Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti-ihminen, miksi istut av-palstalla äitenpäivänäkin?

Vierailija
14.05.2017 |

Eikö ne lapset ja perhe olekaan niin tärkeitä kuin annat ymmärtää? Palstailu vie voiton lapsistasi?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee, lapsi huutaa kapaloissaan maitoa, mutta mamma istuu koneella sipsiä ja sidukkaa nauttien. Ei kuule ei näe lasta, koska on VAHVA itsenäinen nainen, oikea äijjien äijjä!

Vierailija
2/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä ymmärrä miten se, että äidillä on harrastuksia, tarkoittaisi ettei lapset olisi kuitenkin kaikkein tärkeintä. Tuohan tarkoittaisi sitä ettei myöskään esim. salilla saisi käydä ilman lapsia, koska silloin sali menisi lasten edelle. Toisessa ketjussa sitten toitotetaan miten se on lasten kautta elämistä, jos ei ole mitään omia tekemisiä tai menoja. 

Mutta istun palstalla koska lapset katsoo lastenohjelmia tuossa vieressä, mies lähti aamulla aikaisin töihin ja odottelemme että ruoka valmistuu uunissa. Ruuan jälkeen lähdetään sukuloimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vaan tutkailemassa, mikä meiniki täällä. Kohta lähdetään syömään ravintolaan koko perhe.

Vierailija
4/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä ollessa. Mies huoltaa min autoa kun lähden viikolla reissuun. Lapsi leikkii itsekseen legoilla. Aamupala syöty eikä kukaan tarvitse juuri nyt mitään. Mulla on mennyt vuosia opettaa perhe siihen että olen hidas herääjä ja haluan vkl aamuisin lojua itsekseni...nyt se jo toimii :)

Ei mua tuolla alakerrassa juuri nyt odota kuin villakoirat ja vessanpesu.

Vierailija
5/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini nukkuu. Olen sinkku.

Vierailija
6/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Mä voin

Vierailija
7/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon alla, ainoa poikkeus tässä päivässä on vahva marttyyrimeininki.

Vierailija
8/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ihminen miksi et ole perheesi kanssa? Etkö välitä heistä?

Vierailija
9/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jossain, teini pelaa. Kohta lähden äidin haudalle idän kanssa.

Vierailija
10/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän kunnon äiti suorittaa äitienpäivän perinteiden mukaisesti. Aina muiden tarpeet omien edelle. Ja sopiva määrä syyllisyyttä kuuluu kunnon äidin äitienpäivään.

Vierailija
11/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa istumassa. ;D

Vierailija
12/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapset perheineen tulevat vasta illalla.

Vierailija
13/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaa :) Mulla on kolme teini-ikäistä lasta. Oli ihana brunssi ja syötiin pitkään ja hartaasti.

Mutta ei noi valitettavasti enää silleen mun kanssa aikaa vietä. Yksi lähti harkkoihin, toinen on kaverin kanssa jossain ja kolmas lukee huomiseen saksan kokeeseen.

Miehellä on hanskassa päivällisen valmistelu. Tänään on just hyvä päivä istuskella sohvalla ja hortoilla av-palstalla. Ulkonakin on ikävän kalseaa pihatöihin ja koiran kanssa heitettiin jo 45 min lenkki.

Täähän on äitienpäivä, ei mikään lasten oikeuksien aatto. Eikös just tänään äidit saa vaan olla ja tehdä mitä huvittaa? Jos siis muuten ei saa.

Vierailija
14/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona lapseni kanssa joka jo täysi-ikäinen. Nukkuu vielä, kun oli eilen bilettämässä. Koirat käytti tosin tultuaan kotiin joten sain juoda kahvini rauhassa aamulla :)

Vierailija
15/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on hyvin kapea näkökanta elämään, syitä voi olla monia. Minä vietän äitienpäivän yksin, tosin en omasta halusta. Ei tämä päivä eroa mitenkään muista päivistä minun kohdallani, vaikka äiti olenkin.

Vierailija
16/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt on mun hetki makoilla yksin makkarissa hetki. Takana viikon putki lasten kanssa yksin ja mies tuli juuri kotiin. Kohta lähdetään mun vanhemmille syömään ja sitten mies lähtee taas päivän työmatkalle. Anna nyt ap armoa. Meidän lapset (enkä minä) ei erottele äitienpäivää muista päivistä. En vaadi erityistä hemmottelua tai aamiaista sänkyyn koska olen äiti. Ihan samalla tavalla joka päivä leikin lasteni kanssa ja hoidan heitä ja kerromme puolin ja toisin rakastavamme toisiamme. Joskus kun voin, niin otan pienen hetken itselleni ja käyn vaikka aaveella. Tämä ei tee minusta siideriä kittaavaa monsterimutsia. Sääli että joillain ihmisillä on joka asiaan vain kaksi ääripäätä.

Vierailija
17/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne lapset ja perhe olekaan niin tärkeitä kuin annat ymmärtää? Palstailu vie voiton lapsistasi?

Mitä sitten pitäisi tehdä? Pyykätä? Kokata? Tehdä jotain muita kotitöitä?

Mies on tietokoneella, poika (15) kännykällä ja tytär (18) pelaa tuossa vieressä pleikkarilla. Kahvit on juotu.

Vierailija
18/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee, lapsi huutaa kapaloissaan maitoa, mutta mamma istuu koneella sipsiä ja sidukkaa nauttien. Ei kuule ei näe lasta, koska on VAHVA itsenäinen nainen, oikea äijjien äijjä!

Totta, moni äitihän on jo palstalla kertonut aloittaneensa aamunsa alkoholia kittaamalla, "vähän vaan skumppaa". Sääliksi käy alkoholistien lapsia.  

Vierailija
19/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä ihminen miksi et ole perheesi kanssa? Etkö välitä heistä?

Aika huono olkiukko. Voit tehdä toki kyselyn isäinpäivänä, kun näet isien istuvan tällä palstalla aamusta iltaan ulisemassa.

Vierailija
20/71 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pelaa pleikkarilla, mies tekee töitä ja itse googletan tässä samalla tietoa avioerosta. Kiitos kysymästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi