Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kaikille Suomen naisille

Vierailija
14.05.2017 |

Miksi te ette voisi seurustella kanssani? Olen ihan komea jopa objektiivisesti ottaen, olen sivistynyt ja muutenkin mukava kaveri. Tarjoaisin teille aina. Mikä voi olla syynä siihen että ns. menestykseni naisten suhteen on ollut suorastaan vaatimatonta? En vain tajua... Kertokaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liikaa, en itse välttämättä tykkää, jos mies tekee kaiken puolestani. Äläkä mielistele, se näkyy kauas. Pitkässä parisuhteessa et voi esittää mitään, joten ole oma itsesi alusta lähtien.

Vierailija
2/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen naimisissa. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti.

Vierailija
4/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna?

Vierailija
5/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tylsä ja pakkomielteinen.

Vierailija
6/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti, pieni muna? En ole liian kiltti ja munani on takuulla aivan riittävän iso. Haluaisin kuulla teiltä Suomen naisilta että miksi jatkuvasti dissaatte minua? Mitä pahaa olen teille tehnyt?

Vierailija
7/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa.

Vierailija
8/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oppia irakilaisista.

Vierailija
9/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä lähestynyt seurustelumielessä kaikkia Suomen naisia, vai miksi haluat jokaisen meistä kertovan, miksi emme seurustele juuri sinun kanssasi?

Vierailija
10/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kiltti, pieni muna? En ole liian kiltti ja munani on takuulla aivan riittävän iso. Haluaisin kuulla teiltä Suomen naisilta että miksi jatkuvasti dissaatte minua? Mitä pahaa olen teille tehnyt?

Ei se pakkomielteiseksi ja tylsäksi kutsuminen ainakaan mikään dissaus ollut. Selväksihän molemmat ovat jo tulleet kun pakotat näitä samoja aloituksiasi.

Vierailija
11/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi sisältää syyn: etsit ketä tahansa naista, et ihmistä, josta tykkäät ihan erityisesti jaa joka sattuu olemaan nainen.

Vierailija
12/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän, olet liian kireä ja painostava. Ei kukaan halua seurustella tiukkapipoisen päällepäsmärin kanssa.

Vierailija
13/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisit jatkuvasti mitä?

Ei niitä matcheja ole niin helppo löytää :(

Kaksi yksinäistä ei voi noin vain lyöttäytyä yhteen koska ovat liian erilaisia sopiakseen yhteen :(

Vierailija
14/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulleko kelpaisi kuka tahansa nainen? Vinkiksi: Sillä taktiikalla et ikinä tule saamaan naista. Jokainen nainen haluaa olla miehelle ainutlaatuinen.

Vierailija
15/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ette voisi seurustella kanssani? Olen ihan komea jopa objektiivisesti ottaen, olen sivistynyt ja muutenkin mukava kaveri. Tarjoaisin teille aina. Mikä voi olla syynä siihen että ns. menestykseni naisten suhteen on ollut suorastaan vaatimatonta? En vain tajua... Kertokaa.

Mitä haluat naiselta? Arvosi?

Jos naiset olisivat kaloja ja lähdet kalaan järvelle, niin et ota mukaan makrillille tarkoitettua syöttiä. Vaan otat syötin jolla saa järvestä kalaa. Sama pätee naisiin. Eli kun lähdet baariin hakemaan naista niin et leveille omaisuudellaan muuten saat lompakkoloiset. Ja parhaat naiset kiertävät sut kaukaa. Eli baarissa keskustelet omia arvojasi heijastavissa asioista ja small talkista. Jos arvosi on esim. terveys. Kysyt deitiltä vaikka urheileekö hän tai onko koskaan käynyt Nuuksiossa.

Vierailija
16/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö oikeasta ikäryhmästä? Itsesi ikäisistä luulisi löytyvän.

Vierailija
17/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla autismin kirjon häiriö? Jos on, ei tarvitse enempää kysellä syitä. Seuraava askel on miettiä mitä ongelmalle voi tehdä. Tai vaihtoehtoisesti voi viettää loppuelämän yksin, naisia verkossa syytellen ja dokaten.

Vierailija
18/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama tyyppi, joka kirjoitti nussivansa seksinukkea eikä halunnut luopua siitä? Syytteli vain vastanneita naisia tunteellisista vastauksista :D

Vierailija
19/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan olla ihastuksen kohde en vain joku nainen joka vihdoin ja viimein kelpuutti sinut.

Vierailija
20/30 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaatko muita naisia silmät kiiluen ollessasi treffeillä. Todella yleistä ja minä nostan silloin kytkintä. Tiedän hyvin etten ole mikään kaunein nainen päällä maan, mutta osaan käyttäytyä ja en tiiraile parikymppisiä miehiä ollessani miehen seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan