näin pienistä asioista ärsyyntymiseen.

Vierailija
5/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa ja ärsyttävää. Ylipäätään kahdenkeskisten keskusteluiden käyminen avoimella seinällä antaa idioottimaisen vaikutelman.

Raivostuttavin sivumauste idioottimaisuuteen tulee siinävaiheessa kun aletaan salamyhkäisyys avoimessa seinäkeskustelussa "tiedät kyllä..." tai "siellä tietyssä paikassa..."

Aargh! tuntuu että tekisi mieli kuristaa ja kysyä, että miksi asiaa ei voi hoitaa jossakin suljetussa ympäristössä?

Siis ilmaan mitään intressiä itse aiheeseen, mutta ihmisten typeryys saa raivon valtaan.

Vierailija
6/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks tuttu pariskunta jotka keskustelivat keskenään seinällä englanniksi. Kumpikin pikkukaupungeista helsingistyneitä akateemisia. Eivät ole enää yhdessä, joten ei sekään hienostelu riittänyt hyvään avioliittoon.

Vierailija
7/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon aina suoraan, että ootte tosi noloja. Ja sitten aloitamme jäätävän pilkan. Loppuu yleensä lyhyeen.

Vierailija
8/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Jos häiritsee, piilota julkaisu/julkaisija.

Elämä on ihan liian lyhyt siihen, että käyttäisi aikaansa näin pienistä asioista ärsyyntymiseen.

Ei minua tuo ärsytä, vaan ihmetyttää. En käytä Facebookia juuri koskaan ja avasin sen pitkästä aikaa, kun kävin katsomassa millä paikkakunnalla yksi tuttuni nykyään asuu. Siinä samalla katsoin yhtä päivitystä ja ihmettelin. 

-AP

Vierailija
9/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se FB sattuu olemaan siinä auki?

Vierailija
10/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tekevät matkatöitä, toinen ulkomailla työreissulla?

Välimatkat muuttaa asetelmia, niin miksei esim. Vitsailla voi fb:ssäkin jostain ja toinen kommentoi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi