Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitko elää avioliitossa ilman seksiä

Vierailija
13.05.2017 |

Meillä seksi loppui, joten päätin lähteä suhteesta vaikka muuten oltiin hyviä kavereita. Osa kavereistani sanoi, että heitä se ei ois yhtään haitannut. Seksi ei kuulemma ole tärkeää. No muuten meni hyvin, mutten kuitenkaan halunnut elää vain kimppakämpässä. En ole etsimässä uutta suhdetta vaan mieluummin elän sinkkuna ilman seksiä kuin parisuhteessa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eläisin uskollisena avioliitossa loppuun asti ilman seksiäkin. Toki ajattelen, että seksiä olisi ihana harrastaa, eli jos seksiä ei alunperinkään ole luvassa, en menisi avioon, mutta jos tyyliin alussa on ja sitten tulee haluttomuutta, sairauksia yms, niin en eroaisi enkä pettäisi. Tietenkin menetys se olisi, kun haluan joka päivä, mutta olen periaatteellinen.

Vierailija
2/32 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se johtuisi sairaudesta niin kyllä, jos haluttomuudesta niin en. Jos minulle sanottaisiin, että seksi ei ole tärkeää, niin harrastaisin niin "vähäpätöistä" asiaa jonkun muun kanssa. Voisi käydä niinkin, että pieni asia muuttuisi elämää suuremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu aikana sai seksiä halutessa, naimisiin menon jälkeen hiipui ja vähenee aikaamyöden. Itsellä halut ei ole hiipunut,mutta vaimmoa ei kiinosta enää. Mitä voin tehdä? Tykkään ja haluan seksiä.

Vierailija
4/32 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se paradoksi ole ikuinen: ei seksiä ennen avioliittoa, mutta vielä vähemmän avioliitossa.

Vierailija
5/32 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

halukas kirjoitti:

Seurustelu aikana sai seksiä halutessa, naimisiin menon jälkeen hiipui ja vähenee aikaamyöden. Itsellä halut ei ole hiipunut,mutta vaimmoa ei kiinosta enää. Mitä voin tehdä? Tykkään ja haluan seksiä.

Miksi sun pitäis olla ilman seksiä. Jos vaimos on päättänyt ettei halua, niin ei se sitä tarkoita että sun pitäis olla ilman.

Vierailija
6/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Tietty jos olisi muuta läheisyyttä mutta jos seksi on ainoa keino päästä toisen lähelle en jäisi kärvistelemään.

Meillä oli vakavan keskustelun paikka jo kun mies alkoi pihtaamaan, hyvä jos viitsi rakastella 4-6 vkon välein. Sanoin suoraan etten ole valmis elämään kämppiksenä joten joko hän hoitaa minut tai joku muu saa tehdä sen. Muuten meillä on hyvä suhde ja nautimme yhdessäolosta.

Vierailija
7/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

halukas kirjoitti:

Teidän kannattaisi käydä jollain parisuhdeterapeutilla ja puhua asiasta.

Vierailija
8/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan parisuhde muutakin kuin seksiä. Yhteisiä kokemuksia , muistatko kun 10v sitten..yhteiset suunnitelmat, turvallisuus.

Seksi seksi seksi..ylimainostettua puuhaa. Lastenteko hommaa.

Vierailija
9/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

halukas kirjoitti:

Miksi sun pitäis olla ilman seksiä. Jos vaimos on päättänyt ettei halua, niin ei se sitä tarkoita että sun pitäis olla ilman.

Ei kai nyt heti pidä ajatella, että lähtisi pettämään toista?! Ihan kuin rankaisisi toista. Tuskin vaimo tahallaan noin toimii. Yleensäkin kannattaa keskustella kumppanin kanssa ja jos ei se auta, sitten hakea ammattiapua. Jos taas siitäkään ei apua, mieluummin eroaa kuin on epäluotettava.

Vierailija
10/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidemmän päälle. Väliaikaisesti kyllä olettaen, että syystä ja ratkaisusta olisi keskusteltu ja molemmat haluaisivat seksin olevan osa parisuhdetta taas tulevaisuudessa.

Vierailija
11/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin, koska syynä on sairaus. Tässä taitaa olla kolme seksitöntä vuotta takana.

Vierailija
12/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
13/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta en todellakaan haluaisi. Eli ero olisi mun ratkaisu. En ole kyllä avioliitostakaan kiinnostunut, joten susiparina paneskellaan 😁

Vierailija
14/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin ihan tyytyväinen tähän kämppis-avioliittoon 😂

Vierailija
15/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 43 vuotta on ollut seksiä, loppuaika menee niitä muistellessa. Kyllävoisin olla ilman ihan hyvin. Mummo

Vierailija
16/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Meillä oli vakavan keskustelun paikka jo kun mies alkoi pihtaamaan, hyvä jos viitsi rakastella 4-6 vkon välein. Sanoin suoraan etten ole valmis elämään kämppiksenä joten joko hän hoitaa minut tai joku muu saa tehdä sen...

"Hoitaa minut"???   Jopa kuulostaa kovin alatyyliseltä valkoroskaväeltä. "Hei, tules äijä hoitamaan minut!"  Huh huh. Seksin pitää olla kaunista, salaperäistä ja hienotunteista hommaa. Ei mitään hoitelua.

Vierailija
17/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksittömyys johtuisi sairaudesta tai vanhuudesta niin ymmärtäisin.

Jos seksi johtuisi haluttomuudesta, menisin pariterapiaan asiasta.

Jos seksittömyys jatkuisi yrityksistä huolimatta, katsoisin parisuhteen päättyneen ja ystävyyssuhteen astuneen tilalle, eli parisuhderakkaus loppunut.

Mikä erottaa parisuhteen muista suhteista? Kyllä, seksi. En harrasta seksiä kuin rakastamani kumppanin kanssa.

Kämppis ei ole parisuhde. Ja seksi on yksi välittämisen ja rakkauden muoto, hyvin intiimiä. Kaipaan niin henkisiä kuin fyysistä läheisyyttä, ja antamista ja saamista mitä seksissä tapahtuu.

En voisi olla seksittömässä parisuhteessa, ellei tosiaan johdu sairaudesta.

Vierailija
18/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin, olen aviossa ja meillä ei ole seksiä. Mies ei pysty. Tässä on mennyt jo 17v. Voidaan keskustella tästä ja muutenkin eteen ei ole tullut tilannetta, mistä ei voitaisi puhua.

Olen sopeutunut tilanteeseen. Toisaalta harmillista, mutta on siinä hyviäkin puolia.

Toisaalta seksi on ylikorostunut nykyään monessa tapaa.

Muuta läheisyyttä on ja mies on hyvin rakas minulle. Elämäni rakkaus.

💞

Vierailija
19/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin, olen aviossa ja meillä ei ole seksiä. Mies ei pysty. Tässä on mennyt jo 17v. Voidaan keskustella tästä ja muutenkin eteen ei ole tullut tilannetta, mistä ei voitaisi puhua.

Olen sopeutunut tilanteeseen. Toisaalta harmillista, mutta on siinä hyviäkin puolia.

Toisaalta seksi on ylikorostunut nykyään monessa tapaa.

Muuta läheisyyttä on ja mies on hyvin rakas minulle. Elämäni rakkaus.

💞

Meillä pappa ottaa Sildenafil Sandoz 100mg (halpaakin 12kpl 12.35 e) puoli tuntia ennen tarvetta, kuten reseptissä kainosti sanotaan.  Auttaa aina. Meillä on kyllä ikääkin lähelle seitkytvuotta, mutta viikottain on "tarvetta". Suosittelen. Mummo

Vierailija
20/32 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinkin, monta vuotta.