Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti-ihminen, miksi istut av-palstalla äitenpäivänäkin?

Vierailija
14.05.2017 |

Eikö ne lapset ja perhe olekaan niin tärkeitä kuin annat ymmärtää? Palstailu vie voiton lapsistasi?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne lapset ja perhe olekaan niin tärkeitä kuin annat ymmärtää? Palstailu vie voiton lapsistasi?

Mitä sitten pitäisi tehdä? Pyykätä? Kokata? Tehdä jotain muita kotitöitä?

Mies on tietokoneella, poika (15) kännykällä ja tytär (18) pelaa tuossa vieressä pleikkarilla. Kahvit on juotu.

Koko perhe siis mobiililaiteriippuvaisia ja tietokoneaddikteja. Hyvin olet lapsesi kasvattanut.

Vierailija
22/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllähän kunnon äiti suorittaa äitienpäivän perinteiden mukaisesti. Aina muiden tarpeet omien edelle. Ja sopiva määrä syyllisyyttä kuuluu kunnon äidin äitienpäivään.

Eihän äiti nyt saa rentoutua äitienpäivänä vaan tulisi leipoa ja passata muita?

Toki nyt äidin pitää äitienpäivänä viihdyttää muita.

Eli yksi lisäpäivä äidin urakassa jolloin tulee laittaa aina muut itsensä edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen tänään saanut suursiivouksen loppuun asti, söin juuri ison kasan ruokaa ja päälle kahvia. Ansaitsen nyt hetken nojatuolilla kännyä räpläten, kun tämä on ensimmäinen kerta tämän viikonlopun aikana. Olen kuurannut koko kämpän lattiasta kattoon, jokaisen nurkan, pielet, ikkunat, patterit yms ja pesukone on huutanut hoosiannaa ja lapsillekkin on ehditty hieman aikaa antaa (aamulla leikittiin ravintolaa). Jahka taas jaksan, lähdetään hiekkalaatikolle ja aletaan valmistautumaan huomisiin töihin. Olo on kaikkea muuta kuin levännyt :D

Vierailija
24/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan mikä meininki. Nukuin pitkään ja join kahvit sängyssä kirjaa lukien. Sitten siivosin keittiön, imurointi ja laittelin pyykit. Nyt hetki palstalla ja sitten lähdetään teinien kanssa käymään äitini luona kakkukahveilla. Kun mies pääsee töistä menemme koko perhe ravintolaan syömään.

Eilen sain kukan ja kortin, en kaipaa lahjoja kun vasta oli synttäritkin.

Vierailija
25/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietämme äitienpäivää lauantaina, koska opiskelevat lapset haluavat aina tulla käymään ja matkaa on sen verran, että lähtevät sunnuntaina jo takaisinpäin. Mullekin sopii, että sunnuntaina vain oleilen, eikä huvittaisi lähteä minnekään. Eilen oltiin syömässä ja illalla katsottiin viisut kera herkkujen.

Vierailija
26/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrimammat taas tarinoimassa  ; )

Vierailija
27/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaa vääntää, istun paskalla. :(

Vierailija
28/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on aikuinen eikä  asu enää kotona joten vois palstailla rauhassa, kiitos kysymästä. Kohta lähdetään miehen  kanssa etsimään Pokemoneja.

Vierailija
29/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaukkeleiden mielestä äitienpäivänä äideille keitetään aamukahvit, mutta sitten naisten päivän pitäisi kulua keittiössä ruokaa laittaen ja tiskaten, kun niin heidän lapsuudenkodeissaan tehtiin. Miksette ole kutsuneet äitejänne koteihinne syömään rakkaudella tekemäänne ruokaa? Eikö kauha pysy kädessä? Taitaa kiukuttaa, kun äiskä ei tänä vuonna pyytänytkään syömään vaan ilmoitti pitävänsä vapaapäivän. Voivoi.

Vierailija
30/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marttyyrimammat taas tarinoimassa  ; )

Miehethän tuossa marttyroivat, kun tänään heitä ei passata. Kiukkua pukkaa ukoilla, ei saa ruokaa ja itse joutuu tekemään voileivätkin.

Vierailija
31/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä ihminen miksi et ole perheesi kanssa? Etkö välitä heistä?

Aika huono olkiukko. Voit tehdä toki kyselyn isäinpäivänä, kun näet isien istuvan tällä palstalla aamusta iltaan ulisemassa.

Niinpä niin. Et ymmärtänyt viestiä.

Vierailija
32/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla omassa rauhassani ja koen, että koneella istuminen on ainoa keino siihen. Haluan tehdä, mitä MINÄ haluan tehdä. Tämä koskee niin äitienpäivää, kuin normaalia arkipäivääkin. Ei äitiys muuta ihmisen tarvetta olla minä itte.

Vierailija
33/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on reissussa.

Vierailija
34/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söimme koko perhe yhdessä runsaan aamiaisen (mies ja lapset valmistivat). Nyt nautitaan rauhallisesta vapaapäivästä. Kukin tekee sitä mistä itse pitää. Teini pelaa jotain pleikkapeliä, pienempi lähti pihalle, mies datailee omiansa ja minä omiani.

Kaikki nauttivat siitä että on vapaapäivä, hyvä aamiainen mahassa. Voi relata ja tehdä mitä tykkää. Miksi pitäisi tehdä jotain muuta?

Vierailija
35/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just täytin pesukoneen, söin sänkyyn tuodun aamupalan ja loikoilen sängyssä odottamassa jumppaan lähtöä.

Toinen lapseni lukee kokeeseen ja toinen pelaa wiillä isänsä kanssa. Oma äitini sai ruusut jo eilen.

Mitä velvollisuuksia minulla on vielä täyttämättä, ap?

Vierailija
36/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pitää olla ajan tasalla mistä puhutaan.

Asiat tärkeysjärjestykseen AV-Palsta ensin ( aamulla ekana & illalla vikana) "valkoinen roska"

Vierailija
37/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelta aloitamme juhlinnan. Silloin tytär saapuu kakun kanssa ja minä olen saanut ruoan valmiiksi.

Vierailija
38/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut lapseni kuoli vuosia sitten. Oma äitini ja isoäitinikin ovat kuolleet. Vietän äitienpäivää mielessäni.

Mieheni kyllä haluaa aina tehdä minulle äitienpäiväkakun. Sitä tässä odottelen.

Tämä päivä on vuoden pahin päivä. Lapseni syntymäpäivä, joulu tai mikään muukaan päivä ei saa minua näin surulliseksi. Joka tuutista tulee äitiyttä. Vaikka nyt olenkin "lapseton", pidän itseäni äitinä.

Riittikö?

Vierailija
39/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun pihalla ja valvon vauvan nukkumista vaunuissaan.

Vierailija
40/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkalla töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi