Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tärkeät paperit?

Kiire
14.05.2017 |

Missä säilytätte todella tärkeitä papereita? Esim omistusasunnon osakepapereita? Nordea veloittaa 15e/kk, pitäis löytää halvempi keino. Kassakaappiin ei varaa.

Jos et tajua pointtia tai säilytät tyyliin "jossain kaapissa vaan", ei tarvi vastata!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Nordeassa 10e/kk. Suolainen hinta, mutta ei keksitty vaihtoehtoa. Vähän pakko pitää siellä, koska mulla on myös holhottavan osakekirja ym omien lisäksi.

Vierailija
2/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, enhän minä sitä täällä kerro...;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tärkeile "tärkeillä papereilla" 

Vierailija
4/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pankki ei veloita säilyttämisestä(vaikka kämppä on maksettu). Eli pankissa. Ei tosin oo siellä muuta kuin osakekirja. Muut tärkeät paperit on kaapissa.

Vierailija
5/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa on, joten pankissa. Mutta kun laina on maksettu, niin kotona ajattelin säilyttää. En ihan näe riskiä tässä, että joku varastaisi mun asunto-osakkeeni. Ei se sillä paperilla mitään tee, ellei siihen merkitä luovutusta.

http://www.isannointiverkko.fi/hyva-tietaa/osakeluettelomerkinnat/

Vierailija
6/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osakekirjat ovat lainan vakuutena pankissa, lisäksi otin Nordean 7,5cm korkean tallelokeron 7,50e /kk. Onneksi sain tällaisen pienimmän, niin ei maksa tuon enempää.

Vierailija
7/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks meillä nordeassa on 15€¿ Siksikö kun ei ole lainaa..

Mä en niin pelkää varkautta vaan tulipaloa, naapuri useesti sammunut tupakin kanssa ja polttanut sohvansakin 😠

Vierailija
8/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en niin pelkää varkautta vaan tulipaloa, naapuri useesti sammunut tupakin kanssa ja polttanut sohvansakin 😠

Mitäs tulipalon jälkeen tapahtuu? Meinaatko, että vakuutusyhtiö ei usko sun omistavan asuntoa, jos osakekirja palaa tulipalossa?

Vierailija
9/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tulipalon jälkeen tapahtuu? Meinaatko, että vakuutusyhtiö ei usko sun omistavan asuntoa, jos osakekirja palaa tulipalossa?

https://www.taloustaito.fi/Koti/Asuntokauppa/Ovatko-oman-asuntosi-osake…

Vierailija
10/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pankki ei veloita säilyttämisestä(vaikka kämppä on maksettu). Eli pankissa. Ei tosin oo siellä muuta kuin osakekirja. Muut tärkeät paperit on kaapissa.

Mikä pankki 🙁

Vierailija
11/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona kansiossa hyvässä järjestyksessä