Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti-ihminen, miksi istut av-palstalla äitenpäivänäkin?

Vierailija
14.05.2017 |

Eikö ne lapset ja perhe olekaan niin tärkeitä kuin annat ymmärtää? Palstailu vie voiton lapsistasi?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut lapseni kuoli vuosia sitten. Oma äitini ja isoäitinikin ovat kuolleet. Vietän äitienpäivää mielessäni.

Mieheni kyllä haluaa aina tehdä minulle äitienpäiväkakun. Sitä tässä odottelen.

Tämä päivä on vuoden pahin päivä. Lapseni syntymäpäivä, joulu tai mikään muukaan päivä ei saa minua näin surulliseksi. Joka tuutista tulee äitiyttä. Vaikka nyt olenkin "lapseton", pidän itseäni äitinä.

Riittikö?

Minulla on ensimmäinen äitienpäivä ilman esikoistani. Todella haikeat fiilikset. En tajunnutkaan, että se voi näin vaikuttaa. Itselleni kuitenkin jäi vielä muita lapsia.

Olet mitä suurimmassa määrin äiti! Ei se äitiys poistu, vaikka lapsi menehtyy. Jos sanoisit, että ET ole enää äiti, niin se olisi mielestäni väärin. kyllä sillä kuolleella lapsella on äiti joka hänet on synnyttänyt.

Vierailija
42/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla omassa rauhassani ja koen, että koneella istuminen on ainoa keino siihen. Haluan tehdä, mitä MINÄ haluan tehdä. Tämä koskee niin äitienpäivää, kuin normaalia arkipäivääkin. Ei äitiys muuta ihmisen tarvetta olla minä itte.

Miksi olet edes lisääntynyt , jos olet noin itsekäs? Säälin lastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan levätä äitienpäivänä. Siivoukset ja kyläilyt on hoidettu muina päivinä. Mies lupasi hoitaa ruuat tänään. Ihanaa maata 1 päivä koneella.

Vierailija
44/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut lapseni kuoli vuosia sitten. Oma äitini ja isoäitinikin ovat kuolleet. Vietän äitienpäivää mielessäni.

Mieheni kyllä haluaa aina tehdä minulle äitienpäiväkakun. Sitä tässä odottelen.

Tämä päivä on vuoden pahin päivä. Lapseni syntymäpäivä, joulu tai mikään muukaan päivä ei saa minua näin surulliseksi. Joka tuutista tulee äitiyttä. Vaikka nyt olenkin "lapseton", pidän itseäni äitinä.

Riittikö?

Minulla on ensimmäinen äitienpäivä ilman esikoistani. Todella haikeat fiilikset. En tajunnutkaan, että se voi näin vaikuttaa. Itselleni kuitenkin jäi vielä muita lapsia.

Olet mitä suurimmassa määrin äiti! Ei se äitiys poistu, vaikka lapsi menehtyy. Jos sanoisit, että ET ole enää äiti, niin se olisi mielestäni väärin. kyllä sillä kuolleella lapsella on äiti joka hänet on synnyttänyt.

Kiitos sinulle.

Vierailija
45/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä. Koko yö meni yskiessä niin että keuhkot on ihan rikki. Koitan saada levättyä ja välillä selaan puhelinta. Ei tämä mennyt lainkaan suunnitelmia mukaan tältä osin. Muu perhe on terveenä ja toivat kyllä ihanan aamiaisen mulle tuohon yöpöydälle. Kaikki äitienpäiväajelut ja yhdessä ravintolassa syömiset jouduttiin perumaan. Nyt vain ei jaksa muuta. Tekemättömät hommat painaa silti mieltä. Tuntuu kurjalta. Mut tällaista se välillä on. Lapset on meillä jo teini-iässä, tekemistä keksivät kyllä kun maalla asutaan. Pojat lähti kalaan. Kyllä av:lla käydä voi, eihän siinä mitään. Joskus täältä vaan saa kaikkea muuta kuin positiivista energiaa. Silloin pidän taukoa koko palstasta. Jos nyt löytyis kivoja ketjuja, niin olis tämä olokin parempi.

Vierailija
46/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tekosyitä?

Vierailija
47/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit lukevat ensi viikon kokeisiin. Mies häärää keittiössä, tekee siis ruokaa, ja on niin poikkeuksellisen avuton tänään, että "pakenin" tänne - muuten alkaa höyry nousta korvista :D

Vierailija
48/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää tekosyitä?

Missä on ollut tekosyitä?

Vai mikä on se ainoa oikea vastaus jota tässä haetaan?

Vierailija
49/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ne vain "piipahtelee" palstalla, vaikka todellisuudessa makaavat koko päivän palstalla. Oli äitienpäivä tai ei.

Vierailija
50/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänä vuonna parhaan mahdollisen äp-lahjan: ei juhlimista,ei leipomista, ei siivoamista, ei keittiössä seisomista, vaan saan viettää päivän ihan just niin kuin itse haluan!! 

Katsoin euroviisut hamaan loppuun asti, ja olen vähän väsyksissä vieläkin, kun kissa teki valitettavan aikaisen herätyksen. Kohta lähden ulos jatkamaan tätä ihanaa joutilaisuutta.

Vierailija
51/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kipeänä. Koko yö meni yskiessä niin että keuhkot on ihan rikki. Koitan saada levättyä ja välillä selaan puhelinta. Ei tämä mennyt lainkaan suunnitelmia mukaan tältä osin. Muu perhe on terveenä ja toivat kyllä ihanan aamiaisen mulle tuohon yöpöydälle. Kaikki äitienpäiväajelut ja yhdessä ravintolassa syömiset jouduttiin perumaan. Nyt vain ei jaksa muuta. Tekemättömät hommat painaa silti mieltä. Tuntuu kurjalta. Mut tällaista se välillä on. Lapset on meillä jo teini-iässä, tekemistä keksivät kyllä kun maalla asutaan. Pojat lähti kalaan. Kyllä av:lla käydä voi, eihän siinä mitään. Joskus täältä vaan saa kaikkea muuta kuin positiivista energiaa. Silloin pidän taukoa koko palstasta. Jos nyt löytyis kivoja ketjuja, niin olis tämä olokin parempi.

Alapeukuttaja, voisin ihan mielelläni vaihtaa roolia kanssasi jos tulisit tilalleni sairastamaan. Saitko hyvän mielen edes?

Vierailija
52/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista yksi on reissussa, toinen haluaa koota legoja yksin ja kolmas päiväunilla.

Vierailija
53/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat ne vain "piipahtelee" palstalla, vaikka todellisuudessa makaavat koko päivän palstalla. Oli äitienpäivä tai ei.

Palstailun ohella pystyy tekemään kaikenlaista. Eivätkö miehet pysty tekemään kuin yhtä asiaa kerrallaan?

Vierailija
54/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettuani aamupalan, välipalan, tiskit, pyykit, käytyäni ruokakaupassa ja tehtyäni itse safkat koetan olla pitkälläni hetken kun 1,5 v nukkuu päikkäreitä. Sen jälkeen lähden lasten (isompi 4 v) kanssa puistoon / pois tieltä että mies saa tehdä kouluhommia rauhassa. Mut hei, sain kahvia ja pullan sänkyyn aamulla. Toiveeni nukkua edes 9 asti aamulla ei toteutunut, mutta en viitsi valittaa kun lasten tuomat kortit oli niin ihania. Enkä saa nukuttuakaan niin harhailin tänne. Miks tää palsta sit on täällä jos ei sitä sais käyttää?

Vierailija
55/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN MIES

Vierailija
56/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
57/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Asun yksin.

Vierailija
58/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa kolmevuotias mukula nukkuu päivätorkkuja ja mies tiskaa keittiössä. Mikäs tässä roikkuessa. Lähetään ulos kun lapsi herää ja on saatu syötyä!

Vierailija
59/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempien luona lapsella on paljon muutakin seuraa kuin minut. Minä taas olen kaikkea muuta kuin seuraihminen joten mielelläni vetäydyn välillä vaikka palstailemaan.

Vierailija
60/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppaillaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä