Äiti-ihminen, miksi istut av-palstalla äitenpäivänäkin?
Eikö ne lapset ja perhe olekaan niin tärkeitä kuin annat ymmärtää? Palstailu vie voiton lapsistasi?
Kommentit (71)
suomalainen nainen ei lapsistaan paljon perusta - pääasia, notta ihtellä on kivvaa ja ruoka maistuu. kaunaritki pyörii telkussa. kiva saada kortteja ja kukkia todisteeksi muille esitellä notta kyllä ollaan oltu hyviä äitejäääääääääää.äääääääääää
Muutkin kännyilläänja tableteillaan
Mistä päättelet että porukka täällä olisi äitejä?
Oletko itse?
Minä en ole.
Miksi en? 17-v lukee kokeeseen ja 14-v on kipee ja nukkuu päiväunia. Pitäiskö mun istua pitämässä noita käsistä kiinni, että varmasti pystyvät näihin suorituksiin?
Vierailija kirjoitti:
suomalainen nainen ei lapsistaan paljon perusta - pääasia, notta ihtellä on kivvaa ja ruoka maistuu. kaunaritki pyörii telkussa. kiva saada kortteja ja kukkia todisteeksi muille esitellä notta kyllä ollaan oltu hyviä äitejäääääääääää.äääääääääää
Nyyh. Minullakin isompi lapsi on jossain, ei mitään tietoa, missä on. Nuorempi on isänsä kanssa. Paistoin kananmunia ruuakseni ja syön tässä sipsejä. Eipä tullut kukkia eikä kortteja :(
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet että porukka täällä olisi äitejä?
Oletko itse?
Minä en ole.
Missä kohtaa niin on väitetty? Lue otsikko uudelleen.
Aamulla juotiin äitienpäivä kahvit. Olen sairaalassa. Lapset viettävät päivää mummin kanssa.
Täällä on aikaa roikkua netissä.